Oonko mä ainut joka ei paskonut synnytyksessä? :O

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
eukko
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässä olis tämä lapsi ja tässä tämä toinen paketti.vähän kotiin viemisiä :LOL:
Joo, ja sit vois pyytää että kätilö jakaa sen useempaan osaan..tuliaisia ssynnäriltä uusille isovanhemmille :whistle: :LOL:
Tää olikin muuten hyvä idea!!! Jos on muutenkin paskaset välit anoppiin ja appiukkoon, niin voi pistää paskaa pakettiin ja kirjoittaa korttiin vaikka, että sitä saa mitä tilaa!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja viieras:
Jos se on sulle noin rankkaa että pitää oikein aloitus tehdä, niin varmaan parempi että ensi kerralla sonnit siihen. Eipähän sitten harmita.
Nii-in ajatella, olipa rankkaa kirjoittaa tuo aloitus..huh huh.. Mutta eiköhän tämä tästä.

Toivottavasti et väsyttänyt itseäsi loppuun lukemalla ketjua ja varsinkaan siinä kun vastasit siihen, voimia :hug:

ihana talo
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Minä en jaksa olla ihmettelemättä, että mitä väliä sillä on tuleeko siinä kakka vai ei. Pitäiskö neuvolakorttiin laittaa rastiruutuun paikka, että kakkasi ponnistusvaiheessa. Suurin osa ei ite sitä huomaa, pitäiskö tein mielestä kätilön sanoa siitä. Ite olen jättänyt mainitsematta asiast, jotenkin se vauva on tärkeempi.
Ohoh! teillä onkin komea linna tulossa!! mitä neliöitä/huoneita?

Jenni
No mutta minäpä paskoin ekaa työnnettäessä, VAIKKA OLIN PERÄRUISKEEN SAANU!tokaa työnnettäessä luulin paskovanija tokasinki kätilölle et multa tulee iso paska mutta ei sieltä tullu ku suloinen tyttö :)

Rötväles
Huuh... Sitä siis oikeasti tapahtuu ja useasti.
Mä jo häpesin valmiiksi että taatusti paskon synnytyksessä ja väännän kunnon ripulit pöydälle.
Tapana kun on reagoida mahalla joka asiaan --> jännäkakka

Mitä jos se tulee niin voimalla että varpusparvi lentää jonkun päälle..? :O

Alkuperäinen kirjoittaja ihana talo:
Minä en jaksa olla ihmettelemättä, että mitä väliä sillä on tuleeko siinä kakka vai ei. Pitäiskö neuvolakorttiin laittaa rastiruutuun paikka, että kakkasi ponnistusvaiheessa. Suurin osa ei ite sitä huomaa, pitäiskö tein mielestä kätilön sanoa siitä. Ite olen jättänyt mainitsematta asiast, jotenkin se vauva on tärkeempi.
En tie viittiikö tämmäses kakkaketjus edes alkaa talosta puhumaan!?! :/
286m2 ja k+rs+oh+kirj+5mh

jaaha
Ei se kätilö kuule sitä mainosta, että tuko vaiko ei. kaikilla ja aina ei varmaan tule, osalla tulee vaikka sitä ei huomaa. Eikä ne sinne äitiyskorttiin merkka, kakkasi synnytyksessä ponnistusvaiheessa... :)

.
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Huuh... Sitä siis oikeasti tapahtuu ja useasti.
Mä jo häpesin valmiiksi että taatusti paskon synnytyksessä ja väännän kunnon ripulit pöydälle.
Tapana kun on reagoida mahalla joka asiaan --> jännäkakka

Mitä jos se tulee niin voimalla että varpusparvi lentää jonkun päälle..? :O
yleensä sieltä vähän tuleekin vaikka suoli tyhjennettäisiin, mutta ei kaikilla toki. Se vähä voi olla lusikallinen mitä ei huomaa itse mitenkään :D Sitten voi tulla koko suolen sisältö, on kuitenkin toissijainen asia niiden kipujen ja itse synnytyksen keskellä. Kätilö on varmasti paskaa nähnyt ennenkin ja miestä kannattaa varoittaa jos ei tajua, että siinä ponnistaessa todella yleensä myös peräpäästä tulee kamaa.

ihana talo
hui, onpas iso! ihanan näköinen kuitenkin *kateellinen*

hulppeaa
kyl saa vastata jo lady of THE house spiikkiiing!

ammatillinen vastaus, korttii kakka-rasti, tai kätilölle pakko mainita että paskoi/et ennen ku vauva annetaan syliin

Alkuperäinen kirjoittaja hulppeaa:

ammatillinen vastaus, korttii kakka-rasti, tai kätilölle pakko mainita että paskoi/et ennen ku vauva annetaan syliin
Selvä homma, rupeen puhumaan tästä kollegojen kanssa, ollaan pidetty sitä ihan semmosena asiana mist ei tarvi sanoa. Oppia ikä kaikki. :D

siis ei oo tosi
ihanko tosissaan te välitätte tuommoisesta? yleensä sieltä jotain tulee, kai tiedätte sanonnan "ei lasta eikä paskaa"? EI SILLÄ OLE VÄLIÄ, tuskin sitä edes huomaa siinä, kun kätilö siivoaa sen heti pois.

itse en saanut peräruisketta, eikä ole mitään tietoa tuliko ponnistaessa kakkaa. mies oli tsemppaamassa siellä mun yläpään vieressä, eikä kuulemma kytännyt tarkemmin alapäätä.
lapsi oli kakannut lapsiveteen, ja sitä möhnää sieltä ainakin tuli.
mutta muuten, ei mitään tietoa, enkä välitä. normaalisti sieltä jotain tulee, ei aina.

onko tämäkin jo joku kilpailun aihe?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja siis ei oo tosi:
ihanko tosissaan te välitätte tuommoisesta? yleensä sieltä jotain tulee, kai tiedätte sanonnan "ei lasta eikä paskaa"? EI SILLÄ OLE VÄLIÄ, tuskin sitä edes huomaa siinä, kun kätilö siivoaa sen heti pois.

itse en saanut peräruisketta, eikä ole mitään tietoa tuliko ponnistaessa kakkaa. mies oli tsemppaamassa siellä mun yläpään vieressä, eikä kuulemma kytännyt tarkemmin alapäätä.
lapsi oli kakannut lapsiveteen, ja sitä möhnää sieltä ainakin tuli.
mutta muuten, ei mitään tietoa, enkä välitä. normaalisti sieltä jotain tulee, ei aina.

onko tämäkin jo joku kilpailun aihe?
Mun tietääkseni tämä on _keskustelu_ palsta jossa voi jutella ja _keskustella_ asioista, vai olenko ymmärtänyt väärin?

Miksi täällä keskustellaan kuinka usein ihmiset harrastavat seksiä,kuinka kauan imetit,minkä ikäisenä soseet aloitit,monta hammasta 2vuotiaalla on, minkä kokoisessa asunnossa asut,monta lasta,kauan naimississa jne..Ihan siksi koska tämä on _keskustelu_ palsta, siis ei oo tosi..

kätilö
ettepä te siinä ponnistusvaiheessa ku työnnätte välttämättä huomaa vaikka ulostetta samalla tulisi!! ei se kätilö sitä mainosta korjaa sen nätisti pian siitä pois vain. aika usein sitä ulostetta tulee, tosin huomaamatta yleensä ponnistusvaiheessa.

-
Alkuperäinen kirjoittaja hulppeaa:

Selvä homma, rupeen puhumaan tästä kollegojen kanssa, ollaan pidetty sitä ihan semmosena asiana mist ei tarvi sanoa. Oppia ikä kaikki. :D
EIIIIIIIIIII!!!!! Mä en ainakaan halua että mun kakan koostumusta aletaan eritellä siinä tilanteessa. Miten yleistä muuten se on että pissat tulee? Lentääkö ne kaaressa kätilön päälle?

.
Ei ole kyllä itsellä hajuakaan, kummassakaan synnytyksessä. En tosiaan tollasia ruvennut kyselemään, enkä meinaa kysellä vastakaan...uskottavasti kuitenkin sieltä jotain on tullut, joten entäs sitten...

eme
Minulla ei tullut. Synnytin veteen ja näin kaiken joka tuli ulos. Ei tullut muuta kuin lapsi,ei edes verta ennen kuin istukka vedettiin ulos. Kun nousin pystyyn verta valui paljon.

Yhteistyössä