Orgasmin puute :(

• Viestiketjun aloittaja Kapakala
  • Ensimmäinen viesti
Kapakala
Onko ketään joka olisi iän myötä "oppinut" saamaan yhdynnässä orgasmin? Muuten seksielämä ok, mutta tämä nyrppii ja todella. Missä asennossa onnistuu helpoimmin?

ei. Sen yritys loppui kun sain paremmat orgasmit suuseksistä. Tosin lasten jälkeen on seksikin tuntunut miellyttävämmältä. Joten en tiedä josko sitä joskus oppisi saamaan sen myös yhdynnässä. Kyllä olisi mielenkiintoista kokea myös se :)

namskis
En oo koskaan saanut yhdynnässä orgasmia, tuskin ollut lähelläkään vaikka joskus tilaa voisi kutsua "orgastiseksi". Se riittää, että jossain vaiheessa saan orgasmin ja aina tarvi sitäkään. :) Tosin just harrastin seksiä miehen kanssa jolla oli selkeästi kookkaampi kuin edellisillä kumppaneilla ja tuntui siltä, että ajan kanssa hänen kanssaan yhdyntäorgasmi voisikin olla mahdollista. Toisaalta, jo se miten mahtavalta yhdyntä voi parhaimmillaan tuntua ilman orgasmiakin on enemmän kuin tyydyttävää. Ei viitsi pilata sitä suremalla että en saa orgasmia kuin klitorista hyväilemällä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja öpps;27036851:
Esimerkiksi niin, että aluksi olet jalat normisti levällään ja mies työntyy sisään, ja sen jälkeen hivutat jalat yhteen ja mies taas levittää jalkansa, niin että vehje pysyy kokoajan sisällä. Sitten vaan hommiin! Jymmarsitkö?
Tai sitten niin, että tuohon asentoon hivuttaudutaan pikkuhiljaa, koska se tuntuu tietysti aika voimakkaalle, ja sillain saa kätevästi voimistettua hankausta asteittain.

Kapakala
Alkuperäinen kirjoittaja öpps;27036851:
Esimerkiksi niin, että aluksi olet jalat normisti levällään ja mies työntyy sisään, ja sen jälkeen hivutat jalat yhteen ja mies taas levittää jalkansa, niin että vehje pysyy kokoajan sisällä. Sitten vaan hommiin! Jymmarsitkö?
Selvä, tätä en ole kokeillutkaan. Kiitos vinkistä! Mites muuten, kestääkö sen saaminen pitkään yleensä eli tarvitaanko "maratonisessiota"? Tai onko koolla väliä?

Mä en ole koskaan saanut oikein helpolla kenenkään kanssa, nyt oon ihan kummissani, kun miehen kanssa tullaan samaan aikaan melkeinpä joka kerta :) En osaa sanoa miksi tai mikä on muuttunut, mutta harjoitusta ja eri asentoja! Stressi pois, eikä mieti mitä tekee vaan tekee sitä mikä tuntuu hyvältä (kuullostaa hassulta).

Mulla ehkä autto se että tulin itsekkääksi sängyn puolella..

ssaass
Minä opin saamaan yhdynnässä vasta nyt aikuisena ja kaksi kertaa synnytettyäni. Ensiksi sain vahingossa ja sitten tajusin jujun. Harjoittelin ( varmaan vuoden!) ja keskityin ja nyt se viimein onnistuu :) Pitkän ajan vaati ja kauheasti vaivaa, mutta oli kyllä sen arvoista :D

-.-
Minua ihan hävettää sanoa, mutta minä en kyllä tiedä olenko koskaan saanut orgasmia :D
Siis seksi on ollut aivan mahtavaa kaikkien 3 kumppanini kanssa, ja suuseksikin viimeisimmän kanssa huippuhyvää. Mutta siltikään en ole varma jos olen koskaan ihan niin huipulle päässyt kuin mitä ois tarkoitus.

Joskus olen kyllä pyörtynyt kun on tuntunut niin hyvältä että olen unohtanut hengittää, lasketaanko se?? :LOL:

orgasmiongelma
Mullakin on ongelmia orgasmiasioissa ja haluaisin kans apua. Mä pystyn saamaan orgasmin VAIN yksin ja VAIN sellasella klitorista stimuloivalla vibralla...tunnen iteni ihan luuseriks. Naimisissa ollaan oltu mieheni kanssa kohta 11 vuotta ja meillä menee muuten tosi hyvin. Rakastan ja kunnioitan miestäni todella paljon, mutta jännitän intiimejä hetkiä mm. siks koska en oo sinut vartaloni kanssa.

"hilkka"
Mä vedän sit pohjat...en saa orgasmia yhdynnässä, suuseksissä, itsekseni, EN YHTÄÄN MITENKÄÄN. Taidan olla jo luovuttanut asian suhteen.

Mä aloin saada orgasmeja vasta yli kolmekymppisenä, nykyisen mieheni kanssa. Ennen sitä en mäkään saanut edes yksin. Pääsin kyllä jonkunlaiselle "huipulle" joka tuntui kyllä hyvältä, mutta se viimeinen tönäisy puuttui silti.

Mulla auttoi luottamus, ihana mies joka ei kyllästynyt leikkimään mun kanssa, ikä, omien tuntemusten kuuntelu, fantasiointi ja seksilelujen tilaaminen.

Pikku hiljaa tunnustelin, että mikä tuntuu hyvältä ja mikä vielä paremmalta. Siitä sitten vähitellen pääsin aina pidemmälle. Ensimmäinen varsinainen ahaa-elämys tuli kerran tosi väsyneenä, tosi herkässä ja intensiivisessä seksissä, kun mies jaksoi sormettaa :) Suuseksi ei toimi mulle yhtään.

Toivoa on siis!

"hilkka"
Mullakin on ongelmia orgasmiasioissa ja haluaisin kans apua. Mä pystyn saamaan orgasmin VAIN yksin ja VAIN sellasella klitorista stimuloivalla vibralla...tunnen iteni ihan luuseriks. Naimisissa ollaan oltu mieheni kanssa kohta 11 vuotta ja meillä menee muuten tosi hyvin. Rakastan ja kunnioitan miestäni todella paljon, mutta jännitän intiimejä hetkiä mm. siks koska en oo sinut vartaloni kanssa.
Mä tarviin aina kanssa sen vibran, eikä se kyllä hävetä mua yhtään! Parempihan se miehelle on kun ei tarvi aina sormet krampissa mua hoidella. Mulla on kyllä sellanen nätti pieni valkoinen vibra, ei mikään iso dildo. (Tai sellainenkin on, mutta se on eri tarkoitukseen.)

Yhteistyössä