V
"vieras"
Vieras
Mitä? Miten meni?
Mä ajoin kerran nuorena auton noin 200 km tai enemmänkin, vaikka tilanne oli se, että en oikeesti oppinut kunnolla sitä hommaa autokoulussa, enkä ollut yhtään harjoitellut sen jälkeen.
Mulla oli vaan niin hyvä syy, että vaikka pelkäsin ihan hirveesti enkä muistanut kaikkia juttuja autolla ajosta, niin pakko oli ajaa.
Mä ajoin kerran nuorena auton noin 200 km tai enemmänkin, vaikka tilanne oli se, että en oikeesti oppinut kunnolla sitä hommaa autokoulussa, enkä ollut yhtään harjoitellut sen jälkeen.
Mulla oli vaan niin hyvä syy, että vaikka pelkäsin ihan hirveesti enkä muistanut kaikkia juttuja autolla ajosta, niin pakko oli ajaa.