Oonko törkee kaveri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kisuli:
Mä ainakin ymmärrän sua! Ite puhuisin varmaan molemmille, että tehkää niin kuin haluatte, mutta jos ei mun tunteet sen vertaa kiinnosta että alatte tapailemaan, niin sitten on välit poikki. Mun mielestä se sun kaveri on törkee, et sä.

voi apua... ap peesailee täällä itteään :laugh: :laugh: :laugh:

haloo? onko ketään kotona?

mä häivyin kuule koneelta aatamin akan kommentin jälkeen, enkä todellakaan kirjottanut tätä.

Ja taidan olla ite vielä ihastunu tähän mieheen, kerta mulle tällasia tunteita tulee..
Mut ihmetyttää vaan miks vasta nyt, ku on mies tässä välissä muitaki tapaillu enkä oo tuntenu näin. Muutaku nyt tosta mun kaverista tuli tällanen olo..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja taidan olla ite vielä ihastunu tähän mieheen, kerta mulle tällasia tunteita tulee..
Mut ihmetyttää vaan miks vasta nyt, ku on mies tässä välissä muitaki tapaillu enkä oo tuntenu näin. Muutaku nyt tosta mun kaverista tuli tällanen olo..

no oneksi mies osaa valita kumman naisen tahtoo! sua tuskin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:

no oneksi mies osaa valita kumman naisen tahtoo! sua tuskin...

Siis anteeks miten niin? :D mistä sä mitään tiedät meidän suhteesta.
miks pitää alkaa heti ilkeäks, niinku monet täällä.

Mene sen ukon luo ja sano et tykkäät siitä. Voit ystävälle sanoo et on ollut jo kauan hänen kanssaan peliä, siis jos sä hänestä pidät todella niin että seurusteleen alkaisit. Se sun ystävä tuli sulle sanoon tunteistaan häntä kohtaan niin eihän siinä tilanteessa kukaan mene sanomaan että niin mäkin pidän hänestä.

Siinä se ystävyys punnitaan, jos olet vain ystävä niin eiköhän sille ystävälle suo ihastumiset tai kumppanin? Olet päätöksen tehnyt miehen suhteen, että olette ystäviä niin mielestäni se ei oikeuta puuttumaan toisen elämään. Kannattaa selvittää omat tunteensa, ja antaa toisten elää elämäänsä.

Et voi toista ihmistä noin omistaa. Mä en käsitä sitäkään, että miksi ei voisi kaverin exän kanssa olla (nythän ei ole kyse mistään exästä ). Vapaata ihmistä ei voi omistaa ja määrätä ketä tämä tapailee tai kenen kanssa mahdollisesti seurustelee.

Joku fiba ap:n ajatusmaailmassa on, mä oisin onnellinen jos kaks ystävääni löytäisivät toisensa.
Ja enemmän olisin huolissani tämän naispuolisen suhteen, jos hän on kovin haavoittuva ja mies hakee vaan kevyttä panoseuraa.. mistäs sitä tietää kuiten vaikka vuosisadan rakkaustarina sukeutuisi? Ap, älä mieti vaan anna kahden ihmisen tehdä päätökset omasta puolestaan!

mikä teitä vaivaa, tosiaanko ette ole kuullut että kavereiden exiin ei kosketa? Taidatte kaikki olla jotain pikkukylän kasvatteja, miehet loppuis kesken jos ette niitä kierrättäisi vai?

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:
Siis ei ne vielä tapaile tai mitään.
Mutta kun tuo nainen nyt on ihastunut, tiedän että meinaa tehä jonku aloitteen.
Ja ku mieski sinkku, tuskin pistää pahakseen..

Tapailkoot mies ketä tahansa muuta, mutta ei mun hyvää ystävää, joka on just eronnu ja kuitenki käyttäis vaan panokaverina tätä miestä. :/

Anna aikuisten ihmisten tehdä mitä haluaa. Eiköhän se mies osaa pitää itsestään huolta.

Just näin.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
mikä teitä vaivaa, tosiaanko ette ole kuullut että kavereiden exiin ei kosketa? Taidatte kaikki olla jotain pikkukylän kasvatteja, miehet loppuis kesken jos ette niitä kierrättäisi vai?

Etkö sä ole kuullut sellaista, että toista ihmistä ei voi omistaa? Varsinkaan jos tämä on exä eikä ap:n tapauksessa ole edes exästä kyse.

Ei ole kiinni paikkakunnasta tämä ajattelutapa vaan ihan siitä, että ei voi määrätä kahden vapaan ihmisen tekemisiä ja sitä mitä nämä tekevät keskenään. Ja minkäs sille mahtaa jos sattuu kemiat kolahtamaan jonkun miehen kanssa joka sattuu olemaan kaverin exä. Pitääkö hylätä oma mahdollisuus onneen?

Yhteistyössä