Orgasmi siirron jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miizu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miizu

Vieras
Apuaa!!! Luin jossain netissä että orgasmi saa kohdun supistelemaan...Voiko siis orgasmi olla haitaksi samana päivänä kuin alkion siirto?? Tietääkö kukaan? Mä sain orgasmin 3-4 h alkion siirron jälkeen (ei yhdynnässä) ja nyt pelottaa että oliko se kovin viisasta...

No itseasiassa mä olen jostain lukenut että kun nainen saa orgasmin miehen jälkeen, eli kun viejarit on jo päästetty uimaan, niin raskautuminen olsi jopa todennäköisempää...

Siiirrosta en tiedä mutta eipä tuota kyllä kiellettykään joten...=)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 17:52 vesseli-80 kirjoitti:
No itseasiassa mä olen jostain lukenut että kun nainen saa orgasmin miehen jälkeen, eli kun viejarit on jo päästetty uimaan, niin raskautuminen olsi jopa todennäköisempää...

Siiirrosta en tiedä mutta eipä tuota kyllä kiellettykään joten...=)
näin olen kuullut minäkin että orgasmi parantaisi kiinnittymistä. mutta se kyllä kuullostaakin luonnolliselle ja meille sanottiin siirron jälkeen että voi elää normaalisti ja harrastaa seksiäkin jos paikat ei ole kipeänä että oiskohan ne vähän niin kuin koittanu kannustaa siihen. :D

Käsittääkseni on niin, ettei vielä ihan siirtopäivänä kannattaisi harrastaa seksiä. Sieltä emättimen kautta kun on punktiossa ronkittu kaikenmaailman neuloilla, voi olla limakalvot ym. vielä sen verran arat, että voi vuotaa verta, jos heti harrastaa seksiä. Tai siis voihan sitä tietysti harrastaa niin, ettei mies tule sisään asti, vaan hoitaa orgasmin muuten (olinpas minä tyhmä, heh!). Mutta että vasta siirron jälkeen on kaikissa mun papereissa sanottu, että voi elää normaalia elämää :)

Yhteistyössä