Orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elli 36
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En koe tuollaisia peräkkäisiä orgaseja. Saan yhden, jumalattoman voimakkaan orgasmin, ja sen jälkeen olen hervoton, voimaton ja "puolikuollut", mutta onnellinen pitkän aikaa. Enkä siis myöskään pysty oikein jatkamaan yhdyntää laukeamiseni jälkeen koska olen aivan taju kankaalla.

Juu mulla on sama juttu: joskus orkkuja tulee tosiaan jopa kuus peräkkäin. Sitä ei kyllä tapahdu kovin usein, ja näköjään siihen vaikuttaa tosi paljon se, kuinka kiihottunut on. Ja myös, kuinka pitkä aika on viime kerrasta. Melkein aina, kun olen saanut useita kertoja peräkkäin, olen ollut miehen päällä.

Kovasti erillaisia meidän anatomiat on, itse en saa juuri koskaan miehen päällä orgasmia. Tuon olen minäkin havainnut jos pidempi aika viimeisestä niin laukeaminen voimakkaampi, toki siihen vaikuttaa myös miehen tapa rakastella.

Todella erilaisia olemme näköjään :) "Helpoiten" minä laukean kun olen miehen päällä. Mutta muutenkin ihan kohtuullisen helposti. Ja parhaimmat, voimakkaimmat orkut saan kun seksiä on tiuhaan, siis päivittäin. Jos on esim. viikon tauko,niin siitä seuraava orkku on semmoinen selkeästi vaimeampi, ja hoidankin sen vaan pikaisesti pois alta ;) ja sitten muutaman tunnin päästä itse asiaan...

Minulle seksuaalisesti suurimman kiihoituksen antaa , kun miehen kanssa matkalla aurinkorannalla pieniä hyväilyjä, koskettelua , seurata muiden ihmisten vartaloita, samalla monasti hieman kiihoittuen. Oman miehen polttavia katseita vähäpukeisiin naisiin ja mahdollisesti hänen puolittaista erektiotaan... Silloin ihanaa maata pää hänen sylissään. Kun tilanne kuumenee äärimmilleen on pakko lämpsiä hotelliin orgasmini sarjuatuli taatu.

Alkuperäinen kirjoittaja Elli 36:
Kysymys teille muut Ellit, saatteko ns. sarja orgasmeja. Itse tilanteesta riippuen saatan kokea jopa 5-7 perättäistä orgasmia , kunnen väsymys voittaa.

Minulle siittimen koko ratkaisee erittäin paljon,lisäksi olenko "luvattomilla asioilla" Isoa päälläollessa,kun saa hallita ja alistaa MIESTÄ antaa pitkiä,kehoa värisyttäviä orgasmeja.Pahinta,jos mies laukee nopeesti,eikä kykene jatkamaan.kun ajan perästä Rouva vaativa

Alkuperäinen kirjoittaja *Nuppu*:
Ja parhaimmat, voimakkaimmat orkut saan kun seksiä on tiuhaan, siis päivittäin. Jos on esim. viikon tauko,niin siitä seuraava orkku on semmoinen selkeästi vaimeampi, ja hoidankin sen vaan pikaisesti pois alta ;) ja sitten muutaman tunnin päästä itse asiaan...

Minulla on sama juttu. Jos menee liian pitkä aika edellisestä, niin se ensimmäinen kerta on sellaista harjoittelua ja vasta toisella päästään itse asiaan. Mieheni ei tätä aina ymmärrä ja esim. viikonloppuisin, kun vaadin aina vaan lisää, hän joskus valittaa tuntevansa itsenstä panokoneeksi. Sanon aina hänelle, että minulle se (panokone) sopii oikein hyvin.

hassua että aikaisemmassa suhteessani aina sain kun olin miehen päällä ja aina kun olin alla. Nykysuhteessa ainoastaan lähetyssaarnaaja-asento saa minut laukeamaan ja joskus useammankin kerran -riippuu miehen kunnosta. Rakastelutavoissa on eroja, aikaisempi mies sai minut tuntemaan itseni kauniiksi ja haluttavaksi, nykyinen ei paljoa puhu eikä pukahda.

Koskaan en ole lauennut takaapäin, onko tämä yleistä vai olenko poikkeava?

Mä saan orgasmin aika hitaasti ja harvahkoon. Parhaiten pääsen tunnelmaan takaa-
päin ja jatkamme sitten muihin asentoihin (jos ehtii :)). Ison ja hervottomaksi vetävän orgasmin saan sitten ollessani miehen alla loppuvaiheessa . Klitta on sitten niin herkkä että olen kyllä saanut uuden orgasmin joskus heti perään miehen vetäytyessä pois. Siinä sitten vain kiemurrellaan... Onneksi mieheni ei laukea liian nopeasti vaan on kestävää lajia.

Mä saan ihan sikana orgasmeja mut oonkin strippari ja se riippuu tietty miehestä!
Kerran sain yhen kuuman lihaksikkaan miehen kanssa varmaan 7 orkkuu.Ennätys on mulla 9. Ja sillon melkein räjähdän Aaah..