oonko mä nyt ihan huono ihminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mä oon ollu viikon verran kipeenä,ja vieläkin on kauhee yskä ja nuha,oon nyt kuitenki ollu alkuviikon töissä ja huomena ja torstaina ois vapaata,nyt sitte työkaveri on hakenu saikkua tänää illalla kipeän polven takia,ja puuttuu nyt sit työntekijä hänen vuoroille...ja meillä ei oo töissä enempää ihmisiä...oonko kauhee ihminen ku kieltäydyn menemästä vapaina töihin,haluisin oikeesti saada itteni parannettua...jotenki tuli vaan sellanen olo että oonko mä nyt ihan paska ihminen jos en suostu menemään töihin?

Ei kai sun oo pakko suostua...sano, että et oo vielä kunnossa. Jos työpaikalla ei oo työntekijöitä, se on tasan esimiehen ongelma ja hänen tehtävänsä on puute korjata.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Et tietenkään ole! :o Pitäähän siun saada pitää vapaas, ei sairasloma ole vapaata!

no tota mieltä mäkin oon,ja siks toiseks jos mä nyt suostuisin menemään näillä mun kahella vapailla töihin ni mulla ois itellä sit seuraavan kerran vapaata seuraavan viikon lauantaina...ja tosiaa haluaisin itekki parantua tästä kauheesta köhästä...mä oon nyt tiukkana ja sanon että en tuu

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Ei kai sun oo pakko suostua...sano, että et oo vielä kunnossa. Jos työpaikalla ei oo työntekijöitä, se on tasan esimiehen ongelma ja hänen tehtävänsä on puute korjata.

joo näinhän se...pomo on talvilomalla ja meitä on tasan kolme työntekijää hänen lisäks....no onneks on vuokrafirmat keksitty,sieltä luulis saavan työntekijän muutamalle päivälle

Yhteistyössä