Ootko tehnyt joskus jotain mitä oot pelänny hirveesti?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mitä? Miten meni?

Mä ajoin kerran nuorena auton noin 200 km tai enemmänkin, vaikka tilanne oli se, että en oikeesti oppinut kunnolla sitä hommaa autokoulussa, enkä ollut yhtään harjoitellut sen jälkeen.
Mulla oli vaan niin hyvä syy, että vaikka pelkäsin ihan hirveesti enkä muistanut kaikkia juttuja autolla ajosta, niin pakko oli ajaa.
 

Yhteistyössä