Oonko mä ihan idiootti jos annan miehelle vielä kerran anteeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nyt harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nyt harmaana"

Vieras
Mies siis jäänyt kolme kertaa kiinni yhteydenpidosta toiseen naiseen. He eivät ole nähneet koko aikana, koska nainen asuu toisella puolella maapalloa. He ovat lähetelleen s-posteja, jossa mies lupailee mennä naisen luo ja kuinka rakastaa tätä jne.

Olen aiemmin antanut miehelle kaksi kertaa anteeksi tämän kaiken.
Vähän ennen vappua mies jäi kuitenkin taas kiinni että oli lähetellyt viestiä hänelle ja silloin minä päätin että tämä oli nyt lopullisesti tässä. Kun mies jäi toisen kerran kiinni päätin minä etsiä oman asunnon johon muutan yksin (tarkoitus oli aiemmin että muutamme yhteen) Meille on tulossa vauva.
Nyt sitten olemme olleet yhteydessä kuitenkin joka päivä. Mies on nyt kuulema jättänyt tämän naisen. Itkee ja vannoo rakastavansa minua ja tulevaa lastamme, on ollut todella surkeana, kuten myös minä.
Meidän suhde on aina ollut hieman hankala, olemme molemmat luonteeltamme hyvin kiivaita. Myös minä olen tehnyt paljon pahaa näiden tapahtumien aikana mm. läpsäissyt miestä kun se jäi viimeksi kiinni ja sitä todella kadun, väkivalta on aina väärin. Koskaan aiemmin en vastaavaa ole tehnyt, enkä tule enää tekemään.

Kaikesta huolimatta minä rakastan sitä niin paljon että sattuu. Nämä päivät ovat olleet niin tyhjiä. Mutta kuitenkin; onko enää mitään järkeä yrittää? Mies sai aiemminkin monta tilaisuutta korjata kaiken ja siltikin teki sen uudestaan! Syyksi tuohon kaikkeen mies sanoo että halusi jotenkin paeta todellisuutta. Tuleva isyys pelottaa jne. Eikä jotenkin osannut jättää tuota naista. Fyysisesti ei ole koskaan pettänyt. Vain nuilla viesteillä. Olenko oikeasti ihan idiootti jos jälleen kerran yritän unohtaa ja antaa anteeksi. Haluaisin kovasti että meillä olisi perhe ja että lapsellani olisi isä. Yksin olen jokatapauksessa muuttamassa.

Anteeksi sekava selostus tapahtumista. Mitä sinä tekisit? Mitä neuvoisit minua tekemään? Ja jos antaisin miehelle anteeksi niin jotakin pelisääntöjä kenties tarvitaan jatkoa ajatellen?

Oletko varma, etteivät ole tavanneet?

Itse en antaisi kolmatta kertaa anteeksi noin vain. Muuttaisin yksin ja ottaisin kunnon hajuraon toiseen. Mutta toisaalta noita vakavampiakin juttuja on olemassa kuin joku viestittely...

Vaikeaa tulee olemaan jos parisuhdetta ajattelet miehen kanssa johon et voi luottaa,ei mitään järkeä.
Lapsen asiat,elatukset,tapaamiset ym. sovitaan lapsen synnyttyä lastenvalvojan luona.

Olet.

Ääh, siis kyllä se luultavasti pitää siihen naiseen yhteyttä varmasti tuon jälkeenki. ja vaikka ei pitäskään, niin luultavasti häntä miettii. Ja jos mun mies sanois toiselle naiselle, että rakastaa häntä niin se ois oikeesti siinä. En halua että mun mies rakastaa ketää muuta naista, kuin mua ja sen lasta. Ja etkö itekkään opi? kolmas kerta toden sanoo.

Olet. Et tee tuollaisella kusipäällä yhtään mitään. Paremmin pärjäät yksin vauvan kanssa. Ei ainakaan tarvi stressata enää tuota ihmistä. Jos ei jätä rauhaan sinua puhelimitse yms niin aina voi hakea lähestymiskieltoa. Miehesi on valintansa tehnyt ja valitettavasti valinta ei ollut vain sinä.

Jep,en antas enää anteeksi,miehes on saanu jo liian monta tilaisuutta.

Mä en tiedä mitä tekisin. Tyhmältähän se kuulostaa jos antais anteeks vielä, kun kerran ollut jo tilaisuus korjata virheensä.. Mut koska varsinaisesti mitään ei ole tapahtunut (enkä muuten usko että kukaan rakastaa ketään pelkän netin välityksellä..) ja vauvakin on tulossa niin miettisin silti vielä uudestaan. Mutta sitten taas jos ottais yhteyttä siihen jatkossakin kun perhe-elämä alkaa kyllästyttää. Äh, en tiedä. En varmaan pystyis luottamaan enää.

Oletko varma, etteivät ole tavanneet?

Itse en antaisi kolmatta kertaa anteeksi noin vain. Muuttaisin yksin ja ottaisin kunnon hajuraon toiseen. Mutta toisaalta noita vakavampiakin juttuja on olemassa kuin joku viestittely...

Olen varma. Nainen asuu toisella puolella maapalloa, eikä ole koskaan käynyt täällä. Ovat tavanneet vuosia sitten miehen ollessa naisen kotimaassa ennen kuin me ollaan edes tunnettu. Ja sinä aikana kun me olemme olleet ei mies ole käynyt ulkomailla. Ja olen myös itse ollut yhteydessä tähän naiseen ja hänenkään mukaan eivät ole vuosiin tavanneet. Nainen on kuitenkin vuosia odottanut miestäni sinne. Ääh... Taidan oikeasti olla ihan idiootti kun edes mietin vielä anteeksi antoa.
Mutta miten hitossa pääsen tästä kaikesta. On niin vaikea olla pitämättä yhteyttä mieheen tunteiden vuoksi ja koska olen muutenkin aina yksin. Minulla ei juurikaan ole minkäänlaista tukiverkostoa.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23709461:
Etkö sä välitä ollenkaan siitä, että se rakastaa ihan toista naista?:O Haluutko sä pitää sen vaan niinkuin jonkun esineen? Mitä iloo sä saat semmosesta?

Välitän. Ja ei, en halua pitää häntä kuin jotain esinettä. Mies lässyttää koko ajan miten suuria virheitä on tehnyt ja tietää itsekin olevansa täys paska. Koko ajan kuitenkin sanoo että ei rakasta tuota naista, ei halua mennä sinne, eikä halua naista. Hän on näyttänyt minulle viestin jonka lähetti naiselle, jossa sanoo naiselle ettei nainen enää saa kirjoittaa minulle, eikä miehelle. Mutta silti, en taida antaa enää anteeksi. Eiköhän mies ole jo saanut tarpeeksi monta tilaisuutta ja en kuitenkaan voisi olla ajattelematta että heti kun meillä on vaikeaa meneekö mies kirjoittamaan taas naiselle.

Miehesi pitää sinua varasijalla kun tietää että sinä otat aina takaisin siksi hän ei koe edes tekevänsä väärin ja tavallaan nauttii kun tietää jos joskus pääsee oikean rakkaansa luo voi sinua satuttaa eikä miestäsi pätkääkään liikuta miten kovasti sinuun sattuu.

Suomennos: JÄTÄ SE SIKA!

paska tilanne kun kuitenkin toisesta välittää ja haluaisi uskoa pelkkää hyvää ja siihen että toinen muuttuu :( itse en enää kykenisi antamaan anteeksi, miettisin koko ajan sitä että pitääkö mies vielä yhteyttä ja siis en luottaisi ollenkaan! mitäs sitten kun perhe-elämä alkaa kyllästyttämään? tekisikö hän taas saman tempun? meinaan jos on jo kolmas kerta niin ei se siitä miksikään muutu, ja varsinki jos otat sen takasi niin se tietää, että saa tehdä sulle mitä haluaa... annat vaan aina anteeksi!

vaikeaa sinulla tulee aluksi olemaan, mutta mietippä tulevaisuutta, onko sinun ja lapsen hyvä olla epävarmassa suhteessa????? vai olisiko mukavempaa olla yksin lapsen kanssa, ilman, että tarvitsee koko ajan pelätä, että mies lähtee?

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23709461:
Etkö sä välitä ollenkaan siitä, että se rakastaa ihan toista naista?:O Haluutko sä pitää sen vaan niinkuin jonkun esineen? Mitä iloo sä saat semmosesta?

No NIINPÄ! Onko sulla nainen yhtään omanarvontuntoa? Se sanoo toiselle naiselle rakastavansa sitä!! Voi haloo, missä maailmassa sä oikein elät ap? Herää jo.

Mä en jotenki vaan usko että mies on koskaan edes tosissaan ollut menossa naisen luo.
Mutta kiitos kun avaatte mun silmiä enemmän. Taitavat olla vielä puoliummessa.
Taidanpa tehdä nyt vaan niin että en enää vastaa miehelle, enkä pidä yhtettä. Muutan ja järjestän elämäni kuntoon, jotta vauvan on mahdollisimman hyvä syntyä.
Lapseen liittyvät asiat hoidetaan sitten kun ne on ajankohtaista.
Mies voi suksia suohon selityksinensä. En enää olen niin tyhmä että annan sen riskeerata ja pilata kaiken. Mahdollisuutensa sai, kusi ne joten that`s it!