oonko vähän turhan nipo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tänään meillä tapahtui tällanen episodi...Mies sano mulle aamulla, että mitä mieltä oon, jos hän lähtee JONAIN PÄIVÄNÄ kavereiden kanssa terassikierrokselle, johon mä vastasin, että tottakai, mikäs siinä, loma ja kauniit ilmat. Tehtiin sit aamuhommat ja mies lähti pienimmän lapsen kanssa ulos ja tuli sit isomman lapsen kanssa puheeks, että ois kiva lähtee kaupunkijunalla ajelee ja syömään ja ehdotin sit miehelle, niin se veti herneen nenään, että m itä sä tuommosia ehdottelet jos tiiät, että hän on TÄNÄÄN lähdössä sinne terassille!! Ja ton jälkeen sit minä vedin herneet nenään...
Mies sit selitteli, että kun on lämmintä ja kesä niin on niin kiva lähteä vähä rentoutuman ilman mitään velvoitteita!!! Niinpä...me ei olla koko kesänä käyty perheen kanssa missään, mä käyn lasten kanssa, mut yhdessä ei mihinkään ja UKKO PERKELE lähtee kavereiden kanssa...sit se vinkuu mulle, että väsyttää...

No kyllä mäkin olisin vähä varmaan maininnu. Ja mun mielestä ois pitäny suoraan kysyy että mitäs jos menisin tänään eikä että jonain päivänä ja sit yllättäen se onkin tänään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tänään meillä tapahtui tällanen episodi...Mies sano mulle aamulla, että mitä mieltä oon, jos hän lähtee JONAIN PÄIVÄNÄ kavereiden kanssa terassikierrokselle, johon mä vastasin, että tottakai, mikäs siinä, loma ja kauniit ilmat. Tehtiin sit aamuhommat ja mies lähti pienimmän lapsen kanssa ulos ja tuli sit isomman lapsen kanssa puheeks, että ois kiva lähtee kaupunkijunalla ajelee ja syömään ja ehdotin sit miehelle, niin se veti herneen nenään, että m itä sä tuommosia ehdottelet jos tiiät, että hän on TÄNÄÄN lähdössä sinne terassille!! Ja ton jälkeen sit minä vedin herneet nenään...
Mies sit selitteli, että kun on lämmintä ja kesä niin on niin kiva lähteä vähä rentoutuman ilman mitään velvoitteita!!! Niinpä...me ei olla koko kesänä käyty perheen kanssa missään, mä käyn lasten kanssa, mut yhdessä ei mihinkään ja UKKO PERKELE lähtee kavereiden kanssa...sit se vinkuu mulle, että väsyttää...

vielä on kesää jäljellä,vielä on kauniita päiviä...

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Ehkä hän ei uskaltanut kysyä, kun pelkäsi aiempien kertojen perusteella että tulee kauhea show jostakin terassilla käymisestä...? :/

No kun yleensä kyllä ei tuu mitää showta ;) OOn kuitenki loppupeleissä aika sopusa emäntä, mut tuommonen kieroilu ottaa päähän...ja se ties varmaan jo eilen illalla ton lähtemisen , kun oli mulle eilen niin ihana ja kultanen...

Eniten mua vi..ttaa kun se perheen kanssa lähteminen on niin helvatan nihkeetä..."pitää tehä tämä ja tämä ja tämä..." Ei kerkee, kun on nyt tätä ja tuota", miten sitä aikaa sit irtoo sinne kavereiden kanssa ryyppäämiseen??? siinä menee kuitenki se kaks päivää tuulen teille, kun seuraava päivä pitää krapulaa potea! Kun lähtis lasten kanssa syömään ja eläinpuistoon, niin menis aikaa muutama tuntyi, eikä ois seuraavana päivänä kuollöut olo!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Ehkä hän ei uskaltanut kysyä, kun pelkäsi aiempien kertojen perusteella että tulee kauhea show jostakin terassilla käymisestä...? :/

No kun yleensä kyllä ei tuu mitää showta ;) OOn kuitenki loppupeleissä aika sopusa emäntä, mut tuommonen kieroilu ottaa päähän..
No tämä muuttaa asian. Sika |O |O |O
(Mä puolustan aina sitä toista osapuolta, jos joku on syyttä mustasukkainen tai omistushaluinen, mutta jos nyt ei niin ole, niin mies teki törkeesti. Grr.)

Et o turhan nipo. Olis pitäny esittää asia suoraan ja kertoo, että on samaiselle illalle suunnitellu. Tai edes kysyä onko ok, että samana päivänä lähtee. Olisin itekin vetäny herneet ja aika runsain määrin.

Yhteistyössä