ORA Duoletto??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suosittelen todella lämpimästi! Olen työssäni myynyt niitä monia monituisia vuosia ja palaute on ollut loistavaa. Se on lisäksi niin tilava että pienemmälle saa kantokopan omalle puolelleen halutessaan. Ja Oralla on paras, kestävin ja pitkäikäisin runko (teräsrunko) joka tekee siitä kaksostenrattaana ihan ylivedon =)
Ja sen rungon ansiosta myös jälleenmyyntiarvo säilyy!

mulla on jo -02 vuoden ORA yhdistelmävaunut ja olen ollut tyytyväinen niihin.. (mitä ny rungossa oli virhe ja se ruostui heti.. sain takuissa uudet) toivon että jollain olisi kokemusta noista duoletto vaunujen käytöstä :) Brion-99 -00 vuoden vaunut olivat mielestäni liian avonaiset ja liian heppoisen tuntuinen jalkapeite.. en usko että ne olisivat talvella pienelle vauvalle tarpeeksi suojaavat ja lämpöiset vaunut.. mutta kokemuksia kaipailen ja jos on jokin muu merkki mitä voitte suositella niin olisin kiitollinen vastauksistanne.. en haluaisi ostaa pelkästään myyjän kehujen perusteella.. =)

tuolla lapsi kasvaa kohdassa li jollain kysely taannoin kaksostenrattaista ja näin kehuin siellä mein tuplia jotka on nyt ollu kuukauden käytössä! :)

Meillä on nyt pian kuukauden ollu käytössä Emmaljungan Twin Cerox rattaat ja en voi kuin kehua ja olla tyytyväinen hankintaamme! Hinta oli 680euroa+jalkapeite 30euroa. kantokopat tarvikkeena maksaisi lastentarvikkeessa alkaen 50euroa. meillä 1v4kk poika ja 1kk tyttö ja ei olla kantokoppaa tarvittu, makuupussi riittää neidille oikein hyvin!

Rattaat on kevyimmät mitä löytyy, niin nostaa ja työntää, mahtuu ovista,kankaat on hyvät, työntösuunnan saa vaihdettua 'lennosta' yhdellä kädellä aisaa heittämällä,istuimet on jousitettu ja ilmastoitu,ei pitäis hiostaa kesälläkään,5-pistevaljaat...ym...ym...

Ja jälleenmyyntiarvo on varmasti hyvä vielä parin vuoden päästäkin!
Ja noihin mahtuu muksu vielä varmaan 3-4vuotiaanakin kuomun alle, esim happy baby-merkkisissä teki tiukkaa jo nyt pojallamme, talvella toppahatun kanssa ei olis mahtunu kuomun ja istuimen väliin!!

Joten kaikki pojot emmaljungalle näistä uutuuksista mein perheeltä!! :flower: :heart:

miellä pari vuotiaat kaksoset, ostettiin niille Brion Twinette rattaat-02, ihan hyvät olleet käytössä, helppo laittaa kasaan ja tukevat työntää. Aikoinaan kyllä mietittiin, kun koppaa ei saanut käännettyä, vaavit matkustivat kasvot menosuuntaan, että miten toimivat käytännössä. Ihan kätevät olleet,kuomussa kurkistusluukku mikä kätevä. Rattaiden leveys on vain 72 cm, menee helposti kaikista ovista, hisseihin ja kaupan kassojen väleistä. Kun hommataan kaksosten rattaita kodin ovet kandee mitata, ja auton takakontti, että mahtuvat hyvin. Helpottaa paljon elämää kun ei aina uloslähtiessä tarvitse purkaa ja koota rattaita. Muksut nyt pari vuotiaita ja hyvin mahtuvat edelleenkin rattaisiin. En ole koskaan käyttänyt rattaissa kantokoppia, laitoin vain äitiyspakkauksen makuupusseihin, ja lämmin viltti alle ja päälle kylmemmällä kelillä, sekä sadesuoja suojaamaan kylmemmältä viimalta ja kuomun aukkoon harso pakkasilla, ja hyvin nukkuivat.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2004 klo 10:20 sani kirjoitti:
mulla on jo -02 vuoden ORA yhdistelmävaunut ja olen ollut tyytyväinen niihin.. (mitä ny rungossa oli virhe ja se ruostui heti.. sain takuissa uudet) toivon että jollain olisi kokemusta noista duoletto vaunujen käytöstä :) Brion-99 -00 vuoden vaunut olivat mielestäni liian avonaiset ja liian heppoisen tuntuinen jalkapeite.. en usko että ne olisivat talvella pienelle vauvalle tarpeeksi suojaavat ja lämpöiset vaunut.. mutta kokemuksia kaipailen ja jos on jokin muu merkki mitä voitte suositella niin olisin kiitollinen vastauksistanne.. en haluaisi ostaa pelkästään myyjän kehujen perusteella.. =)

Sen verran korjaukseksi ettei meillä myydä Oraa tällä hetkellä, joten tämä ei ollut vain "myyjän mielipide", mulla vain on tiedossani useiden kymmenien KÄYTTÄJIEN tyytyväisiä mielipiteitä.
Juuri tänään luin töissä uutta tietoa. Me ei todennäköisesti oteta enää Oraa myyntiin koska sitä ei tehdä enää kokonaan Suomessa, vaan samalla lailla kuin Emmaljunga; osittain Tsekissä tai Puolassa. Syö laadusta uskottavuutta (tämä on myyjän mielipide), välttämättä kaikki käyttäjät ei tule koskaan huomaamaan eroa.

Yhteistyössä