Ootko ollut rehellisesti "kullinkipeä" pimu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Ootko ollut nuoruudessasi tai vaikka nyt, rehellisesti vain kullinkipeä pimatsu? Teitkö jotain erityisiä temppuja jotta saisit seksiä ja miehen pamputtamaan sinua?

Oon kai vähän aina ollut, mutta silti seksikumppaneita on tasan yksi, nykyinen avomies jonka kanssa on neljä vuotta elelty yhdessä. Ehdottelen päivittäin ja useamman kerran viikossa puuhaillaan, mutta itselleni kävisi kyllä päivittäin. Tyytyväinen olen silti :)

[QUOTE="a p";27851181]No tuletteko te oikeasti kipeeksi jos ette saakaan? Ja mitä se kullinkipeys muka tarkoittaa tunteena?

miettivä ap kysyy[/QUOTE]

Ainakin hermot kiristyvät ellei saa tarpeeksi ja tarpeeksi usein. Tunteena? Eikö sun ole koskaan tehnyt mieli oikein kunnolla?

Kai sulla kaksi kättä on jolla rumpsuttaa jos ei satu saamaan?

[QUOTE="vieras";27851203]Ainakin hermot kiristyvät ellei saa tarpeeksi ja tarpeeksi usein. Tunteena? Eikö sun ole koskaan tehnyt mieli oikein kunnolla?[/QUOTE]

[QUOTE="a p";27851181]No tuletteko te oikeasti kipeeksi jos ette saakaan? Ja mitä se kullinkipeys muka tarkoittaa tunteena?

miettivä ap kysyy[/QUOTE]

Hyppii seinille, näkee seksiä kaikkialla missä sitä ei ole ja ajatukset harhailee.... noh, onneksi aikuinen ihminen tietää kyllä mitä asialle voi ja tulee tehdä. :D

Boldattuun vielä, että orkunhan saa aina, tavalla tai toisella.... helpottaahan se.

Viimeksi muokattu:
Olen ja olen vieläkin, ja välillä se stressaa kun ei pärjää ilman kyrpää. :( Tulee migreeni jos menee "kauan" ilman... ja se ei ole kovin pitkä aika, en kehtaa kertoa miten lyhyt... :D Itsetyydytys ei mulla korvaa kokonaan kyrpää, tarvitsen miestä, ja onneksi on tuo oma ihana ja hyvä mies. :)

[QUOTE="Piia";27851279]Olen ja olen vieläkin, ja välillä se stressaa kun ei pärjää ilman kyrpää. :( Tulee migreeni jos menee "kauan" ilman... ja se ei ole kovin pitkä aika, en kehtaa kertoa miten lyhyt... :D Itsetyydytys ei mulla korvaa kokonaan kyrpää, tarvitsen miestä, ja onneksi on tuo oma ihana ja hyvä mies. :)[/QUOTE]

Vai pärjää ilman kyrpää! :D :D Anna mun kaikki kestää. Vähän sama kuin jano, että meinaat ihan kuolla etkä millään pärjää ilman? :D
Kyllä aikuinen pärjää kun keskittyy tekemään vaikka kotihommia ja harrastelemaan jotain.

Voin kuvitella että ap on joku pälvikaljuinen mies jolla on keltaiset vinot hampaat, henki haisee tuhkakupille ja nenäkarvat tursuaa nenärei'istä ja siellä se vemputtaa kieli pitkällä kun mammat kirjoittelee "kullin" kaipuusta.

Aijaa. No miäs ne mammat sitten on kun kyselevät millaista seksiä saat miehesi tai paras seksikokemuksesi? Tai niitä kerro mies millaista seksiä haluat naiseltasi. Ovatko hekin sellaisia 90 kiloisia keski-ikäisiä karvapilluja jotka rasvaisilla ja tupakilta haisevilla sormillaan hinkkaavat lemuavaa värkkiänsä kun toiset kertovat kokemuksistaan makuuhuoneasioissa.

[QUOTE="vieras";27851393]Voin kuvitella että ap on joku pälvikaljuinen mies jolla on keltaiset vinot hampaat, henki haisee tuhkakupille ja nenäkarvat tursuaa nenärei'istä ja siellä se vemputtaa kieli pitkällä kun mammat kirjoittelee "kullin" kaipuusta.[/QUOTE]

[QUOTE="vieras";27851393]Voin kuvitella että ap on joku pälvikaljuinen mies jolla on keltaiset vinot hampaat, henki haisee tuhkakupille ja nenäkarvat tursuaa nenärei'istä ja siellä se vemputtaa kieli pitkällä kun mammat kirjoittelee "kullin" kaipuusta.[/QUOTE]

Joo samaa mietin... mutta vastataan nyt kilttinä tyttönä kuitenkin. En ole koskaan ollut kullinkipeä pimatsu vaan siveyden sipuli. Vaimoihmiselle kyllä maistuu, mmmm.
Alkaahan se vituttaa/kyrpiä -kuinka nyt haluaakaan ilmaista- jos ei pitkään aikaan saa...

Olen kullinkipeä pimu. Ei minun tarvitse tehdä mitään temppuja saadakseni kullia, tarvitsee vain olla oma itsensä.

Jos en saa pitkään aikaan, niin hermot alkaa mennä kireelle.

[QUOTE="vieras";27851393] ja siellä se vemputtaa kieli pitkällä kun mammat kirjoittelee "kullin" kaipuusta.[/QUOTE]

Hmm, "vemputtaa", heh. Olen kuullut sanan "tumputtaa", mut millaista se vemputtaminen mahtaa olla...

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä