Ooppelista kokemuksia??

  • Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti
ap
[QUOTE="vieras";21893645]Nettiauto?
Meillä oli -99 vuoden farmari astra.
Olluh yhteensä 4 opelia ja hyviä kokemuksia :)
Täällä niitä yleensä haukutaan :whistle:[/QUOTE]

Joo oon nettiautostaki katellu. :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu harmaana;21893651:
Jos vaan mitenkään mahdollista, niin...älä edes harkitsekaan opelia. Onneksi on muitakin merkkejä :).
Mitäs mä sanoin haukkumisesta =)

Meillä on nyt myös palstalla haukuttu Renault joko toiminut myös moitteettomasti 3v =)
 
nyks
Minun mieheni on kaksi kertaa vannonut, ettei osta koskaan enää Ooppelia, ei käytettyä eikä uutta. No, viimeisin auto on nyt eri merkkinen. Kaksi kertaa on Opel levinnyt pahasti tien päälle + paljon pienempää korjaamista. Viimeisin eli Opel Astra meni vaihtoon siinä vaiheessa, kun siellä alkoi joku käydä viikonloppuisin sisällä ilman että ovissa oli murtojälkiä. Opeliin pääsi siis jonkun toisen auton avaimilla tai tiirikoimalla niin, että murtojälkiä ei jäänyt. Autosta vietiin cd-levyjä ja muuta pientä, vähän siirreltiin tavaroita ja kerran rikottiin sisävalo. Inhaa kuitenkin kun joku vieras tuli ja meni vapaasti autoon:eek:
 
Pätsmaruu harmaana
Kilinkellit mä mitään haukkunut, vaan pyydettäessä kokemuksia ja mielipiteitä, kerroin omani :). Ja kun kokemukset ko. merkistä ovat perin huonoja - moottorivika, moottorivika, moottorivika, moottor..., niin - mutta tuurillaan ne laivatkin seilaa ;).
 
"vieras"
älä osta ooppelia se on aina rikki jostain!! yleensä aina joku moottori vika tms. Meillä mies kiroo ne aina alimpaan hemmettiin eikä ikinä suostuis ostamaan sellasta.Naapurilla on ooppeli ja se on aina konepelti auki ja ku menee kysyy mikä on ni aina on joku vika.
 
opel
Mulla oli taannoin 1991 mallin Omega ja se palveli mua jokseenkin hyvin. Jotain pientä laittoa oli joskus mutta ei mitään "jatkuvasti nokkapelti ylhäällä". Ihan hyvä auto.
 
"shihtzu"
Jos mun isältä kysytään, niin opel on ainoa oikea auto sen mielestä, monta opelia se on omistanut ja koskaan ei ole ongelmia ollut, toisin kun Nissanissa mikä sillä oli yhdessä välissä.
 
"vieras"
Vanhemmillani oli opelix, olihan se vähän ajettu, kun harvoin suostu käynnistyyn ja jos käynnisty niin ihan varmana ensimmäisiin liikennevaloihin sammu.
No minä typeryyksissäni ostin pakon edessä opel astran vm-99, sitä kaduin jo parin kuukauden jälkeen. Opelia ei enää oo, eikä tuu.
 
Meillä on ollut kaks opelia, vm-82 ascona (jossa oli kadetin kone). Asco toimi aikansa, mutta kuten olettaa saattaa tuon ikäiseen autoon kun rupes vikoja tulemaan niin se oli enempi korjattavana ku liikeenteessä. En pistäisi niinkään merkin syyksi tätä.

Toinen oli sitte vm-97 vectra, jonka oli edellinen omistaja "korjannut" tinailemalla sulakerasiaa jne, jonka seurauksena autosta paloi kaikki sähköt yhtenä kauniina iltana. Sepä makasi sitten kuukauden verran korjaamolla kun vikaa etsittiin ja tosiaan sähköt uusittiin. Samalla piti vaihtaa moottorinohjausboksi, mikä taas sai ajoneston päälle ja eikun hinaus merkkiliikkeeseen... Noh, eihän se ollu ku reilu tonnin korjaus.
Sitte ku saatiin auto liikenteeseen niin se löi samalle päivää ajoneston uudelleen päälle.. Ei muuta ku hinaus taas merkkiliikkeeseen ja selvis että peräkontin luukussa oli joku johto menny poikki. Auto siis luuli tulleensa varastetuksi :LOL:
Sen jälkeen veccu suostui pelaamaan suht hyvin, mitä nyt moottorinvikavirtavaloa vilkutteli sillon tällön ja vähän useemminki.
 
"emmi"
Meillä -98 Opel astra, joku sportti-malli ja hyvin on pelittäny, vaikka käytettynä ostettu. Meillä auto ollut siis 4 vuotta ja mitään isompaa remppaa ei onneksi ole tarvinnut autoon tehdä. Mies ajelee työnsä puolesta päivittäin paljon, joten jos jotain moitittavaa olisi, se olisi jo huomattu. Tykätään kovasti!
 
"Mina"
Itellä ollu sarjana Opel Astra G 98, 99, Opel Omega B 96 ja nyt Opel Corsa 94, kaikki helvetin hyvin toiminu.. Omegasta levis oman mokan takia ilmastointi, 99 Gstä meni lambda, mutta noi on pieniä.. Hyvin ovat kestäneet. Suosittelen siis Ooppelia!! :)
 

Yhteistyössä