OP:n verkkopalvelu pois käytöstä. Onko lapsilisät maksettu tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huihai"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huihai"

Vieras
Heips!
Pitäisi lähteä ruokakauppaan, tankille ja hakemaan parvekekukat. Pankkipalvelut on pois käytöstä, enkä pääse siis siirtämään rahaa käyttötilille, joka ammottaa tyhjyyttään. Paitsi jos sinne on tullut lapsilisät. Onko lapsilisät maksettu tänään? En ikinä muista minä päivänä ne maksetaan.

On tullut lapsilisät muihin pankkeihin,mut Osuupnakissa häiriöitä ja sinne ei ole rahat tilittynyt. menee ostoksesi tiistaille koska maanantaina ei rahoja myöskään tileille tule

[QUOTE="harmi";28516288]On tullut lapsilisät muihin pankkeihin,mut Osuupnakissa häiriöitä ja sinne ei ole rahat tilittynyt. menee ostoksesi tiistaille koska maanantaina ei rahoja myöskään tileille tule[/QUOTE]

Mistä sait tämän tiedon? Yleensä jo Hesarissa jotain otsikkoa jos jotain on näin pielessä.

Meidän op:n tilille on ainakin tullut lapsilisät. Tosiaan verkkopankki ei toimi, mutta mies oli käynyt automaatilta katsomassa.

Ok. Ja itse asiassa voisi kokeilla mennä pankin tisikke tekemään niitä tilisiirtoja. Ehkä niiden laitteet pelittää. Kurjaa kuitenkin. On varmaan kuitenkin varmaan perheitä, joilla ei sitä visaa tms. vararahastoa ole, ja odottavat lapsilisä ennen kuunvaihteen palkkapäivää.

Ok. Ja itse asiassa voisi kokeilla mennä pankin tisikke tekemään niitä tilisiirtoja. Ehkä niiden laitteet pelittää. Kurjaa kuitenkin. On varmaan kuitenkin varmaan perheitä, joilla ei sitä visaa tms. vararahastoa ole, ja odottavat lapsilisä ennen kuunvaihteen palkkapäivää.

Onhan tämmönen inhottavaa, mutta ehkä heillä on tullut jotain kiireistä korjattavaa. Olisi aina tietty kivempi, että tällaiset hoidettaisiin illalla/yöllä, kun palvelun käyttäjiä on vähemmän :)

Yhteistyössä