oonko läski?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mittaa on 162cm ja painoo 61kg
liikun..eli on myös lihasta.
tavoitteena on laihtua 55kg painoon..
oonko painollisesti "liian iso"? monet sanoo että en todelakaan,mutta omasta mielestä tietty.
kuvittelen että oon parempi jos pudotan viä 6kg ja onhan se paljon. sillon oon normaalipainon alarajalla.

totta hitossa, läski kun mikäkin. ihan sumo. minä sentään olen jo päässy yli pähkäilystä ja myönnän olevani ihan valas: mitoillani 166cm, 69kiloa. Oikein pursuaa.

Or NOT.

mä oon painanut 50kg enkä ollut edes omastamielestäni enää kaunis.
ainoastaan luonnostaan hoikat ihmiset on kauniita todella laihana. normaalivartaloiset,ei luisevat on liian laihana rumia.
en halua olla sellainen,mutta en silti edes pikkasen pyöreä. ja kyllä,päästähän se kaikki lähtee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä oon painanut 50kg enkä ollut edes omastamielestäni enää kaunis.
ainoastaan luonnostaan hoikat ihmiset on kauniita todella laihana. normaalivartaloiset,ei luisevat on liian laihana rumia.
en halua olla sellainen,mutta en silti edes pikkasen pyöreä. ja kyllä,päästähän se kaikki lähtee.

no joo,totta,ei saa olla luuviulu,luuta ja nahkaa,pitää kyllä olla vähän luiden ympärillä =)

Riippuu todella paljon ruumiinrakenteestas. Minulla olisi noissa mitoissa ihan varmasti läskiä, vaikka liikun paljon. Sen sijaan yksi ystäväni on jotakuinkin sun mitoissa ja on hoikka.

Moikka! Mulla pituutta 164 cm ja painoa n.60 kg ja röllykkä on melkoinen;). Tosin rv 9 menossa, joten laihdutus-asiat eivät ole mielessä. Toiset samankokoiset ovat hoikkia,toiset pullukoita, mutta mielestäni pituutta ja painoa ajatellen olet sopusuhtainen;)

lantio mulla on iso..98cm mutta kun se ei kirveelläkään pienene.
ja löysää kyllä löytyy,valitettavasti. urheilua kyllä harrastan ja kiinteydyn vielä lisää.
peiliin katsominen tän luulon tekeekin. rasittavaa.

Yhteistyössä