Oonko mä ainut joka ei paskonut synnytyksessä? :O

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vinci
ekasta peräruiskeella tuli nekin vähät mitkä sinne jännityskakoista oli jhäljelle jääny...
toisesta mentiin suoraan saliin eikä siellä kukaan sanonu että olisin kakkinu...mut ne varmaksi mene sanomaan vaik jotain olis tullukki...

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En mäkään paskonut. Se kätilö sanoi, että ponnistappas nyt, niin tulee se kakka sieltä suolesta pois tieltä. Minä ponnistin tietysti kohteliaana ja sanoin vielä että siinäs näitte: minulta ei kakkaa nyt tule.

Jälkikäteen puhuin siitä miehelle, niin se sano, että kuule kyllä sulta sitä kakkaa tuli, mutta kätilö ei sitä sanonut, hymyili vaan. ;)

Mut jos kerran on saanut peräruiskeen, niin eihän sitä kikkaretta silloin ehkä tule.
Näin on tainnut hyvin monelle muullekin käydä, ketkä kivenkovaa väittävät, etteivät kakanneet.

Ja itse ainakin enemmin kakkaan pökälettä vauvan mukana, kun ripulia siihen pöydällekin vielä peräruiskeen jäljiltä.
Mutta jos on saanut peräruiskeen, niin on kyllä ihan mahdollista sekin, ettei sieltä enää tule mitään kakkaa tai edes lirua.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mistä te tiiätte tuliko kakkia vai ei :eek:
JUURI NÄIN! tarkistitteko joka ponnistuksen jälkeen? se kätilö pyyhkii tavarat, ei niitä siellä kauhistella ja esitellä..
No vaikka siittä että olen kysynyt sitä kätilöltä ihan ystävänä, en potilaana.

Pissa mulla kyllä lensi vaikka katetroitiin just ennen synnytystä, mutta paskaa ei.

rapu
en saanut peräruisketta eikä kakkaa tullut pöydälle

menin ihan kertakaikkisen umpeen, olisko ollut synnytyksen jälkeen kolmas päivä kun oli pakko pyytää microlax että saa suolen tyhjäksi

mullakin oli ennen sairaalaan lähtöö semmosta ripulirallia ettei sieltä kyllä enää mitään olis voinu tullakaan!Ja nolo myöntää mut kysyin kyl mieheltä et tuliko sitä kakkaa pöydälle ja ei kuulemma tullu :ashamed:

eukko
Alkuperäinen kirjoittaja eukko:
Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:
Ei mitään havaintoo tuliko alapäästä muutakin kuin vauva :D

sama hommma
Minä en ainakaan saanut vauvan lisäksi mitään muuta kotiin vietäväksi.... :D
no harvemmin niitä vissiin kotiin mukaan pakataan :whistle: :D
Ai niinkö? Mää jo ihan luulin... ;)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
JUURI NÄIN! tarkistitteko joka ponnistuksen jälkeen? se kätilö pyyhkii tavarat, ei niitä siellä kauhistella ja esitellä..
No vaikka siittä että olen kysynyt sitä kätilöltä ihan ystävänä, en potilaana.

Pissa mulla kyllä lensi vaikka katetroitiin just ennen synnytystä, mutta paskaa ei.
Kysyitkö siis ihan pokkana työkaveriltasi, että lensikö multa paska :eek: ? Ootko varma, että vastasi todenmukaisesti ;)

darkstarmama
Mie kysyin sillon synnytyksen jälkeen mieheltä että tuliko sieltä kenties lapsen lisäksi paskaa niin sano että eipä näyttäny tulevan. :D Ja se kyllä vahti sitä synnytystä silmätarkkana että tuskinpa valehtelee.

eukko
No nyt tiiät asian oikeen laidan, ei saa kakkia laitokselta mukaan.. tai voihan sitä saada jos erikseen pyytää :whistle: :LOL:
Hyvä kun tuli tämäkin tietoon. Jos mahdollisella seuraavalla kerralla muistais pyytää. :)

Pitääpä mainita asiasta kohtapuoliin synnyttämään menevälle kaverille: -Muista sitten pyytää kaikki oheistutteen kotipakettiin.

vieras
No nyt tiiät asian oikeen laidan, ei saa kakkia laitokselta mukaan.. tai voihan sitä saada jos erikseen pyytää :whistle: :LOL:
Hyvä kun tuli tämäkin tietoon. Jos mahdollisella seuraavalla kerralla muistais pyytää. :)

Pitääpä mainita asiasta kohtapuoliin synnyttämään menevälle kaverille: -Muista sitten pyytää kaikki oheistutteen kotipakettiin.
Tässä olis tämä lapsi ja tässä tämä toinen paketti.vähän kotiin viemisiä :LOL:

Minä en jaksa olla ihmettelemättä, että mitä väliä sillä on tuleeko siinä kakka vai ei. Pitäiskö neuvolakorttiin laittaa rastiruutuun paikka, että kakkasi ponnistusvaiheessa. Suurin osa ei ite sitä huomaa, pitäiskö tein mielestä kätilön sanoa siitä. Ite olen jättänyt mainitsematta asiast, jotenkin se vauva on tärkeempi.

Yhteistyössä