Appi lähetti taas ihanan joulupaketin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jkmkm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jkmkm

Vieras
Iso pahviloota täynnä Valittujen Palojen tilaajalahjoja. Ihan täyttä krääsää, ei tehdä niillä yhtään mitään, suoraa kirppikselle lahjoitan. se tilaa kaikki kirjat mitä vaan sieltä sille kaupataan ja sitte valittaa kun ei oo rahaa mihinkää ja antaa lahjaksi AINA noita tilaajalahjoja. Niin kauan ku oon mieheni kans kimpas ollu nii siltä on aina saatu lahjaksi valittujen paljon, Yves rocherin tms firmojen tilaajalahjoja= krääsää. Ois tuoki tullu halvemmaksi kun ois jättäny lähettämättä, sillä meni postimaksuja yli 10e tuon krääsäpaketin lähettämiseen.

Anteeksi mutta
47831.gif

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;22722231:
Anteeksi mutta
47831.gif

pakko yhtyä tähän :D tää on niin ärsyttävää että naurattaa. ei sillä, en mä odota että sen pitäis meitä kalliilla hienoilla lahjoilla muistaa mut ostais mieluummin yhden halvan järkevän jutun kuin lähettäis kuorma-autollisen krääsää jolla me ei tehdä mitään. Siinä oli mm. joku pumpattava pallo jota ei kuitenkaa voinu pumpata, jotkut sekundalaatuiset naisten käsineet ja hattu (mummomallia ja meillä ei asu yhtäkää mummoa), sekundalaatuinen hyppynaru, säähavaintokalenteri (meillä ei kukaan harrasta säätilojen muistiinpanemista), joku ihmeen joulukalenteri (juu joulu on kohta jo ohi). ARGH. En tiedä itkiskö vai nauraisko.

Kerran se lähetti miehelleni SYNTTÄRILAHJAKSI omat vanhat suorat housunsa jotka oli 70-luvun mallia, miehelleni väärää kokoa ja niissä oli vielä tahra etumuksessa.Teiän olis pitäny nähdä mun miehen ilme :D

[QUOTE="vieras";22722373]:laugh: :laugh: :laugh:

Tää ketju oli illan paras![/QUOTE]

juu ja tää on ihan real life, oikeesta elämästä. Me ollaan miehen kans monet kerrat naurettu sen isän lahjoille. Tänään siis viimeksi.

[QUOTE="harmaa";22722334]Älä välitä..appes on ihan varmasti samaa mieltä kanssas,krääsänä taitaa hänkin niit pitää ku eroon haluaa...;)[/QUOTE]

no eipä me usein nähdä. viimeksi vuosi sitte marraskuussa. Eikä oo kyllä haluja nähdäkkään ainakaan mulla. ei pahalla. asuu (onneksi) suomen toisella puolella.

Mun mielestä ei lahjaa on aina parempi, kuin joku tuollainen turhake.

Mä oon samoilla linjoilla. en loukkaantuis yhtään vaikkei se laittais rahapulassaan mitään lahjaa jos vaihtoehto on noi tilaajalahjat.siis sillä ei olis rahapulaa jos se jättäis ne valittujen palojen kirjat ostamatta. kaiken kukkuraksi appi sairastaa silmänpohjarappeumatautia eikä näe lukea... en tajua mitä se tekee kaikilla niillä kirjoilla. niitä on metreittäin sen kämpässä...

No se on niinpäin että appi on möhömaha ja mun mies on hyväkroppainen kun urheilee paljon. Ne housut oli aivan liian isot. Jos olis pannu ne jalkaan ja niihi henkselit nii ois menny ihan Pelle Hermannista.

No sit ne on tapelleet miehisyydestä.
"lihotas poika niin oot miehen kokonen,niinku isäs..ja tämä äijä on sentään saanu mällit housuilleen,,nih,,"

Se tuskin edes muistaa, mitä romuja Valitutpalat-pakettiin oli kerääntynyt.
Eli, teette niin että kun sen appiukon synttärit tulevat, niin otatte sieltä muutaman krääsän, paketoitte ne ja lähetätte sille vastavuoroisesti "syntymäpäivälahjaksi".

Mä oon samoilla linjoilla. en loukkaantuis yhtään vaikkei se laittais rahapulassaan mitään lahjaa jos vaihtoehto on noi tilaajalahjat.siis sillä ei olis rahapulaa jos se jättäis ne valittujen palojen kirjat ostamatta. kaiken kukkuraksi appi sairastaa silmänpohjarappeumatautia eikä näe lukea... en tajua mitä se tekee kaikilla niillä kirjoilla. niitä on metreittäin sen kämpässä...

Mäkin aattelen, et ei ollenkaan haittaa, jos en saa lahjoja. Olen semmoinen, että enemmänkin pelkään, mitä turhuuksia taas saan... En halua välttämättä esimerkiksi koruja, joita en kumminkaan käytä tai edes koske. Tavallaan se lahjan saaminenkin voi aiheuttaa stressiä.

Tää on kyllä ihan paras! Pystyn sieluni silmillä näkemään noi lahjat.
Tää on kun lahjalista jostain Kummelista:
pumpattava pallo jota ei kuitenkaan voi pumpata, mummohattu, sekundalaatuinen hyppynaru, joulukalenteri vaikka joulukuu on jo ohi
*repee* :D

[QUOTE="vieras";22722533]Tää on kyllä ihan paras! Pystyn sieluni silmillä näkemään noi lahjat.
Tää on kun lahjalista jostain Kummelista:
pumpattava pallo jota ei kuitenkaan voi pumpata, mummohattu, sekundalaatuinen hyppynaru, joulukalenteri vaikka joulukuu on jo ohi
*repee* :D[/QUOTE]

Niin, paketissa oli myös sellainen muistivihko, joulupukkiaiheinen, sekä kynä jolla ei voi kirjoittaa kun muste on kuivunu. muistivihkoa ehkä vois käyttää mutten tykkää tehdä kauppalistaa joulupukkiaiheiselle paperille heinäkuussa....jossei sitte säästä nii että aina joulukuussa käyttää sitä paperia :D

Yhteistyössä