Kapakala
Onko ketään joka olisi iän myötä "oppinut" saamaan yhdynnässä orgasmin? Muuten seksielämä ok, mutta tämä nyrppii ja todella. Missä asennossa onnistuu helpoimmin?
Joo saan, mutta yhdynnässä en oo saanut koskaan ja haluaisin kokea sen edes kerran . Mihin sulla loppui se - vaikuttiko lapsensaanti asiaan esimerkiksi?Saatko orgasmin muuten? itsekkään en nykyään yhdynnässä saa, ei tosin paljo olla yritettykään. Mutta suuseksillä kyllä.
Miten tämä käytännössä toteutuu?Jalat yhteen lähetyssaarnaajassa.
Esimerkiksi niin, että aluksi olet jalat normisti levällään ja mies työntyy sisään, ja sen jälkeen hivutat jalat yhteen ja mies taas levittää jalkansa, niin että vehje pysyy kokoajan sisällä. Sitten vaan hommiin! Jymmarsitkö?Miten tämä käytännössä toteutuu?
Tai sitten niin, että tuohon asentoon hivuttaudutaan pikkuhiljaa, koska se tuntuu tietysti aika voimakkaalle, ja sillain saa kätevästi voimistettua hankausta asteittain.Alkuperäinen kirjoittaja öpps;27036851:Esimerkiksi niin, että aluksi olet jalat normisti levällään ja mies työntyy sisään, ja sen jälkeen hivutat jalat yhteen ja mies taas levittää jalkansa, niin että vehje pysyy kokoajan sisällä. Sitten vaan hommiin! Jymmarsitkö?
Selvä, tätä en ole kokeillutkaan. Kiitos vinkistä! Mites muuten, kestääkö sen saaminen pitkään yleensä eli tarvitaanko "maratonisessiota"? Tai onko koolla väliä?Alkuperäinen kirjoittaja öpps;27036851:Esimerkiksi niin, että aluksi olet jalat normisti levällään ja mies työntyy sisään, ja sen jälkeen hivutat jalat yhteen ja mies taas levittää jalkansa, niin että vehje pysyy kokoajan sisällä. Sitten vaan hommiin! Jymmarsitkö?
Pitääkö olla kädetön haarat levällään?Onko ketään joka olisi iän myötä "oppinut" saamaan yhdynnässä orgasmin? Muuten seksielämä ok, mutta tämä nyrppii ja todella. Missä asennossa onnistuu helpoimmin?
No jos se sen vaatii niin jälkimmäiseen voinen suostua, mutta radikaalikirurgiaan ja raaja-amputaatioihin en kuitenkaan tämän vuoksi rupea. Seuraava ehdotus.Pitääkö olla kädetön haarat levällään?
Mikä se juju oli?Minä opin saamaan yhdynnässä vasta nyt aikuisena ja kaksi kertaa synnytettyäni. Ensiksi sain vahingossa ja sitten tajusin jujun. Harjoittelin ( varmaan vuoden!) ja keskityin ja nyt se viimein onnistuu Pitkän ajan vaati ja kauheasti vaivaa, mutta oli kyllä sen arvoista
Mä vedän sit pohjat...en saa orgasmia yhdynnässä, suuseksissä, itsekseni, EN YHTÄÄN MITENKÄÄN. Taidan olla jo luovuttanut asian suhteen.
Mä tarviin aina kanssa sen vibran, eikä se kyllä hävetä mua yhtään! Parempihan se miehelle on kun ei tarvi aina sormet krampissa mua hoidella. Mulla on kyllä sellanen nätti pieni valkoinen vibra, ei mikään iso dildo. (Tai sellainenkin on, mutta se on eri tarkoitukseen.)Mullakin on ongelmia orgasmiasioissa ja haluaisin kans apua. Mä pystyn saamaan orgasmin VAIN yksin ja VAIN sellasella klitorista stimuloivalla vibralla...tunnen iteni ihan luuseriks. Naimisissa ollaan oltu mieheni kanssa kohta 11 vuotta ja meillä menee muuten tosi hyvin. Rakastan ja kunnioitan miestäni todella paljon, mutta jännitän intiimejä hetkiä mm. siks koska en oo sinut vartaloni kanssa.