Ope unohti ekaluokkalaisen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Khimaira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hyvä kun sanoit opelle suoraan!! vaikka inhimillinen erehdys olikin niin eka luokkalainen on vielä pieni ja koulu on vasta alkanut niin kaikki on muutenkin vielä uutta ja oikeasti ihan mitä vain olisi voinut sattua, joten ehkä tämän open takia ei tapahdu enää tällästä mokaa.
ja tottakai sitä ekana "järkyttyy" enempi entä kuin vähän ajan päästä asiaa ajattelee niin ei ehkä suututa niin paljoa ja kyllä varmasti tämä opettajakin sen tietää!

Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
Meillä taas tyttöä ei ollut ollenkaan koulun listoilla ku oli tullut uusi luokkajärjestys -siis tutustuttaessa oli, meinas tytöllä päästä itku mä tyhmänä heitin että et päässykään kouluun.. :ashamed:

Nämä ovat ikäviä tilanteita, jos lapselle tulee tunne ettei pääse porukkaan tai joutuu siitä eroon :/

Alkuperäinen kirjoittaja Mineirva:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Eikös lapsi tiennyt että oli iltapäiväkerhoon menossa? Eikä tiennyt missä se sijaitsee? Siis oikeestikko? Meillä käytiin etukäteen tutustumassa seurakunnan ip-kerhoon ja poika meni sinne ihan itsenäisesti kun sijaitsi parinsadan metrin päässä.
Ei kiva jos lapselle ei ole kerrottu että kerhoon pitäisi mennä ja opettaja ei ole pitänyt huolta että poika sinne pääsee.

tarkoitus oli ja lapsen kanssa monesti puhuttiin, että ope vie sinne kiikuille, missä odottavat yhdessä kun iltin ohjaajat käyvät sieltä hakemassa koko porukan :/ Tiesi reitin iltillekin- mutta kun hätä tulee, niin sekaantuuhan sitä isompikin :(

Ok, meinaan mulla ei oo nykypäivän kokemusta kun oma oli 8v sitten ekalla luokalla, ja silloin lapset lähtivät itse iltapäiväkerhoon, siis osa jäi koulun iltikseen ja osa sitten meni seurakunnan iltikseen. Pojalla tosiaan oli 200m välimatkaa eikä tarttenut ylittää katua.

Yhteistyössä