oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

Paranemista vaan sairaille!! :flower:

Hiuksia en ole raskausaikoina värjännyt ja nytkäään en siihen rupea, kun on oma väri viimein koko päässä. Leikkuuttaa nämä pitäisi edes johonkin malliin, mutta en ole jaksanut tilata aikaa. Ehkä sitten myöhemmin.. Ja saahan ne nytkin ponnarille.

Synnytystapa-arvion meilläkin tekee ihan th ellei jotain kovin ihmeellistä löydy. Ja tuo tehdään ihan käsikopelolla ilman ultria. Nyt kävi vaan sellainen "tuuri" (?), että istukka on tuossa edessä ja aika alhaalla eli vielä kerran käydään ens kuun alussa ultrassa kattomassa josko se olisi noussut niin ylös, että alatiesynnytys onnistuu. Myönnän, että on ihan mukavaa päästä vilkasemaan pienoista vielä kertaalleen ennen varsinaista tutustumista. :heart:

Vauvan sängyistä: Olettetteko kaikki pinnasänkyihmisiä vai löytyykö lastenhuoneistanne muitakin vaihtoehtoja? Ihan uteliaisuuttani kysyn, kun meillä on tarkoitus laittaa tämä tuleva kuopus siihen vanhanaikaiseen pärekoriin ja katosta roikkumaan niin kauaksi aikaa, kun se tenavan liikkeiden kannalta on turvallista. Pinnis haetaan ullakolta siinä vaiheessa, kun alkaa möyrimään ja kääntyilemään enemmän eli alkaa olla vaarana tippuminen.

Aiemmat tenavat ovat nukkuneet ihan tavan pinnasängyissä, mutta molempien kanssa toivoin niin kovasti sitä hetkutus mahdollisuutta yöaikaan, että nyt sen itselleni suon. Tuo lautajalkainen pinnis kun ei tahdo oikein hielua sellai nukuttavasti, lähinnä rämisee vaan. :)
 
CVAD miten nuo sytostaatti potilaat - pitääkö/ olisiko pitänyt varoa sukulaisia joille menee sytostaatteja?
Sytostaatit erittyy hien, virtsan, ulosteen ja hengityksen mukana. Mikäli et kiehnaa koko aikaa sukulaisesi kainalossa, olet turvassa. Pari päivää sytostaattien annon jälkeen katsotaan olevan turvallista esim. mun hoitaa heitä.

Meillä tuo on vähän eri kun ollaan niin paljon tekemisissä noiden eritteiden kanssa, kuten vuodevaatteiden vaihdot ym.
 
Tulin pitkästä aikaa poksumaan eli 30+1 on tänään<3 tuolla fbssä tulee enempi käytyä..

Onnea Sisuvauvan perheelle <3 toivottavasti kaikki teillä siellä hyvin:)

Voimia sairasteleville, meilläkin lapset taas oikeen kierteessä:( sais jo kevät ja kesä saapua;)

no omaanapaa: täällä taas supistellut ja viime pe neuvola lääkärissä muutosta edelliskertaan tullut, nyt oli pehmennyt ja yhdellesormelle auki ja kanavaa 2,5cm jäljellä, tänään soitin neuvolaan kun supistelut jatkuneet ja perjantaina uudestaan tarkistamaan sitten tilannetta, uhkana on nyt joutua sairaalaan vuodelepoon, toivotaan että ei tarvis siihen lähteä, on hieman hankalaa sitten lasten hoitojärjestelyt ym..no kunpa vauva pysyis matkassa vielä muutaman viikon..

Pinnasängystä: meillä oli sellaiset tassut pinnasängyn jalkoihin joilla sai sängystä keinutettavan, oli tosi kätevät, ostettiin ne aikanaan muksutallista:)

mukavaa odotusta kaikille:)

ilo ja Akseli 30+1
 
paranemisia sairastaville :flower:

neiti80 :LOL: auts... (mutta olihan se nyt hauskaki juttu...:D)

kette juuri tuon takia en jaksanut sitä facebookia... jaksamista sulle:hug:

täällä yö meni valvoskellessa... en tedä miksi mutta ei vaan uni tullu, vessassa lähinnä ravasin... aamulla kun torkahdin hetkeksi miehen lähdettyä töihin, niin heräsin kuitenkin melkoiseen tohinaan masussa. liikkeet tuntui ihanilta taasen :heart: mutta sitten poika alkoi leikkimään mun kylkiluulla... kuulin ja tunsin sen naksumisen kun poika potki kerta toisensa jälkeen alimpaa kylkiluuta, odotin jo että kohta se katkee... ei katkennu vielä mutta tota menoo se on vaan ajan kysymys... ja koska mielenkiinnolla odottelin mitä tapahtuu niin enhän voinu kesken kaiken asentoa vaihtaa :D mies tuumas että vauvalla alkaa oleen ahtaat tilat niin pitää kaataa seiniä että mahtuu taas temmeltään:D
vauvan asento on siis rt niin että selkä on vasempaan ja nää potkunyrkkeilyharjoitukset toteutetaan oikeaan kylkeen...

on niin hieno ja keväinen ilma etten voinu tänään kotiin jäädä koko päiväks niin kävin kirpparilla josta saldo oli itselle kiva tunika ja kaksi hyvää rikoskirjaa:) ja vauvalle yksi kiva body=) postista hain isyyspakkaukseen tilaamani kultaisen lastenlaulukirjan (isukki tuskin niitä tulee laulamaan, tää kirja onki isyyspakkaukseen piilotettu juttu itselleni :whistle:) ja sit kävin kaupassa, kahteen kertaan tietenki koska dementikkona unhdin juuri ne mitä olin menossa hakemaan (kauppalappu oli autossa), mutta ostin sitten jäätelöä niin tuli hyvä mieli, ja hain heseruokaa... huomenna olis neuvola elikkäs puntarikin sielä kutsuu:headwall: mutta fiilis on hyvä se on pääasia.
niin, kävin hakemassa limen väristä kangastakin että saan tuunata äitiyspakkauslaatikkoa ulkoakin päin kun se on niin tylsän näkönen ilman tuunausta, kun siis meillä vauva nukkuu alkuunsa siinä ja laatikko on pinnasängyssä, itseasiassa odottelee jo valmiina nukkujaa:heart:
eli meillä tulee käyttöön alusta asti pinnasänky, jos asuttais jo ihanasti maalla ja olis erilaiset tilat niin saattais tulla aluksi jonkinlainen ihana kehto tai muu vastaava...
 
Kauhia kun ei meinaa ehtiä kirjoitteleen, kun mies reisussa ja nää työtkin alkanut.

Tänään kävin lääkärissä ja paikat on entisestään pehmennyt, mut enempää ei oo auennut. Kaulasta ei puuhunut mitään. Koska supparit kuitenkin on ollut nyt rauhoittumaan päin, niin antoi jatkaa töissä. Sit vaan jos taas alkaa kipeet, niin pitää rauhoittaa ja jäädä saikulle. Oli kuitenkin samaa mieltä, että 2vko, kun mulla on jäljellä tekee toisaalta hyvääkin olla töissä, tuolle pääkopalle. Muuten

Paino + 700 (15 kiloa lähtöpainosta)
Paineet 127/81
Sf 30
Pissa puhdas
Sormiturvotus (mut sormukset menee vielä)
Rt
Sykkeet +145, ei kuultu rytmihäiriöitä :)
++/N

Eli kaikin puolin hyvin asiat. 2, 5vko päähän terkka-aika ja lääkäri n. 4vko päähän. Synnytystapa-arvioon meen tayssiin sit lähempänä laskettua, siellä käydään sit läpi myös pelkopoliasioita. Varsinaista pelkopolikäyntiä en sit ottanut, kun synnytyksen läpikäynti kätilön kanssa tuskin mitään auttaa. Mun ongelmat on niin monisyisiä, että tiedä auttaako mikään. Haluan kuitenkin että heille on meidän tilanne tuttu, kun h-hetki koittaa ja siksi puhutaan asiat läpi.

Kommentit myöhemmin, en oo vielä ehtinyt lukeen teidän kirjoituksia.

Pommpuli ja muru 32+3
 
suska84 : :) älä mitään, asioita joita en tiennyt, että voi tapahtua :LOL:

Ja se olis taas POKS! 31+0


sen napa-onnettomuuden mahdollisti todennäköisesti se, että kiskaisin vain karvahaalarit alusvaatteiden päälle, kun piti lähtee pikatarkastukselle navetalle, siinä on vähän ronskimman kokoinen se vetskari. Jatkossa vedän vatsan sisään :LOL: , kun vedän vetskarin ylös ( niinku se jotenki onnistuis :) )
 
Viimeksi muokattu:
Moro!

Ilma on AIVAN ihana. Tekis mieli vaan olla ulkona, mutta mulla on selkä jumiutunu ja mm.selän suoristus hetken istumisen jälkeen on kivuliasta ja eilen jopa mahdotonta ilman avustusta. Tyttö joutu ulkoilee päiväulkoilut yksin omalla pihalla :(
Onneks nyt mies lähti luistelee tytön kans :) Ja lupasin, ett huomenna meen mukaan ulkoilee vaikka vaan sit istumaan potkukelkan päälle mutta kuitenkin.
Tässä ku on pitäny nyysiä vauvanvaatteita ja häkkivarastoo ens viikkoa varten.

Hiusten värjäilyä en oo välttäny. En ees ajatellu, ett olis voinu. Pari kertaa tullu värjättyä. Ripset värjään ens vkl, ku viimeks jäi väliin itkun vuoks.
Parturiin meen seuraavan kerran ennen ristiäisiä.

Pinnasänky tulee (ihan perus) ja toiveissa olis, ett tulis hieman enemmän käyttöö ku esikoisen aikaan. Tyttö nukku siinä vasta 1-vee eteenpäin tovin.

Turvotusta ei oo. Lähinnä "antiturvotusta", ku sormuksen hölskyy sormissa.

Mulla on nyt muutaman päivän ajan vauva tehny jotain ihme liikkeitä niin ett lantioluuhun on sattunu ihan huikeesti. Vaikka on käsittääkseni kuitenkin RT tai sit on kääntyny. No se selviää ke neuvolassa. Ja liikkeet tosiaan on muljauksia. On hassua, ku koko maha muuttaa muotoonsa. Ja välillä tulee sellasia ihme ripeitä sarjoja, niin ku vauva puistelis itteensä mahassa..tiiä sit mitä mönkii.

Saas nähä on seuraavan huhtikuisen ulostulemisen aika jo helmikuussa vai meneekö maaliskuulle.
Tänään sit siirryttiin kaikki 30+ viikoille :) Jes!

Ei muuta ku aurinkoista päivää. Nautitaan kevään tulosta täysin siemauksin.

Marimi ja poikanen 34+1
 
Viimeksi muokattu:
Turvotusta sen verran, että sormukset roikkuu mullakin kaulaketjussa..

Soitin synnärillekin ja saatiin aika sinne torstaille, eli sit pääsen kattoo mihin sitä pitääkään sitten tositoimiin mennä :) Täällä kun en ole ennen synnyttänyt..

Ja tää väsynyt mamma lähtee sohvan pohjalle |O On tämä väymys ihan mahdotonta..
 
Saako valittaa...?

Mulla tuli tänään ihan järjetön ahdistus painonnoususta. Tänään neuvolassa punnittiin ja oli tullut yli kilo/viikko. Yhteensä ensimmäisen neuvolan jälkeen 11 kg. Kyllähän tässä herkutkin on maistuneet. :ashamed:

Alkoi vaan ottamaan ensimmäisiä kertoja päähän koko raskaus, kun asialle ei voi oikein mitään tehdä - ei pääse kunnolla treenaamaan tai voi varsinaisesti laihduttaa tms. Ja pitäisi kai kuitenkin vähän tarkemmin katsoa mitä sinne suuhun mättää.

Täysin turhamaista valitusta, mutta tänään on näköjään tällainen päivä. :'(
 
mammal83 :hug: jos yhtään lohduttaa niin meitä on muitakin. muakin ketuttaa painon nousu, mulla sitä oli tullut yhteensä reilu 14kg 2vko sitten, huomenna nähdään mikä nyt tilanne kun on neuvola. mutta luulen tietäväni miltä susta tuntuu, itse ajattelen kuitenkin niin että on onneksi kevätvauva ja pystyy paljo ulkoilemaan ja kävelemään vauvan ja vaunujen kanssa heti alusta asti. ja paljon jää varmasti laitoksellekin noita kiloja ja imettämällä lähtee lisää, näin haluan ainakin uskoa ja toivon... uskon myös että tuleva lapsi on sen arvoista :heart: leuka pystyyn vaan ja kannetaan nää kilot ylpeinä ja tiputetaan ne sit vielä ylpeempinä =)
 
Painosta: Mulla kans ahdistanut joulusta asti...silloin oli nätisti noussut jonkun 6kg ja se tuntui sopivalta mutta nyt painoa tullut jo 12-13kg lähdöstä ja mulla vielä hormoonihoidoistakin tuli se 3kg ennen raskautta. Bmi on myös 27 ennen raskautta eli painoa oli jo silloin "liikaa". Tänään olen yrittänyt aloittaa kevyemmän elämän...olen melkoinen suursyömäri :ashamed: Nuorempana ollut myös syömishäiriö joka ei ole täysin parantunut ja tuskin koskaan paraneekaan. Yritän nyt vaan että painoa ei enää tulisi ainakaan lisää. Kunhan saisi sen pysymään edes samassa. Mulla ahdistaa kans ajatus että laitokselle jää joku 3-4kg ja kaikki muut jäisikin sitte kroppaan kiinni...huh!
 
Vielä olen yhtenä kappaleena :) Ja töissä olen enää tämän viikon(tai no käväisen vielä ensi maanantaina), sitten alkaa mun lomailut! Mies ei vaan yhtään tykkää että olen töissä, mutta lääkäri ei kirjoittanut sairaslomaa kuin viimeviikon, joten... Sairaalakassikin on pakattu jo varmuudenvuoksi. Supistelu on ollut lähes kivutonta, mutta supistukset tuntuu todella voimakkailta!

Painon sain jokin aikaa sitten nousemaan kokonaisen kilon, mutta nyt oli kiloja tippunut 2 :O Asiaana varmasti vaikuttaa se, että mulle on tullut kammo ruokaa kohtaan, niiden kovien ylävatsakipujen takia :| puuroja ja keittoja syön lähinnä ja eipä tällä ruokavaliolla lihomaan pääse.

Hiuksia en ole värjännyt n.8 kuukauteen, enkä usko että muutamaan vuoteen värjäänkään, kun hiukset on luonnostaan tummanruskeat. Ripsiä ja kulmakarvoja en ole koskaan värjännyt.

Jassåå & pyöriäinen 33+5
 
mymosa
Musta taas on ihanaa, kun ei tarvii kerranki miettiä nouseeko paino vai ei ja saa syödä kerrankin just niin paljon ku huvittaa.

Hiuksia en oo värjännyt, kun kasvatan omaa väriä takas. mut kahen ekan kohdalla värjäsin ja vaalensin kyllä ihan urakalla, kuten muutenkin.
Hiuksetkin on kasvanut, että saa ponnarille.. helpottaa vauva-arkea, leikataan takas lyhyeksi sitten kun jaksaa panostaa..
 
Painosta: ahistaa kans, mutta toisaalta ei ahista. Mulla siis tullut 15 kiloa ja veikkaan semmosta 5 kilon lisäsytä vielä. Tiedän kokemuksesta, että tuosta lähtee se 15 aika helposti, imetys ja vaunulenkit, ei ees tarvi miettiä suuremmin syömisiä. Sit tuon viimosen 5 kilon kanssa saa ottaa jo syömisenkin mukaan kuvioihin. Toki vähän jännittää mitä ikä tekee, onko nyt vaikeempi tiputtaa, mutta koska tykkään urheilusta ja touhuumisesta ajattelen että se auttaa. Ja vaikka vähän ahistaa, en näköjään tee asialle mitään. Joka ilta herkuttelen, vaikka pääateriat on kyl terveellisiä. Jotenkin vaan kun tässä nyt on ollut kaikkee vähän rankempaa, niin en jaksa alkaa pahasti stressaan tästäkin. Ja siis nytkin syön sipsiä, vaikka en ees maista mitään, hyvä minä!
 
Heippa pitkästä aikaa :)

Vai olitte kaivanneet kuulumisia :) kivaa!

Mä en oo ehtinyt/jaksanut päivitellä mitään, kun me ollaan muutettu just omaan uuteen kotiin! Jee!!! :D vihdoinkin!
Kotiuduin silloin 14.2 ja oon käynyt keskolassa joka päivä, paitsi eilen. Esikoinen tuli lauantaina isältään ja alkoi eilen voimaan pahoin (siellä pikkusiskopuoli mahataudissa) ja kielsivät keskolasta eilisen vierailun, ennen kuin on selvillä onko se oksennusyautia ja oonko mäkin tulossa kipeeksi. Olin ihan hajalla ja itkin koko aamun. Tiedän, että se oli Sisun ja kenties muidenkin keskosten parhaaksi, etten mee tartuttamaan mahdollista tauti, mutta pahalta se silti tuntui.
No, esikko ei oksentanut eikä ripuloinut onneksi ja paha olokin meni ohi. Eli tänään oltiin miehen kanssa katsomassa poikaa. Sisu on päässyt eroon siitä nasaalista viime viikolla ja samoin tippa on lopetettu. Ainoana on nenämahaletku kun ei jaksa aterioida oikeastaan ollenkaan. Muutama milli menee tissittäen tai pullotellen, vaikka maitomäärä on 50ml 3 tunnin välein. Se on ihan normaalia just rv 34 ikäisille keskosille (ne laskee sen iän vieläkin raskausviikkoina). Eli kun saadaan syöminen onnistumaan 24/7 niin ehkä noin parin viikon sisällä kotiin :) Sisu on aivan ihana! Tummaa tukkaa ja niin kaunis pieni poika. Ei ollenkaan minkään keskosen näköinen, vaan sellainen minivauva. Paino oli tänään 2052g ja alannut nousta. Aluksi se laski sen 300g mutta se oli hyvä, kun jos se olis noussu, niin se olis ollut merkki siitä että elimistö kerää nestettä. Eli rakenteellisesti ja kehityksellisesti kaikki on hyvin. Sisun pitää vain kasvaa :)

Mulla itellä on haava paljon parempi, mutta pissatulehduksen lykkäs :( sain siihen antibiootit. Henkinen puoli on ollut enemmän ja vähemmän finaalissa tän kaiken kiireen, stressin ja muutoksen keskellä. Onneksi nyt alkaa helpottamaan, kun raksa-aika on ohi.

Oon ihan väsynyt taas, joten tässä pumpatessa vain pikapäivitin kuulumisia :) nyt haavan ja alakerran suihkutukseen ja nukkumaan :)

GCS15 & Sisu 10vrk
 
GCS15 kuulostaa hyvältä, että tippa ja nasaali on jo lopetettu. Ihanaa, että saatte Sisun kotiin jo ehkä piankin:) Onneks teillä tervehdytty ja pääsitte taas katsomaan pientä, uskon että jo päivänkin ero tuntuu kauheelta. Tsemppiä, toivottavasti henkinenkin puoli alkaa pian helpottamaan!
Niin ja onnea uuteen omaan kotiin!:)
-Sorel 31+0
 
Viimeksi muokattu:
GCS15: Onnea uuteen kotiin ja mukava kuulla, että Sisu on reipas pakkaus joka kasvaa koko ajan :) :heart:

Neuvolassa käyty:
paino: +1,4 kg per 3 viikkoa (yllättävän vähän kun en ole tosiaan päässyt juurikaan liikkumaan ja syöny kuin hevonen, mutta silti ahistaa tää painon nousu kun on valmiiksiki jo liikaa..) yhteensä tullu noin 7kg.
RR: hieman korkeempi ku ennen mut ei hälyyttävää kun mitään muita oireita ei ole.
Neiti S oli RT, mut ei ilmeisesti kiinnittyny.
Sf menee tasan keskikäyrällä.
Liikkeet ++
Syke 140 (paitsi kun th kopeloi missä asennossa ipana on niin nousi yli 160 :D )
Mun vatsa on jotenki kireä, en sit tiedä miksi, epäilivät eka et ois supistus mut se on muuten vaan niin pinkeä.. Siitä varmaan johtuu selällään maatessa kivut alavatsalla kun kiristää..

Meille ois tarkotus tulla sellanen katosta roikkuva kehto, mut aina mistään ollaan koitettu tilata niin ne on ollu loppu eikä siis olla saatu vieläkään :(

Unta palloon, öitä :)

32+1
 
GCS15 onnittelut uuteen kotiin ja mukavaa kuulla että Sisu-vauva voi hyvin..
painonnousu on pelottanut mua alusta asti, joten Mammal83 ymmärrän tuskasi.. Mulle jäi kauhee kammo viime tammikuisesta tuulimunasta kun turposin ihan hirveesti ihan alkuviikoilla vaikka söin ihan normaalisti.. nyt tässä "oikeassa" raskaudessa ei onneksi kuitenkaan ole niin käynyt. Painoa nyt tullut joku 7kg ja siihen oon ihan tyytyväinen. Etenkin kun mitat reisissä ym. (ja siis yleensä mulla on just ne reidet jotka ekana leviää) ei ole lähtötilanteesta muuttuneet miksikään. ainoastaan lantio on leventynyt joku 4cm. Ja vyötärö:LOL:.. Joka kerta neuvolaan mennessä punnitus on se pelottavin juttu..
Hiustenvärjäämistä en yleensäkkään harrasta joten ei ole tullut nytkään värjättyä.. mulla on tukka tonne persuksiin asti ja tulisi turhan kalliiksi värjääminen.. kevääksi ajattelin ottaa hieman raitoja että saa piristystä ilmeeseen.. ajattelin vielä ennen synnytystä mennä ..

Täällä supistelee kans ja eilen kävin neuvolalääkärissä. Paikat kiinni mutta kun olen vuodeosastolla töissä niin ei siellä oikein enää mitään pysty tekemään niin sain nyt sit loppuajan sairaslomaa.. sf mitta oli 29 eli siinä keskikäyrällä mennyt koko ajan ja vauveli liikkui kovasti.. painoa ei nyt onneksi otettu :)

32+2
 
Painosta Täällä painoa on tullut ekasta neuvolasta jo 13 kg :ashamed: mutta tosiaan mulla lähti aluksi ihan järjettömään laskuun paino vaikkei ollut edes pahoinvointia ja viikkoon 22 asti ei ollut tullut ensimmäistäkään raskauskiloa. Et sitä on nyt sit tullut reilu kg/viikko.

Hiuksien värjäämisestä Olen värjännyt omat hiukset 3kertaa raskauden aikana koska en kampaajana ole kehdannut mennä metrisen juurikasvun kanssa töihin kun hiuksista tulee ihan paskasen näköset kun juurikasvu on näkyvissä. Nyt tosiaan olenki sit vaan antanut sen kasvaa ja kasvaa kun oon kotona ollut. Hiukset kasvanut hirveesti odotuksen aikana! ...ja muutkin karvat.

(.) Täällä meni eilinen ilta supistuksia kellottaessa. Ei tainnut olla hyvä juttu mulle tuo hierojalla käyminen. Jossain vaiheessa sitten vaan nukahdin ja kellotukset jäi siihen,nyt on hyvä olo taas. Mies luki netistä jo kaiken valmiiksi kaiken varalta ja oli aivan paniikissa raukka Pelkään, ja mieskin pelkää et mahassa tapahtuu jotain mun huomaamatta,koska en oo kipuherkkä. Sit vaan mietin et jotain tapahtuu vielä mun huomaamatta. Onneks netissä oli tarkat kuvaukset siitä miltä NE supistukset sitten tuntuu. Tiuhaan niitä polttoja tuli (2-4min välein),mutta ne ei kestänyt kuin sen max 10sek kerralla ja mitään vuotoja ei ollut. Herra sais kyllä vielä ainakin kuukauden viihtyä mun kyydissäni..
 
GCS15 ihanaa että teillä menee kaikki parempaan suuntaan:hug: onnea uuteen kotiin:flower:

mä tulin poksumaan kuplan kans 32+0

puolen päivän jälkeen olis se neuvola, kirjottelen neuvolakuulumisia sit viimestään huomenissa :)

ja taas sataa lunta: /
 
GCS15 Ihania uutisia siellä:heart: Toivottavasti saatt pikkuisen pian kotiin ja pääsette alotteleen vauva-arkea :)

Painoa En ressaa, vaikka sitä tän rd:n takia ei tarvis tullakkaa, eikä sitä oo tullu viime neuvolasta kun vähän reilu 5kg :D Tosin neuvola ollu viimeksi rv 29+ et saa nähä mitä nyt rv 36+ näyttää :) Kun noita poliaikoja ollu nii ei oo neuvolassa tarvinnu käyä välissä, ja polilla ei tota painoo oo katottu.
 
GCS15: Kiva kuulla teistä, onnea uuteen kotiin ja ihanaa että Sisukin voi hyvin ja säästyitte vatsataudilta :)

Huomenna neuvolaan innolla kuulemaan pienen :heart:- sykkeet :)

Josefia ja rakas pieni poika :heart: rv 32+3
 
Kiva kuulla GCS15n kuulumisia!! Etenkin, kun oli hyviä kuulumisia! =)

Painosta en ole ollut huolissani, että sitä liikaa tulisi. Kyllä kiloja on jo se 11 tullut, mutta noissa imetyksissä olen ainakin ennen menettänyt lopulta sitä niin paljon, että olen ollut lähinnä anorektisen näköinen. Ei kiva!! :( Toisekseen tuon alkuraskauden pahoinvoinnin lisäksi kärsin nyt jostain loppuraskauden pahoinvoinnista. Iltaa kohti olo aina menee huonommaksi eli sapuskakaan ei oikeen maistu kuin pakkosyömisenä. Toivottavasti tämä menisi ohi. Olisi niin kiva syödä kunnolla ja sitä mitä lystää. Nyt saan hätäsesti iltapalaksi kurkusta alas kipollisen jugurttia ja mysliä. Ne kun on melko helppo vaan nielasta.
 
Hei taas!
En ole pitkään aikaan täällä käynyt, joten selailin vain sivut läpi! :) Ihanaa että Sisulla on kaikki hyvi <3
Eikös Tiijonalla ollut tänään aika sinne epo-tutkimuksiin, toivottavasti ei olis hormonit koholla! Jaksamista <3

Kävin perjantaina neuvolassa, painoarvio oli 1,5kg ja ihme poikkitilassa makoili. :) Viikkoja siis tasan 30 tuolloin. Viikonlopun olin hoitamassa veljentyttöä (kohta 7kk) ja hyvin meni =) Nukkui heti monet päikkärit vaikka vanhempiensa kans hyvä kun nukkuu yhet päivässä. Ihana tyttö <3
Tällä hetkellä remonteerataan tänne meille lastenhuonetta, seiniä pitäis tällekkin päivää alkaa maalaamaan :) Musta tästä tulee kiva, yks seinä on vaaleanpunainen ja muista tulee semmoset vaaleat (ei valkoiset) :)

Hyvää laskiaistiistaita! :)

Papaya ja Hilma 30+4

Ps. mua kosittiin sunnuntaina!
 

Yhteistyössä