Siis oikein hellepäiviä nyt ei juurikaan ole ollut, mutta ihan lämpimiä kesäpäiviä kuitenkin ja meillä on jopa 3kk ollut useasti ihan kesäkuteissa, isommat lapset vielä enemmän.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Kyl mä niitä hellepäiviäkin silti haluaisin :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Piia-::wave: minusta kans ollu. Meille ois kaivattu vettä, alkaa nurtsi olemaan jo aika kuivan puoleinen. Satanu vissiin kolmena päivänä koko kesänä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Alkuperäinen kirjoittaja Piia-::wave: minusta kans ollu. Meille ois kaivattu vettä, alkaa nurtsi olemaan jo aika kuivan puoleinen. Satanu vissiin kolmena päivänä koko kesänä.
Meillä tulee takapihalle jokivesi eli saadaan tarpeen vaatiessa surutta sadettaa vaikka yöt läpeensä ja niin on usein kesäisin tehtykin.
:hug: Tuu meille, meillä paistanu ja paistaa nytkin aurinko pilvettömältä taivaaltaAlkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Mun mielestä on ollut ihan liian vähän aurinkoa ja liikaa pilviä ja sadetta. Nytkin on ihan harmaa koko taivas :/
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Mun mielestä on ollut ihan liian vähän aurinkoa ja liikaa pilviä ja sadetta. Nytkin on ihan harmaa koko taivas :/