koiraa yksin parvekkeelle kun lähdette?meidän sessu vois jäädäkkin,nytkin makoilee tuolla auringossa.ja luuta järsii välillä,ei välttämät huomais jos lähtisin vaan meneen ja sit jättäsin television/radion auki.oisko paha idea?.en usko et ulisis,voishan sitä kuunnella eka et miten reagoi..vai auttasko sitruunapanta/kuonokoppa?ja jos #&%?$!*/kusee niin laittaa vaan sanomalehtii jokapuolelle,,miten te tekisitte? :\|