Oonks mä liian vanha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mites"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mites"

Vieras
Hain ammattikorkeakouluun tossa nuorten haussa, ja nyt aloin miettiä et oonko sinne ihan täti. Ikää kun on jo 31 vuotta, et en mä nyt ihan nuorikaan enää oo... Alan vaihto vaan houkuttaa ja opiskelumotivaatiotakin löytyy enemmän ku kymmenen vuotta sitten. Ääh, emmä tiiä. Mitä mieltä ihmiset on?

Mä oon kohta 33 v. ja aloitin nuorten ryhmässä. Oon ollu "se toinen vanha nainen" näitten nuorten puheissa jne.. meitä on ryhmässä kaksi vanhempaa siis. Ikälopuksihan sitä itsensä tuntee, mutta tutkinto kai se pääasia on.

Meidän luokalla ammattikorkeassa oli 2 jo vähän iäkkäämpää "setää" eikä heitä mun mielestä kukaan mitenkään kieroon katsonut. Ei muuta kuin sekaan vaan.

Kiitos kaikille kannustuksesta! Sitä rupee näemmä jännittää kaikkee tällasta ei-niin-olennaistakin, kun monen vuoden jälkeen suunnittelee paluuta koulun penkille... :)

Minäkin yli 30v, ja saattaa olla, että vaihdan vielä alaa. Olen miettinyt, että tässä saattaa hyvinkin olla työvuosia edessä vielä 40, eli kyllä sitä uuttakin duunia ehtii tekemään, ennen kun eläkkeelle joskus pääsee.

[QUOTE="mites";23517100]Hain ammattikorkeakouluun tossa nuorten haussa, ja nyt aloin miettiä et oonko sinne ihan täti. Ikää kun on jo 31 vuotta, et en mä nyt ihan nuorikaan enää oo... Alan vaihto vaan houkuttaa ja opiskelumotivaatiotakin löytyy enemmän ku kymmenen vuotta sitten. Ääh, emmä tiiä. Mitä mieltä ihmiset on?[/QUOTE]

Minä olin 38 v. kun hain (pääsinki). Tietotekniikan koulutusohjelmaan ja meinas sitte paniikki iskeä pääsykokeissa, kun ei näkyny kun nuoria miehiä. Hyvin pärjäsin kuitenki ainoana naisena luokassa.

Yhteistyössä