Oops, I did it again! (K18?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xx

Vieras
http://www.newsoftheworld.co.uk/showbiz/xs/346063/Britney-Spears-topless-photos-First-ever-topless-pictures-of-Britney-taken-on-raunchy-shoot-for-video-of-Gimme-More.html

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Ihan omat pehmeät tisut sillä on. Olen mäkin imettänyt 2 lasta ja aikalailla samanlaiset. Imetyksen jälkeisen pehmeyden näkee.

juu, mutta jos imettää, nännit eivät ole enää kuin nuorella neitosella.

Ihan nätti nainen ja kivat tissit :D

Mä en tajua tätä arvostelua taas :o pakko ihan sanoa, kun palstallakin se tissiketju oli ja lärviketjujakin on pistetty.. jos tänne britney laittas kuvansa normipalstalaisena, kyllä olis eukot monttu auki, et miten on noin hyvin säilynyt :o

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Ihan omat pehmeät tisut sillä on. Olen mäkin imettänyt 2 lasta ja aikalailla samanlaiset. Imetyksen jälkeisen pehmeyden näkee.

juu, mutta jos imettää, nännit eivät ole enää kuin nuorella neitosella.

No muuttuuhan rinnat juu mutta kuten sanoin, itelläni lähes samanlaiset ja nänneissä ei oo kyllä mitään vikaa :). Ekaa imetin 6kk, tokaa reilu 1v niin et asui rinnal yöt ja päivät ja olin varma et meni pilalle. Pehmeni ja hiukan muuttu mutta ei menny pilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:

Mä en tajua tätä arvostelua taas :o pakko ihan sanoa, kun palstallakin se tissiketju oli ja lärviketjujakin on pistetty.. jos tänne britney laittas kuvansa normipalstalaisena, kyllä olis eukot monttu auki, et miten on noin hyvin säilynyt :o

Se on oikeesti tosi vanhan näköinen naamastaan noissa kuvissa! Tumma tukka sen tekee. Britni on alle 30v.

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:

Se on oikeesti tosi vanhan näköinen naamastaan noissa kuvissa! Tumma tukka sen tekee. Britni on alle 30v.

Juu kyllähän nyt ihmisestä ku ihmisestä saa millasia vaan kuvia otettua. Mun ylipainoinen (reilusti) ystävänikin saa esim. otettua itsestään naamakuvia, joissa näyttää hyvinkin hoikalta. Kyllä tietty asento kasvoissa ja ilmeet ja meikki tekee ihmeitä aikaan..