Onko kukaan katsonu Orpokoti-elokuvaa? Siin on pääosassa se Serranoiden Lucia, eli Belen Rueda.
On meinaan vähän hyytävä leffa
katottii illalla ja vieläki karmii :/ tai sit mie oon vaan niin herkkä.
On meinaan vähän hyytävä leffa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:kävin katsomassa sen elokuvissa, ei minusta mitenkään kovin erikoinen ollut..