Turha V-sanan käyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja up&go
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

up&go

Jäsen
17.08.2012
332
0
16
Etelä
Että kun ärsyttää nuoriso ja jotkut aikuisemmatkin ihmiset jotka viljelee tuota V sanaa joka väliin. Se vaan kuulostaa niin typerältä ja itsellä menee ainakin koko pointti ohi kun mietin vaan miten typerää tommonen hokeminen on.

Taas äsken näin jonkun kommentin joka meni näin "Ihanaa herätä ja on pitkään aikaa vitun hyvä fiilis ! Oispa useemminkin ! :)"
Kyseessä on teini. Niin turha tossakin lauseessa toi V sana voisin jopa tykätäkin kyseisestä postauksesta koska muutenhan se on hieno että joku herää hyväntuulisena, mutta sitten toi yks sana rumentamassa lauseen.

Ja nää jotka puhuu niin että toi sana on oikeasti joka lauseessa. Minulle ei ainakaan tulee kuvaa että kyseinen ihminen olisi erityisen fiksu.

Oon varmaan kauhee kalkkis.. häiritseekö ketään muuta toi?

[QUOTE="Jäämies";26957899]Yhtä fiksuja he ovat kuin sinäkin. Pilkkuja etsin, en löytänyt ;)[/QUOTE]

On tuolla ainakin yks pilkku ;) Ja jos mun tyhmyyteni tulee esille vain kirjoittaessa niin onhan sekin jo parempi.. puhetta tulee kuitenkin käytettyä paaljon enemmän.

Mä olen oikeastaan jo pahasti allerginen juurikin tuolle tietylle sanalle:snotty: tietystikin itselläkin joskus vilahtaa ärräpää jos toinenkin, mutta ei niitä pilkun/pisteen sijassa käytetä joka helvatan lauseessa!

Häiritsee.Miehen 14 vee tytär viljelee tota vittu- sanaa joka paikkaan ja kaikkee muutakin. Koiraa se sanoo saatanaksi, kissat on sen mielestä vitun homoja, mä olen vittureikä ja ruoka on vitun kuumaa voi saatana.
Me otetaan siitä jatkuvasti yhteen.
Millon on kullinlutkutus, millon ime kyrpää, persepanot sun muut.
Ikinä en ole yhtä räävitöntä kielenkäyttöö kuullu keneltäkään muulta. Aivan järkyttävää.

Väite: yleensä kiroilevien lapsien vanhemmatkin kiroilevat. Mikäli vanhemmat eivät kiroile, todennäköisyys sille että lapsi kiroilee on pienempi. Pitääkö paikkaansa vai onko väite väärä?

[QUOTE="akka";26958007]Häiritsee.Miehen 14 vee tytär viljelee tota vittu- sanaa joka paikkaan ja kaikkee muutakin. Koiraa se sanoo saatanaksi, kissat on sen mielestä vitun homoja, mä olen vittureikä ja ruoka on vitun kuumaa voi saatana.
Me otetaan siitä jatkuvasti yhteen.
Millon on kullinlutkutus, millon ime kyrpää, persepanot sun muut.
Ikinä en ole yhtä räävitöntä kielenkäyttöö kuullu keneltäkään muulta. Aivan järkyttävää.[/QUOTE]

En olisi IKINÄ kehdannut noita sanoja sanoa vanhemmilleni. En kehtaisi kyllä vielä nyt aikuisenakaan.

[QUOTE="vieras";26958073]En olisi IKINÄ kehdannut noita sanoja sanoa vanhemmilleni. En kehtaisi kyllä vielä nyt aikuisenakaan.[/QUOTE]

Voin sanoa että sen isosiskot häpee sitä tosi paljon ja aina sanovat että opettele puhumaan kun ihminen että tota on törkee kuunnella.

Häiritsee. Yksi työkaveri (nainen, vajaa 40v.) käyttää sitä usein, nolottaa hänen puolestaan. Eilen myös kuuntelin kun pomoni viljeli v-sanaa kahvitunnilla... Ja molemmat ovat diplomi-insinöörejä, selkeästi omasta mielestään vähän muita parempia ja fiksumpia. Noloa sanon minä.