torstain pikkukakkosesta (turha!!:D)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
sillon tulee se spirello-"sarja" mis on niit piirrettyjä vieterijalkasia eläimiä,onks kukaan katsonu?
joskus varmaan 1kk sitten tuli sellanen jakso missä joku lintu muistaakseni rakastu kirahviin tms.. ja sit siin laulettii varmaan 20 minuuttia et on niin ihanaa kun on niin ihanaa ja on niin ihanaa kun on vaan niin ihanaa ja on niin mukavaa kun on niin ihanaa ja AARRGGHHH se rallatus on soinu siitä asti mun päässä
|O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O
 
no ei ne nyt 20min laula mut ei tullu sillon katottua ei ees muksut kattonu

viimex kyllä oli hauska biisi ainakin muksujen mielestä kun puhveli (tai jokusinneppäin viittava sarvipää) pelkäs myrskyä
 
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkueppu:
no ei ne nyt 20min laula mut ei tullu sillon katottua ei ees muksut kattonu

toi nyt oli läppä,tuntu 20minuutilta :ashamed:

ja se musatoosa todellakin |O

ja laulaaaavaaaa laaatikkoooooo :headwall:

juu ymmärsi yskän kyllä :D


juu laulava laatikko on mukuloistakin huono ohjelma
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Ei soita kelloja kyllä... mutta torstain pikku kakkosessa AAARRRGGGGHHHH muuusaaamuuusaaaTOOOSAAAA :headwall: :headwall: :headwall:

toi musa toosa muakin ärsyttää... ja puhuin kaverin kans puhelimessa viimeks kun musatoosan tunnari raiku taustalla, niin kaveri oli ihan ihmeissään että miks lapsille jo puhutaan TOOSASTA!!!!
 

Yhteistyössä