Oonko tosi huono äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

työäiti

Vieras
Haastavan työpäivän jälkeen olen tosi väsynyt. En jaksa olla lapsille kunnolla läsnä. Myöntelen ja nyökyttelen heidän jutuille, mutta en oikeasti lähestulkoonkaan aika kuule mitä sanovat. Joskus sorrun lyyhistymään tietokoneen ääreen tunniksi-pariksi ja siinähän se ilta menee. Lapset syö ja tiedän että kaipaisivat paaaljon enemmän syliä, huomiota, mutta en vaan koe jaksavani. Välillä pakotan itseni, mutta hankalaa on. Hermokin menee liian helposti ja annan periksi liian helposti. Kun lapset pyytää karkkia tai pullaa niin usein sanon että "ottakaa vaan", jotta saan hetken rauhan. Olen yh ja lapset ovat 4v ja 6v. Ovat joka toinen viikonloppu isällään ja se lataa akkuja, mutta vain hetkeksi...

Ovat tosi rakkaita, mutta... :(

Valmistuin tradenomiksi ja sain nyt vihdoin koulutustani vastaavan työpaikan kansainvälisen kaupan parista. En millään viitsisi tätä mahdollisuutta heittää hukkaan.

No mä oon ratkaissut tuon pulman sadutuksella. Aina silloin tällöin sadutetaan eli silloin lapsi saa minun jakamattoman huomion ja on pakko kuunnella. Ja niitä juttuja on kiva sitten lukea jälkeenpäin.

aika kannustavaa kommenttia...ite en ole edes yh, mutta väsynyt töiden jälkeen niin, että hermot menee helposti..olen opetellu strategiaa, että heti kun tullaan kotiin niin pidetään vaikka leikkihetki tai pelataan, koska sen jälkeen kaikilla on parempi mieli, kun vain jaksaa pinnistellä..lapset haluaa päivän jälkeen heti sen huomion joten jos sen antaisi heti, ja sitten sanoo, että nyt äiti lepää..Mukavaa on myös laittaa vaan lastenohjelmat pyörimään ja ottaa lapset kainaloon..

Uusimmat

Yhteistyössä