Opiskelua rahoitetaan seksillä yllättävän paljon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sandra

Vieras
Heippa! Kaipa tämä aihe kuuluu tänne seksin alle ennemmin kuin noihin muihin kategorioihin, joten raapustan asiani tänne.
Itse humanistisen alan opiskelijana olen yllättänyt siitä, kuinka paljon täällä pääkaupunkiseudulla opiskelijatoverini tarjoavat seksiä maksusta. Muutin Helsinkiin pari vuotta sitten ja olin toki kuullut "maaseudulle" asti, että tälläistä täällä tapahtuu. Mutta asian laajuus yllätti kyllä täysin.

Omasta opiskelijoiden ystäväpiiristäni (n 30 henkeä) jo ainakin kymmenen naista on tunnustanut hankkivansa seksillä lisätuloja itselleen. He eivät koe asiaa mitenkään ongelmallisena, eikä moraalittomana. Päinvastoin. Heidän juttujaan kuunnellessani olen saanut sen käsityksen, että varsinkin pääkaupunkiseudulla tosi moni opiskelija toimii näin. Kaikki eivät tietenkään asiaa uskalla tunnustaa. Helppo raha ja mukava elintaso kai sitten ajaa näitä opiskelijoita tuohon touhuun.

Enpä sitten tiedä, olenko itse tiukkapipo, koska en voisi kuvitellakaan hankkivani rahaa niin. Mielummin elän köyhäillen kuin myyn itseäni. Säilyypähän itsekunnioitukseni.

Näiltä opiskelijakavereiltani olen kuullut varsin yksityiskohtaisesti, kuinka he ottavat "asiakkaikseen" vain suomalaisia, mieluiten perheellisiä miehiä. He ovat kuulemma parhaita asiakkaita, jotka käyttäytyvät aina hyvin ja saavat näiltä tytöiltä spesiaalipalveluksia (en edes halua tietää mitä ne ovat).

Haluaisinkin tietää arvon Ellit, oletteko itse törmäneet vastaavaan asiaan. Tunteeko joku palstalainen piston sydämessään?

Näiltä opiskelijakavereiltani olen kuullut varsin yksityiskohtaisesti, kuinka he ottavat "asiakkaikseen" vain suomalaisia, mieluiten perheellisiä miehiä. He ovat kuulemma parhaita asiakkaita, jotka käyttäytyvät aina hyvin ja saavat näiltä tytöiltä spesiaalipalveluksia (en edes halua tietää mitä ne ovat).

Vastaanpa vaikket haluakaan tietää. Vakioasiakkaat saavat suihinoton ilman kondomia, laueta suuhun ja jotkut nielee mällit. Myös anaaliseksi kuuluu näihin asioihin.
Kokemusta on!

Viimeksi muokattu:
Kyllähän tuota oli ilmassa jo silloin kun itse opiskelin Keski-Suomessa aikoinaan. Omakohtaista kokemusta minulla ei hommasta ole, mutta tiesin minäkin muutaman tytön, jotka rahoittivat opiskelunsa ja leveän elämänsä seksillä. Eivät hekään asiaa sen kummemin murehtineet. Toiseen näistä naikkoisista olen myöhemmin törmännyt. Hän elää tätä nykyä ihan normaalia perhe-elämää miehineen ja lapsineen.

Toisaalta tuo mainitsemasi suhdeluku 1/3 tuntuu kyllä aika suurelta. Siitäkin huolimatta, että Helsingin vuokrat ja hintataso ovat kovia.

Kuvaako se sitten enemmänkin sitä, että moraalitaso on yleisemmin löysempi kuin ennen?

No ei kylla tod ole omakohtaista kokemusta, vaikka olenkin pidemman linjan opiskelija ja elama on ollut tiukkaa monasti!

En ole myoskaan kuullut kenestakaan opiskelijasta, joka moista tekisi! Onkohan tama urbaania legendaa vain? Mista he muka loytaisivat nama "asiakkaansa"? Ehka haviavan pieni prosentti tekee tallaista...

No ei kylla tod ole omakohtaista kokemusta, vaikka olenkin pidemman linjan opiskelija ja elama on ollut tiukkaa monasti!

En ole myoskaan kuullut kenestakaan opiskelijasta, joka moista tekisi! Onkohan tama urbaania legendaa vain? Mista he muka loytaisivat nama "asiakkaansa"? Ehka haviavan pieni prosentti tekee tallaista...

Enpä osaa sanoa noista prosenteista sen kummempaa, mutta tiedän minäkin ainakin kolme opiskelijaa, jotka rahoittavat opintojaan tarjoamalla seksipalveluja miehille. Eli eipä kyseessä ole urbaani legenda, vaan ihan kylmä fakta Suomessa vuonna 2011.
Opiskelen tällä hetkellä itsekin, mutta rahoitukseni hankin kyllä muilla tavoin.

Viimeksi muokattu:
Heippa! Kaipa tämä aihe kuuluu tänne seksin alle ennemmin kuin noihin muihin kategorioihin, joten raapustan asiani tänne.
Itse humanistisen alan opiskelijana olen yllättänyt siitä, kuinka paljon täällä pääkaupunkiseudulla opiskelijatoverini tarjoavat seksiä maksusta. Muutin Helsinkiin pari vuotta sitten ja olin toki kuullut "maaseudulle" asti, että tälläistä täällä tapahtuu. Mutta asian laajuus yllätti kyllä täysin.

Omasta opiskelijoiden ystäväpiiristäni (n 30 henkeä) jo ainakin kymmenen naista on tunnustanut hankkivansa seksillä lisätuloja itselleen. He eivät koe asiaa mitenkään ongelmallisena, eikä moraalittomana. Päinvastoin. Heidän juttujaan kuunnellessani olen saanut sen käsityksen, että varsinkin pääkaupunkiseudulla tosi moni opiskelija toimii näin. Kaikki eivät tietenkään asiaa uskalla tunnustaa. Helppo raha ja mukava elintaso kai sitten ajaa näitä opiskelijoita tuohon touhuun.

Enpä sitten tiedä, olenko itse tiukkapipo, koska en voisi kuvitellakaan hankkivani rahaa niin. Mielummin elän köyhäillen kuin myyn itseäni. Säilyypähän itsekunnioitukseni.

Haluaisinkin tietää arvon Ellit, oletteko itse törmäneet vastaavaan asiaan. Tunteeko joku palstalainen piston sydämessään?

Olen tullut nuorena poikana opiskelemaan helsinkiin. Halpaa asuntoa oli vaikee löytää ennenkuin vanhempi rouva vuokras huoneen ehtona että tyydytän sitä viikoittain. Tiesi että oon rahapulassa hommas kavereitaan mitkä maksoivat, siinä se meni opeskelun välissä. Kyllä jälkeen päin nölöttaa vaikka eukot soittavat usein vieläkin ja haluu palvelua.

Viimeksi muokattu:
Tama on kylla mielenkiintoinen ilmio, erityisesti koska opiskelijana en koskaan siis itse tallaiseen tormannyt, ikaankuin uusi salainen maailma! Opiskelin tosin Jenkeissa, mutta saattaapa sita siellakin tapahtua. Itse tiesin yhdesta tytosta joka strippasi elannokseen tosin! Todella reipas, itsevarma tytto, joka tosin oli oikea go getter lakinainenn wannabe, eika hanta haikailemattomat keinot hammentaneet!

Mutta siis, miten tama muka toimii? Miten tama asia on tiedossa, luulisi etta he salaisivat puuhansa muilta, miten te muka tiedatte naista tapauksista? Miten he loytavat asiakkaansa? Miten koko homma toimii kaytannossa? Miten koko asiat tulee puheeksi uuden asiakkaan kanssa? Ilmoittelevatko lehdessa, vai vikittelevat ja vihjailevat ympariinsa? :)

Tama on kylla mielenkiintoinen ilmio, erityisesti koska opiskelijana en koskaan siis itse tallaiseen tormannyt, ikaankuin uusi salainen maailma! Opiskelin tosin Jenkeissa, mutta saattaapa sita siellakin tapahtua. Itse tiesin yhdesta tytosta joka strippasi elannokseen tosin! Todella reipas, itsevarma tytto, joka tosin oli oikea go getter lakinainenn wannabe, eika hanta haikailemattomat keinot hammentaneet!

Mutta siis, miten tama muka toimii? Miten tama asia on tiedossa, luulisi etta he salaisivat puuhansa muilta, miten te muka tiedatte naista tapauksista? Miten he loytavat asiakkaansa? Miten koko homma toimii kaytannossa? Miten koko asiat tulee puheeksi uuden asiakkaan kanssa? Ilmoittelevatko lehdessa, vai vikittelevat ja vihjailevat ympariinsa? :)

No. Suomessahan on muutama nettisivusto, jonne voi laittaa ilmoituksen palveluistaan. Sitä kautta tytöt sitten valitsevat, ketkä kelpaavat asiakkaiksi. Lisäksi viidakkorumpu kertoo myös eteenpäin. Eli jos joku tytöistä lopettaa ja uusi tulee tilalle, niin heille suositellaan jotain hyvää asiakasta. Aika simppeliä hommaa siis.

Eihän kaikki tytöt tietenkään kerro muille sitä, mitä tekevät. Joillekin asia ei taas ole mikään ongelma, ja he puhuvat siitä avoimesti muille.

Ilmiöhän ei ole mikään uusi. Siskoni rahoitti opiskelunsa muutaman "sponsorin" avulla 80-luvulla Pohjois-Suomessa. Hän sai sen verran ylimääräistä sukan varteen, että osti opiskelujen päätyttyä oman asunnon. Muiden udellessa, mistä sai rahat, sanoi voittaneensa arvalla. Arvatkaapa vain, olivatko muut ystäväpiirissä kateellisia? En sitten tiedä mikä olisi ollut reaktio, jos olisi rehellisesti kertonut mistä rahat tuli.

Viimeksi muokattu:
No. Suomessahan on muutama nettisivusto, jonne voi laittaa ilmoituksen palveluistaan. Sitä kautta tytöt sitten valitsevat, ketkä kelpaavat asiakkaiksi. Lisäksi viidakkorumpu kertoo myös eteenpäin. Eli jos joku tytöistä lopettaa ja uusi tulee tilalle, niin heille suositellaan jotain hyvää asiakasta. Aika simppeliä hommaa siis.

Eihän kaikki tytöt tietenkään kerro muille sitä, mitä tekevät. Joillekin asia ei taas ole mikään ongelma, ja he puhuvat siitä avoimesti muille.

Ilmiöhän ei ole mikään uusi. Siskoni rahoitti opiskelunsa muutaman "sponsorin" avulla 80-luvulla Pohjois-Suomessa. Hän sai sen verran ylimääräistä sukan varteen, että osti opiskelujen päätyttyä oman asunnon. Muiden udellessa, mistä sai rahat, sanoi voittaneensa arvalla. Arvatkaapa vain, olivatko muut ystäväpiirissä kateellisia? En sitten tiedä mikä olisi ollut reaktio, jos olisi rehellisesti kertonut mistä rahat tuli.

Tuo nayttaisi olevan sitten sama homma, mika Amerikassa on jarjestetty nimella "sugardaddy and sugarbabe". Siella ei tosin puhuta prostituutiosta, vaan mutually beneficial arrangement, jossa on nuori, kaunis mutta varaton nainen on "suhteessa" varakkaaseen mieheen, joka sponsoroi naista, esim maksaa vuokran tai vie shoppailemaan. Eli vahan sama kun olisi rikas poikaystava, mutta etsivat toisensa eri tieta.

Nainen ikaankuin "seurustelee" miehen kanssa, ja mies sponsoroi. Seksia ilmeisesti on aina mukana, mutta sita hyssytellaan. Tama on suht hyvaksytty ilmio Jenkeissa. Mita mielta?

Viimeksi muokattu:

Olivat varmasti kateellisia. Suomihan on lienee ainoita maita, jossa kateus voittaa kiimankin! Olen itse nyt opiskelija, ja tiedän minäkin varmasti ainakin yhden suomalaisen tytön, kuka toimii tässä viestiketjussa mainitulla tavalla. Lisäksi tiedän yhden kreikkalaisen tytön, joka tuli Suomeen opiskelemaan. Hän huomasi varsin pian, että täällä ei opiskelijan almusilla pärjää, joten hommaa hänkin rahaa myymällä itseään. Hän saikin todella pian asiakaskunnan, jolta saa hyvän korvauksen palveluksistaan. Täytyy kyllä myöntää, että tämä naikkonen on todella, todella hyvän näköinen tapaus. Niinpä ei olekaan ihme, että suomalaiset opiskelijanaiset, ne jotka tiedän, eivät häntä hyvällä katso. Hermoilevat, kun eivät voi olla itse niitä kuningatarmehiläisiä. Itse en ole hänen asiakkaansa, vaan ne ovat vanhempia miehiä.

Käsittääkseni Itä-Euroopassa vastaava toiminta on todella yleistä. Siellä kun ajatellaan asioista tunnetusti niin paljon erilailla kuin täällä. Se mikä täällä koetaan moraalittomaksi, ei siellä sitä ole.

Viimeksi muokattu:
Tänään kävin ensimmäistä kertaa sekstailemassa tälläisen opiskelijatytön kanssa, ja ei voi sanoa muuta kuin vau! Ei menneet rahat todellakaan hukkaan.
Olen jo ensimmäisen käynnin jälkeen aivan varma, että tästä tulee niin pitkä asiakassuhde, kuin hän haluaa. Minut kelpuutti asiakkaakseen n 20v blondi, jolla on upeat pitkät hiukset ja terhakat luomurinnat. Petitaidoissakaan ei ollut moitittavaa. Keskusteluissamme kävi ilmi, että hän on kaiken lisäksi fiksu. Joku saa tästä tytöstä joskus kyllä todella hyvän naisen itselleen.

Katri(nimi muutettu) kertoi aloittaneensa toiminnan syksyllä. Hän tekee näitä hommia säännöllisen epäsäännöllisesti. Hän ei halunnut ottaa opintolainaa ja kerää myös ulkomaan matkojen ja vaatetuksensa rahat tällä tavoin.

Itse olen ollut hyvällä tuulella koko päivän. Kaikkea se seksi kauniin naisen kanssa teettää. Hetki sitten sovittiin seuraava tapaaminen perjantaille. Tuskin jaksan odottaa...

Tänään kävin ensimmäistä kertaa sekstailemassa tälläisen opiskelijatytön kanssa, ja ei voi sanoa muuta kuin vau! Ei menneet rahat todellakaan hukkaan.
Olen jo ensimmäisen käynnin jälkeen aivan varma, että tästä tulee niin pitkä asiakassuhde, kuin hän haluaa. Minut kelpuutti asiakkaakseen n 20v blondi, jolla on upeat pitkät hiukset ja terhakat luomurinnat. Petitaidoissakaan ei ollut moitittavaa. Keskusteluissamme kävi ilmi, että hän on kaiken lisäksi fiksu. Joku saa tästä tytöstä joskus kyllä todella hyvän naisen itselleen.

Katri(nimi muutettu) kertoi aloittaneensa toiminnan syksyllä. Hän tekee näitä hommia säännöllisen epäsäännöllisesti. Hän ei halunnut ottaa opintolainaa ja kerää myös ulkomaan matkojen ja vaatetuksensa rahat tällä tavoin.

Itse olen ollut hyvällä tuulella koko päivän. Kaikkea se seksi kauniin naisen kanssa teettää. Hetki sitten sovittiin seuraava tapaaminen perjantaille. Tuskin jaksan odottaa...

Tama kuulostaa jostakin syysta provolta/mainokselta...

Mutta kuitenkin, miten loysit taman tyton? Oliko hanella ilmoitus? Kuinka paljon veloittaa? Haittaako sinua, etta "joudut" maksamaan siita, eli ajatteletko joskus etta sellaista voisi saada ilmaiseksikin?

Toisaalta voisin kuvitella etta niissa "ilmaisissa" jutuissa on se, etta siina syntyy muuta draamaa ja kaikenmaailman odotusten yhteentormaamista, teilla kai koko homma on asiallisesti sovittu ja kumpikin tietaa mita odottaa?

Viimeksi muokattu:
Tama kuulostaa jostakin syysta provolta/mainokselta...

Mutta kuitenkin, miten loysit taman tyton? Oliko hanella ilmoitus? Kuinka paljon veloittaa? Haittaako sinua, etta "joudut" maksamaan siita, eli ajatteletko joskus etta sellaista voisi saada ilmaiseksikin?

Toisaalta voisin kuvitella etta niissa "ilmaisissa" jutuissa on se, etta siina syntyy muuta draamaa ja kaikenmaailman odotusten yhteentormaamista, teilla kai koko homma on asiallisesti sovittu ja kumpikin tietaa mita odottaa?

Moi taas! Ensinnäkin, en kirjoittanut tesktiäni provona. Hänellä oli ilmoitus ST-sivustolla (näppäränä naisena osaat varmasti itse kaivaa selville, mistä sivustosta ko.lyhenne tulee). Samalla sivustolla ilmoittelee moni muukin opiskelija. Tuntiveloitus on meidän välinen asia, mutta kerrotaan nyt, että alle 200 euroa/h. Minua ei haittaa todellakaan, että "joudun" maksamaan seksistä. Itse pidän sitä loistavana sijoituksena tässä tapauksessa. Saan nuorta ja kaunista naista, ja itselle tulee hyvä mieli. Työtehonikin on ihan toista luokkaa sen jälkeen, joten asiassa on suoranaista hyötyä myös työnantajalleni.
Ja kyllä olen tähän ikään mennessä saanut paljon pimpsaa myös ilman suoranaista veloitusta. Kaikki naisethan miehelle maksavat tavalla tai toisella. Eli ilmaisia panoja ei ole olemassakaan.

Yksi syy tällaisen palvelun käyttöön on juurikin tuo mainitsemasi helppous. Ei synny mitään velvoitteita eikä draamaa, vaan homma menee yksinkertaisesti. Minä maksan palveluista, joita toinen toteuttaa. Jos pokaa naisen esim.ravintolasta, niin lähes aina heillä on seksin jälkeen mielessä se, että eikö voitaisi tavata toistekin, mitä teet ensi viikonloppuna jne. Tämä siitäkin huolimatta, että olen tehnyt selväksi kyseessä olevan vain yhden illan juttu!

No, nyt pitää lopetella. Pian lähden taas opiskelijatyttösen luo sekstailemaan. Tässä onkin jo hyräilyttänyt muutaman tunnin ajan. Mukavaa viikonloppua kaikille....

Viimeksi muokattu:
Niin, onhan tuo nyt vanha juttu, tienata kropallaan kun rahaa tarvii.
Sitä on tehty ja tehdään aivan joka paikassa, joka ikäluokissa jne.
Muistan kuinka meidän pikkukaupungissamme jo 60-luvulla huhuiltiin että paikallinen iso firma käytti nuoria naisia vieraidensa viihdyttäjinä.
Ja tuo että opiskelijat sitä tekevät, onkin jo sellainen pimeä juttu ettei siitä saa puhua eikä kirjoittaa. Sitä kuitenkin tapahtuu kaiken aikaa, suurissa kaupungeissa enemmän, kun ollaan esim. kaukana kotipaikkaunnasta eikä tuttuja ole lähipiirissä.

Moi taas! Ensinnäkin, en kirjoittanut tesktiäni provona. Hänellä oli ilmoitus ST-sivustolla (näppäränä naisena osaat varmasti itse kaivaa selville, mistä sivustosta ko.lyhenne tulee). Samalla sivustolla ilmoittelee moni muukin opiskelija. Tuntiveloitus on meidän välinen asia, mutta kerrotaan nyt, että alle 200 euroa/h. Minua ei haittaa todellakaan, että "joudun" maksamaan seksistä. Itse pidän sitä loistavana sijoituksena tässä tapauksessa. Saan nuorta ja kaunista naista, ja itselle tulee hyvä mieli. Työtehonikin on ihan toista luokkaa sen jälkeen, joten asiassa on suoranaista hyötyä myös työnantajalleni.
Ja kyllä olen tähän ikään mennessä saanut paljon pimpsaa myös ilman suoranaista veloitusta. Kaikki naisethan miehelle maksavat tavalla tai toisella. Eli ilmaisia panoja ei ole olemassakaan.

Yksi syy tällaisen palvelun käyttöön on juurikin tuo mainitsemasi helppous. Ei synny mitään velvoitteita eikä draamaa, vaan homma menee yksinkertaisesti. Minä maksan palveluista, joita toinen toteuttaa. Jos pokaa naisen esim.ravintolasta, niin lähes aina heillä on seksin jälkeen mielessä se, että eikö voitaisi tavata toistekin, mitä teet ensi viikonloppuna jne. Tämä siitäkin huolimatta, että olen tehnyt selväksi kyseessä olevan vain yhden illan juttu!

No, nyt pitää lopetella. Pian lähden taas opiskelijatyttösen luo sekstailemaan. Tässä onkin jo hyräilyttänyt muutaman tunnin ajan. Mukavaa viikonloppua kaikille....

Taytyy sanoa tata viestia lukiessa, etta aika hyvan asiakkaan on tytto loytanyt, vaikutat fiksulta ja asialliselta.

Voisinpa itseasiassa kuvitella etta niissa asiakkaissa, jotka menevat "perusprostituoidulle", eli naiselle joka ei muuta aio elamassaan tehdakkaan ja niissa asiakkaissa jotka valitsevat juuri esim opiskelijoita, jotka tekevat hommaa lisatienestina, on eroja.

Olenko oikeassa? Etta sinakaan et haluaisi ns perushuoraa (anteeksi loukkaava sana) vaan lahinna solmia tallaisen vastavuoroisen vaihtokaupan ns tavallisen naisen kanssa?

Sina taidat olla hanen "sugardaddy", eiko niin? jenkeissa tata ilmiota osa ei edes pida prostituutiona, silla asiakasa on vakio, ja kummankin osapuolen pitaa pitaa toisistaan, ja kunnioittaa toisiaan (asioita mita perusporstituutiossa tuskin paljon loytyy).

Kerro lisaa! Enta jos ihastut tahan tyttoon, tai han ihastuu sinuun? Oletko naimisissa?

Viimeksi muokattu:
Taytyy sanoa tata viestia lukiessa, etta aika hyvan asiakkaan on tytto loytanyt, vaikutat fiksulta ja asialliselta.

Voisinpa itseasiassa kuvitella etta niissa asiakkaissa, jotka menevat "perusprostituoidulle", eli naiselle joka ei muuta aio elamassaan tehdakkaan ja niissa asiakkaissa jotka valitsevat juuri esim opiskelijoita, jotka tekevat hommaa lisatienestina, on eroja.

Olenko oikeassa? Etta sinakaan et haluaisi ns perushuoraa (anteeksi loukkaava sana) vaan lahinna solmia tallaisen vastavuoroisen vaihtokaupan ns tavallisen naisen kanssa?

Sina taidat olla hanen "sugardaddy", eiko niin? jenkeissa tata ilmiota osa ei edes pida prostituutiona, silla asiakasa on vakio, ja kummankin osapuolen pitaa pitaa toisistaan, ja kunnioittaa toisiaan (asioita mita perusporstituutiossa tuskin paljon loytyy).

Kerro lisaa! Enta jos ihastut tahan tyttoon, tai han ihastuu sinuun? Oletko naimisissa?

Olet osittain oikeassa. En mielelläni käytä ns. tavallisen prostituoidun palveluita. Ennemminkin juuri tälläistä mukavaa suomalaista palvelun tarjoajaa, joka tekee elämässään muutakin. Arvostan seksin ohella myös älyllisiä keskusteluita. Opiskelijoiden kanssa pystyy hyvin kommunikoimaan aika monestakin asiasta. Myös hänen kanssaan.

Sugardaddy, eli yksi sponsoreista, olen kyllä. Arvostan häntä ja naisia yleensäkin ihmisinä ja yksilöinä. Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia tasa-arvon kanssa työelämässä tai muutenkaan. En usko, että koskaan ihastun tähän tyttöön. Niin kuin kerroin: seksi seksinä ja keskustelut keskusteluina. Jos hän ihastuu minuun (mitä kyllä epäilen), niin sitten peli vihelletään poikki. En ole naimisissa enkä avoliitossa.

Viimeksi muokattu:
Olet osittain oikeassa. En mielelläni käytä ns. tavallisen prostituoidun palveluita. Ennemminkin juuri tälläistä mukavaa suomalaista palvelun tarjoajaa, joka tekee elämässään muutakin. Arvostan seksin ohella myös älyllisiä keskusteluita. Opiskelijoiden kanssa pystyy hyvin kommunikoimaan aika monestakin asiasta. Myös hänen kanssaan.

Sugardaddy, eli yksi sponsoreista, olen kyllä. Arvostan häntä ja naisia yleensäkin ihmisinä ja yksilöinä. Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia tasa-arvon kanssa työelämässä tai muutenkaan. En usko, että koskaan ihastun tähän tyttöön. Niin kuin kerroin: seksi seksinä ja keskustelut keskusteluina. Jos hän ihastuu minuun (mitä kyllä epäilen), niin sitten peli vihelletään poikki. En ole naimisissa enkä avoliitossa.

Ymmartaakohan tama tytto miten onnekas on, kun on loytanyt kaltaisesi asiakkaan! Siis tarkoitan, etta jos han on uskaltautunut lahtea talle kyseenalaiselle tielle, niin siina ottaa valtavan riskin omanarvonsa ja turvallisuuden suhteen! Silla varmasti loytyy ikavia aijia, jotka halveksuvat naista, eivat edes ole kiinnostuneita hanesta ihmisena, ja vaikka maksavatkin siita seksista, itse kuitekin jotenkin omaavat jotain ongelmaa naisten suhteen.

Sinulla ei tunnu sita olevan. Vaikyttaa etta "peli on selva" valillanne ja kunnioitus toimii.

Olen itse tutustunut omien opiskelujeni puolesta tahan sugardaddy- juttuun (siis pelkastaan teoriassa haha). Ja siina on hyvina puolina se, etta asioista ollaan rehellisia, jos mies kaipaa paaosin seksia, hanen ei tavitse valehdella muuta kaataakseen naisen, ja jos naisella on taloudellisia vaikeuksia ei hanen tavitse keplutella ja manipuoloida avustusta miehelta, ja se, etta kummatkin ovat samalla sivulla asian suhten ja arvostavat toisiaan vuorovaikutustilanteessa.

Minua on lukuisia kertoja lahestynyt vahan vanhempia varakkaan oloisia herrasmiehia, joita en kuitenkaan valttamatta partnereina ole osannut nahda, nyt taman keskustelun osalta huvittavaa ajatella mita kaikkea muuta niista olisi oikeastaan voinut poikia. Tuntuu etteivat nama herrasmiehet valttamatta ainakaan olisi pistaneet pahakseen! ;)

Viimeksi muokattu:
Moikka!
Itse olin muutama vuosi sitten hyvin lähellä toimia viestiketjussa mainitulla tavalla. Vaikka tein opiskelujen ohessa töitä, ei silti jäänyt yhtään ylimääräistä euroa käyttörahaa. Olin koko ajan PA. Valiteltuani asiaa ystävälleni, hän kertoi muutamasta varakkaasta miehestä, jotka sponsoroisivat kyllä elämääni seksiä vastaan.
Ystäväni tunnusti samalla, että hän toimi itse juuri niin. En ollut millään osannut edes arvata tätä ystävästäni. No, eihän näitä asioíta päälle päin näykkään.

Rahanhimon valtaamana olin jo suostunut ottamaan vastaan ensimmäisen näistä herroista, kun yhtä-äkkiä, n tunti ennen tapaamista päälle iski täydellinen puolustusreaktio. Ilmoitin kohteliaasti miehelle, että sorry, en pystykään tähän. Hän suhtatui asiaan ymmärtäväisesti, vaikka pelkäsinkin hänen reaktiotaan.
Oli aika kaksijakoiset tunnelmat. Toisaalta oli hyvä mieli siitä, että en ryhtynyt hommaan. Toisaalta harmitti, että aikamoinen summa rahaa jäi saamatta. Kyllä, en kiistä yhtään, että se harmitti.

No, onneksi aika pian opiskelujen ollessa loppusuoralla löysin mukavan, hyvin toimeentulevan miehen, jonka kanssa elämä soljuu mukavasti omalla painollaan.

En todellakaan tuomitse niitä tyttöjä, jotka näin päättävät opintonsa rahoittaa. Kerroinpahan oman "läheltä piti" tarinani. Ystäväni jaksoi kyllä kehua näitä miehiä siitä, että he kunnoittivat häntä ja kohtelivat hyvin. Lisäksi olivat aina avokätisiä.

Mun mielestä stippaus on ihan eri asia kuin prostituutio.
Samaten sellainen tytön perustama maksullinen palvelu, jossa tyttö on kotona ja hiplailee nettikameran edessä itseään.

Viimeksi muokattu:
Itsensä myymisessä ei ole mitään naurettavaa...

No mietippas tata skenariota, entinen tyttoystavasi on maannut sinkkuvuotenaan ennen sinua 6 eri miehen kanssa, onnettomia yhdenillan suhteita jne, tai sitten han on maannut yhden miehen kanssa, josta pitaa, ja joka sponsoroi hanta? Kumpi on sinusta "kamalampaa"?

Mitapa sitten jos nainen sattuu pitamaan seksista taman "sponsorinsa" kanssa? Onko se sitten vahemman hyvaksyttavaa, kuin se etta han nussisi jotain yhdenillanmiesta erotuksena se, etta pitaa tasta miehesta muutenkin ja tama mies on avokatinen naisen suhteen?

Naissa asioissa varmasti on olemassa harmaa alue, lisaksi on paljon naisia jotka "styylaavat" miehen kanssa joka on heista ihan ok, he harrastavat seksia ja mies makselee naiselle illallisia, jotain lahjoja ja matkoja. Enta jos tama nainen ilmoittaisi niiden sijaan vaikkapa vuokransa maksun? Se on sitten kiellettya? Eli ok ja "ei-prostituutiota" niin kauan kun mies paattaa mita asioita sponsoroi?

Kaikesta ei tarvitse pitaa, eika kaikkea tarvitse tehda, mita kuitenkaan muiden ratkaisuina ei tarvitse tuomita. En minakaan ole tehnyt, mutta ei kylla tule mieleeni kritisoida niita opiskelijatyttoja jotka siihen ratkaisuun ovat tulleet!

Ehka he jopa nauttivat seksista "asiakkaansa" tai sponsorinsa kanssa? Mietipa sita :)

Viimeksi muokattu:
Aikoinani minulla oli kaksi miestä opiskelujeni ajan, joilta sain rahoitusta seksiä vastaan opiskeluuni. Näin jälkeen päin ajatellen kaikki sujui yllättävän luontevasti. Molemmat miehet olivat mukavia ja kykenivät älylliseen keskusteluunkin. Molemmat osasivat kyllä käsitellä naista, sen huomasin. Tutustuin toiseen heistä sen verran paremmin, että olin opiskelujeni jälkeen vielä muutaman vuoden ajan hänen firmassaan töissä. Siis ihan oikeassa ansiotyössä, siinä vaiheessa olin jo lopettanut rahan hankkimisen seksillä.

En ottanut opiskelujeni aikaan lainaa yhtään. Itse asiassa tekemäni järjestelyn ansiosta rahaa jäi kivasti sen verran yli, että sain hyvän pesämunan asuntosäästötilille. Ja pakko kai tunnustaa, että jäi sitä rahaa myös matkusteluun ja itsensä hemmotteluunkin.

Opiskelujen ajan järjestely toimi loistavasti siihen saakka, kunnes aloin seurustella. Siinä vaiheessa ilmoitin näille kahdelle miehelle, että he saavat etsiä uuden seuralaisen. Kiitokset yhteistyöstä ja kaikkea hyvää jatkoon!

Olen ollut luonteeltani aina "vahva", joten osittain varmaan siitäkin syystä menneisyyteni ei ole häirinnyt minua koskaan. Milloinkaan en ole katunut. Parhaat ystäväni ovat tienneet asiasta, eikä se ole heitäkään häirinnyt. Nyt "aikuisena" ja elämänkokemusta enemmän saaneena asioihin suhtautuu muutenkin paljon avarammin kuin ennen.

Ymmärrän siis varsin hyvin kaikkia tyttöjä, jotka pohtivat edellä mainittua järjestelyä opiskelun rahoittamiseksi. En suosittele tai tuomitse toimintaa yleisesti, sillä se on lopulta kuitenkin jokaisen henkilökohtainen päätös. Ja sitä päätöstä pitää kunnioittaa.

Vuokrasin pienen asunnon isosta kylästä,töitäni varten.Samassa rapussa asui 22v seksikäs tyttö näin hänet kireissä farkuissa ja pitkä vartisissa saappaissa vain kerran.Kunnes yhtenä aamuna lähdimme yhtä aikaa, olen ehkä tähän ikään 47v oppinut pelimieheksi kysyin taviitko kyytiä hän tuli kyydissä muutaman kilometrin oli sairaanhoitaja opiskelia. Yllätyin kun hän sanoi tule soittaa ovikelloa joskus meninkin juteltiin jotenkin tuli puhe seksistä hän sanoi voit jäädä yöksi jos antaisin hänelle opintotukea. Ei ole vaimolle kertomista siitä yöstä.

Vuokrasin pienen asunnon isosta kylästä,töitäni varten.Samassa rapussa asui 22v seksikäs tyttö näin hänet kireissä farkuissa ja pitkä vartisissa saappaissa vain kerran.Kunnes yhtenä aamuna lähdimme yhtä aikaa, olen ehkä tähän ikään 47v oppinut pelimieheksi kysyin taviitko kyytiä hän tuli kyydissä muutaman kilometrin oli sairaanhoitaja opiskelia. Yllätyin kun hän sanoi tule soittaa ovikelloa joskus meninkin juteltiin jotenkin tuli puhe seksistä hän sanoi voit jäädä yöksi jos antaisin hänelle opintotukea. Ei ole vaimolle kertomista siitä yöstä.

kaikki Isit, mitä tästä opimme. Antakaa tarpeeksi rahaa niille tyttärillenne, ettei niiden tarvitse myydä ystävillesi, jotta saavat laskunsa maksettua. Näin aion ainakin itse tehdä.

Viimeksi muokattu:
En ottanut opiskelujeni aikaan lainaa yhtään. Itse asiassa tekemäni järjestelyn ansiosta rahaa jäi kivasti sen verran yli, että sain hyvän pesämunan asuntosäästötilille. Ja pakko kai tunnustaa, että jäi sitä rahaa myös matkusteluun ja itsensä hemmotteluunkin.

Tämän vuoksi harkitsen parhaillaan minäkin hommaan ryhtymistä. Ärsyttää olla koko ajan pa, raha ei yksinkertaisesti riitä mitenkään vuokraan ja elämiseen. Ei, vaikka teenkin opiskelujen ohessa töitä. Omilta vanhemmilta ei tukea heru, ovat hekin sen verran köyhiä.

Ainoastaan homman turvallisuus mietityttää. Ja se, kuinka tutut ja ystävät asiaan suhtautuu.

Viimeksi muokattu: