Oonko mä hullu...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen naimisissa ja meillä on 1 lapsi.. mulla oli pieni syrjähyppy yhden miehen kanssa jo muutama vuosi sitten.

Oma suhde tuntuu välillä junnaavan paikallaan ja mies on melkoinen työnarkomaani. Tulin kuitenkin järkiini ja päätin pelastaa oman liittoni.

Tuolle toiselle miehelle kävi huonommin, jäi vaimolleen kiinni ja erosivat silloin. Nyttemmin ovat kuulemma palanneet yhteen.

Mies kuitenkin kummittelee mielessäni, ikävöin häntä ja yhteisiä juttujamme ja hetkiämme. Mietin että jos laittaisin hälle viestiä ja kysyisin kuulumisia ja ehdottaisin vaikka kahvilla käyntiä?

Mitä ootte mieltä?

Alkuperäinen kirjoittaja Minä miehenä;25970849:
Olisin jo heti kun sain tietää pettämisesi pätkinyt sinua turpaan ja jättänyt, samoin sitä petturikaverias.
No mita sita nyt hulluja, turpaan patkimisia.
Eihan se yksin petturin syy ole siihen pettamiseen. Meissa kaikissa on useimmiten jotain syyta.

mä arvasin että täällä suhtaudutaan näin.. eikö oo ketään joka ymmärtäisi.

en mä sitä takas halua, vaan tahdon kuulla mitä kuuluu ja onko onnellinen yms. ei me olla edes sängyssä oltu, suudeltu vaan yms. se oli enemmän semmonen sielunkumppani.

[QUOTE="vieras";25975142]mä arvasin että täällä suhtaudutaan näin.. eikö oo ketään joka ymmärtäisi.

en mä sitä takas halua, vaan tahdon kuulla mitä kuuluu ja onko onnellinen yms. ei me olla edes sängyssä oltu, suudeltu vaan yms. se oli enemmän semmonen sielunkumppani.[/QUOTE]

No jos se todella on sun sielunkumppani, niin haluat sillekin hyvää ja jätät sen rauhaan.

mä ymmärrän sua kyllä, mutta neuvoisin samanlailla kun täällä jo jooku: älä lähde uudestaan leikkimään tulella. siinä voi äkkiä käydä hassusti. eikä se varmaan tee hyvää sen miehenkään parisuhteelle, jos hän kerran eros vaimostaan sillon, ja on nyt palannut yhteen. mitä itte tossa tilanteessa vaimona tykkäisit jos miehen satunnainen pano alkais pommittamaan kahvikutsuilla. ootko sä pohjimmiltaa mustasukkainen kun mies palas vaimon kanssa takas yhteen ja sen takia ikävöit ja ajattelet viestin laittoa/tapaamista? (se meinaan menee useimmilla naisilla näin. mies alkaa seurustella, ni exät hyökkää miehen kimppuun) anna vaan olla.. oikeesti.. mieti miestäskin.

Yhteistyössä