Oonko mä ihan surkee äiti kun en tiedä mitä ostaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilla2009-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika surkea olet kun olet lapsesi elämän ja kaapin tuohon jamaan saattanut.

Taitaisi olla aika opettaa luopumista ja siirtyä muihin kuin krääsälahjoihin. Uimahalliliput, lehden vuosikerta, piknik puistoon, eläinmuseossa käynti tai teatterilippu ovat oikein hyviä lahjoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Jos tilaat jonkun lehden? Tai päivä kahdestaan jossain .. huvipuistossa tmv? Käytte leffassa/ pizzalla?

Poika on isällään virallisena synttäripäivänä joten ei onnistu mikään pizzalle meno yms ,ja kun lasten isä asuu eri os. niin joudun aina olemaan molempien kanssa ellen vie tyttöä hoitoon jonnekkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84-:
pojalle 5v lahjaksi. Krääsää on nurkat täynnä ja juuri saanut potkulaudat yms.mitä toivoi...Mitä mä sille keksin :ashamed:

sama vika. neiti täyttää perjantaina 5 ja lahja on ostamatta. tosin lupasin viedä johonkin kivaan paikkaan uimaan ,kun saa tikit pois ja käsi on parantunut

Me vietiin poika yllärinä laivalle....ei tajunnut vielä satamassakaan että oikeasti mennään laivaan....voi sitä riemua kun kysyttiin että olisko tuonne kiva mennä ?

Meidän pian 5 vuotta täyttävällä tytöllä on ollut oma cd-soitin omassa huoneessa ( minun vanhani ) jo pitkään. Ja tykkäsi omissa oloissaan kuunnella musiikkia, laulaa ja tanssia. Soitin on nyt pidempään ollut rikki ja nyt ajattelin että uuden voisin ostaa synttärilahjaksi sitten :)

Jos teillä ei sellaista ole niin sehän voisi olla aika mukava? Lisäksi vaikka joku äänisatu+kirja tms. ;)

Yhteistyössä