Orpokoti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Edna Birch
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Edna Birch

Aktiivinen jäsen
09.05.2005
9 760
0
36
Onko kukaan katsonu Orpokoti-elokuvaa? Siin on pääosassa se Serranoiden Lucia, eli Belen Rueda.
On meinaan vähän hyytävä leffa :o katottii illalla ja vieläki karmii :/ tai sit mie oon vaan niin herkkä.
 
se on enemmänki ahdistava, samaan tyyliin ku esim The Others. leffan hyväpuoli on se ettei se sortunu semmoseen hollywood-splatter-törttöilyyn, mut niin siitä jenkit tekeeki sit oman version.. :whistle:
mulla kans pyörii mielessä se pojan kohtalo ja muutenki..
hrrr.
 

Yhteistyössä