Oonko minä nipo nyt vai en? Sanokaas mielipide...

Mä en lähtis. Eri juttu, jos olis alun alkaen sovittu, että tulossa on kuvatun kaltainen vkl, mutta että antaa toisen uskoa parisuhdelomaan ja sitten kummastelee, jos toiselle ei muuttuneet suunnitelmat kelpaakaan. Höh. Kun ei ole pikkumuutoksista kyse. Edes se yksikin hotelliyö kuittaisi paljon, mutta noissa olosuhteissa antaisin ukon mennä.

Mun mies teki silloin aikanaan liian usein sitä, että lupasi lähteä mun kans kahdestaan vaikka viihteelle, ja just ennen lähtöä sanoikin, että mennään ensin sen ja sen tyypin luo. Tarkoittaa, että koko ilta menee sitten seurassa. Mikä hiton kahdenkeskinen kutuilta se sitten enää on? Jossain vaiheessa sitten mentiin kahdestaan, ja ukko sosiaalisempana jätti mut pöytään ja lähti itse kiertelemään ja etsimään tuttuja. Toi välillä uuden siiderin ja katosi taas. Ei tarvinnut montaa kertaa sen kanssa lähteä.

Pitkään meni miehellä uikuttaessa, miksen lähde hänen kanssaan mihinkään. Ikä toi onneksi järkeä päähän, ja tuo oppi katsomaan munkin kannalta asioita. Vitutti vaan ne vuodet ja monituiset kerrat, kun olis voinut olla kivaa sen sijaan, että oltiin erillään. Mulle olisi kyllä käynyt porukkareissutkin, mutta olisin tahtonut tietää niistä etukäteen. Pettymys on iso, kun huomaa, ettei sitten riitäkään seuraksi, vaikka niin oli sovittu.

Miehen kaverit oli siihen aikaan just kanssa tuommoisia, ettei mulla ollut niiden kanssa paljonkaan yhteistä. Katsele siinä tosiaan sitten, kun äijät vetää kaljaa ja puhuu tisseistä. Senkin aikaa voisi tehdä jotakin kivaa yksinkin.

Muksut hoitoon ja äijä reissuun. Itelles varaat hieronnan ja jalkahoidon ja käyt syömässä hyvin. Ja jäät kotiin. Se ettei ole niin seurankipeä että kelpuuttaa kenet tahansa ärsyttävän sakin pitämään seuraa, ei tarkoita sitä että on erakko vaan sitä että on valikoiva. Mä olen valikoiva enkä todellakaan lähde pahoittamaan mieltäni ihmisten seurassa joista en pidä ja jotka eivät pidä musta.

suurin osa tuntuu ehdottavan, että menisit keskenäs (tai kamun kanssa ) sinne hotelliin.
Mut hittoako se lohduttaa, jos ajatuksena on viettää parisuhdeaikaa?! Potuttais varmaan entistä enempi.
Tosi kurjasti ukkos kuitenki teki
Ja muuten, sille jollekin, joka sano, et lähde vaan, kotona voi sit nyhjätä kahdestaan, niin katsopas kun kaik ei voi. Joillain ne kaksinoloajat on tosiaan kiven alla, jolloin tuollanen "festarimeininki-ajatus" tosiaan käy pännimään. Ja varsinki ettei toinen voi edes joustaa.

Et ole nipo, miehesi on ääliö!

Mahtaakohan se muuten oikein toivoa, että pääsisi yksin reissuun, kun kerran välttämättä haluaa olla niiden kavereittensa kanssa, joiden kanssa sä et tule toimeen. Ja kun kerran sun esittämä kompromissikaan ei kelpaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Olen lähdössä. Taidan pakata matkaan silmälaput, korvatulpat ja jeesusteippiä. Silloin ei tartte nähdä eikä kuulla kaikkea eikä tuu mölistyä jotain kohtalokasta :whistle:

Miksi? Nyt siis teet just niinkuin sun ääliö (sori) miehesi halusi? Mitä varten?

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Olen lähdössä. Taidan pakata matkaan silmälaput, korvatulpat ja jeesusteippiä. Silloin ei tartte nähdä eikä kuulla kaikkea eikä tuu mölistyä jotain kohtalokasta :whistle:

Miksi? Nyt siis teet just niinkuin sun ääliö (sori) miehesi halusi? Mitä varten?

Niin, miksi? Ota edes se hotellihuone itsellesi!

Minä en lähtis vaan myisin omat lippuni ja tekisin niillä rahoilla jotain kivaa. Viikonloppu Prahassa...

Minä antaisin miehen mennä menojaan, matkustaisin itse toiseen kaupunkiin ja ottaisin hotelliloman asiaankuuluvine hemmotteluineen. En tosiaankaan lähtisi viikonlopuksi ryytymään seuraan johon minua ei haluttaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:

Niin, miksi? Ota edes se hotellihuone itsellesi!

Minä en lähtis vaan myisin omat lippuni ja tekisin niillä rahoilla jotain kivaa. Viikonloppu Prahassa...

Peesi!!!!!
Et sitten ensviikolla valita täälä kun meni vkl pilalle :(
Lippu myyntiin ja hommaat itsellesi jotain mukavaa tekemistä

Ollaan miehen kanssa lähdössä kaksisteen reissuun viikonlopuksi, parille keikalle. Mä olin pienessä päässäni aatellu (ja ääneenki sanonu) että täähän on vähän kuin pieni lemmenloma ilman muksuja.

No, mies nyt sit ilmoittikin, että hän on sopinu, että mennään yhden kaverinsa luokse yöpymään. Kun nuo hotellit on niin kalliita ettei oo varaa (ja osti itelleen harrastuskamaa viikko sitten yli 300 eurolla...). Ja sinne kuulemma tulee muutakin porukkaa.

MIT VIT?! En mä todellakaan halua viettää viikonloppua puolituntemattomien ihmisten seurassa, kun tasan tiiän sen olevan sellaista baareilua/juomista/musan huudattamista sit koko ajan.

Ehdotin, että ollaan yks yö siellä ja toinen hotlassa. Ei käy. Mä oon kuulemma veemäinen niuhottaja, joka omalla negatiivisella ajattelullaan pilaa kaiken jo etukäteen.

No joo... Mun mielestä sen ois kyllä pitäny kysyä mun mieipidettä myös... Harkitsen vakavasti kotiinjäämistä, koska en tosiaan aio tuhlata vapaaviikonloppuani sellaiseen ajanviettoon, mistä en pidä...

Mikä on teidän näkemys, oonko mä täysmulkkuniuhottaja nyt vai en?

sanoiko tosissaan noin?
:(

se taas nähdään kuinka naiset alistuu miehensä tahtoon. Turhaan sitten täällä valittaa kuinka kauheaa oli...niin mä olisin ehdottomasti tehnyt toisin kun ap. Mutta minkäs voit...

Vastoin kaikkia odotuksia, viikonloppu oli loistava!! Ainoastaan lauantain sää ois voinu olla hitusen aurinkoisempi, mut sille nyt ei mitään voi =)

Hotellihuonetta ei otettu, mutta kämpän omistaja luovutti meille makkarinsa viikonlopun ajaksi, ainoa nainen kun seurueessa olin.

Tällä kertaa voin sanoa koko :heart: että kannatti pitää mölyjä mahassa ja olla reippaalla mielellä messissä.

Tällä kertaa voin sanoa koko :heart: että kannatti pitää mölyjä mahassa ja olla reippaalla mielellä messissä.

Eli suomeksi sanottuna alistuit siihen mitä miehesi halusi.
Arvaapas huviksesi, kunnioittaako tuo sikamainen miehesi sinua jatkossa tipankaan vertaa. :/

Tää on kyllä huisi palsta :D Jos epäilee jonkun homman onnistumista ja kiroaa sitä, osa sanoo et älä jauha ja osa taas käskee toimittaa miehen huitinkuuseen.

Ja sit kun jälkeen päin ilmoittelee, että kaikki menikin oikeesti hyvin kaikkien osapuolten kannalta, vaikkei oma alkuperäinen tahto toteutunutkaan, saa kuraa niskaan. Haukutaan, että oot alistuja jne.

Eikä itsellä ole sellainen olo lainkaan, vaan iloinen ja hyvä mieli kivan viikonlopun jälkeen.

Tekis mieli sanoa, että haistakaa :flower: mut mitäpä suotta ;)

Vastoin kaikkia odotuksia, viikonloppu oli loistava!! Ainoastaan lauantain sää ois voinu olla hitusen aurinkoisempi, mut sille nyt ei mitään voi =)

Hotellihuonetta ei otettu, mutta kämpän omistaja luovutti meille makkarinsa viikonlopun ajaksi, ainoa nainen kun seurueessa olin.

No hienoa, että sait kyseisestä porukasta toisenlaistakin fiilistä (verrattuna siis aiempaan). Pääasia, että oot tyytyväinen.
Toki olen edelleen sitä mieltä, että miehesi ei olisi saanut päättää tuollaista yksin. :D

Yhteistyössä