oonkohan mä nyt taas ite ihan tyhmä...?

Piipi Pöppiäinen

Aktiivinen jäsen
18.05.2006
3 921
0
36
mä oon ollu viikon sairaslomalla selästä,issias vaivaa,pahimmillaan meinas jalat lähteä alta.noh,oon siis maanantaista ollu saikulla ja selkä ei oo oikeen kummemmaks muuttunu,takareiteen asti menee kipu edelleen..soittelin pomolle että voi olla että joudun menemään maanantaina uudestaan lääkäriin (saikkua siis sunnuntaihin asti ) hän tokas vaan että "aha".mä tiedän että se ei tarkottanu sitä varmaan niin mutta mulle tuli sellanen fiilis että se varmaan ajatteli että noi voi helvetti vielä lisää saikkua tms...mä taidan nyt ite vaan kuvitella,mutta tuli sellanen fiiis että no kai mä sitte meen töihin maanantaina ni ei tarvi mun takia hommata ketään sijaista. :ashamed:

Täällä joku muukin valitteli samasta aiheesta ja ei muuta voi sanoa kuin onhan työnantajalle rasitus se sijaisen hankkiminen. Sairauksille ei mitää kuitenkaan voi ja jos sulle saikku määrätään,niin pidä se. Ehkä kuitenkin turha odottaa työnantajalta paljon myötätuntoa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Täällä joku muukin valitteli samasta aiheesta ja ei muuta voi sanoa kuin onhan työnantajalle rasitus se sijaisen hankkiminen. Sairauksille ei mitää kuitenkaan voi ja jos sulle saikku määrätään,niin pidä se. Ehkä kuitenkin turha odottaa työnantajalta paljon myötätuntoa.

niin no enhän mä nyt oottanukkaan mitään kamalaa litaniaa,että voivoivoi mitenkä sä nyt voit ja plaaplaa..ymmärrän kyllä että onhan siinä oma hommansa sumplia työvuorot jne.no kuten sanoin ni taidan ny ite tehä kärpäsestä härkäsen...

Mie olin 6 vkoa yhtäsoittoa sairaslomalla viime syksynä jatkuvan kuumeen takia...Ja vaikka olin tosi kipee nii silti hävetti aivan hirveesti soittaa pomolle sunnuntai-iltana jotta menen taas huomenna lääkärille...
Jos oot kippee ni sille ei voi mittään.Elä enää stressaa lissää ittees miettimällä pomoas.Tää kuuluu elämään!Toivottavasti pääset tuosta issias-riesasta eroon :hug:

Nii ja miulle ei ees hommattu sijaista,avustettavani (5vuotias adhd-poika) joutu olemaan muun ryhmän kanssa ja pväkodissa oli taas kaikki ihan sekasin :ashamed: .Miun sairaus on krooninen ja tein ratkasun ja irtisanoin itteni.Piti pojan saada uus avustaja ja miun pittää hoitaa itteni kuntoon.Leikkaus vielä tään vuoden puolella.

Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Mie olin 6 vkoa yhtäsoittoa sairaslomalla viime syksynä jatkuvan kuumeen takia...Ja vaikka olin tosi kipee nii silti hävetti aivan hirveesti soittaa pomolle sunnuntai-iltana jotta menen taas huomenna lääkärille...
Jos oot kippee ni sille ei voi mittään.Elä enää stressaa lissää ittees miettimällä pomoas.Tää kuuluu elämään!Toivottavasti pääset tuosta issias-riesasta eroon :hug:

kiitos =) no mä oon kyllä tämmönen minä-stressaan-kaikesta ihminen :ashamed: ja enhän mä tälle mitään voi ja pomo itekkin oli pari kuukautta sitten selkäkipujen takia sairaslomalla että se kyllä varmaan tietää miten vattumaisia nää vaivat on..no mä katon viikonlopun yli ja sitte katon mitä teen.

Yhteistyössä