orgasmivaikeudet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saamaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saamaton

Vieras
joudun orgasmia saadessani (tehdessäni oikeastaan) kouristelemaan pumppausliikkein koko alavartaloani erittäin rajusti että välillä meinaa voimat loppua. Tuleeko muilla orgasmi ihan itsestään? klitoriksen kiihottaminen on ainut tapa saada ja tietenkin selällään, pystyy maksimoimaan voimat.. tuntuu tyhmältä ja turhauttavalta ja olen varmaan tosi hölmön näköinenkin..homma ei riipu siitä tekeekö itse vai joku muu. kaiken lisäksi aika on lähes poikkeuksetta aina 30 min. Ongelma on suuri koska alapääni kostuu kunnolla vasta orgasmin jälkeen eli orkku on käytännössä pakollinen. Klitoris on varmaan tunnottomampi kuin yleensä,olen väsynyt 'keräämään' orgasmia.

onko ketään jolla olisi tietoa tai edes samanlaisia kokemuksia.

Ehkä vaan yrität liikaa? Mulla oli myös vaikeuksia orgasmin saamisessa pari vuotta sitten. Siihen auttoi se, että oikein etsimällä etsin uudestaan ne kaikki hyvältä tuntuvat asiat ja herkät paikat - ja kyllähän se orkku sieltä sitten ajan kanssa tupsahti. Mä en kertakaikkiaan saa, jos alan oikein suorittaa, vaan pitää tuntua hyvältä alusta asti. Mua auttaa se, jos mies malttaa pitää kunnon esileikit , että ehdin oikeasti lämmetä ja kostua kunnolla. Tsemppiä!

Yhteistyössä