N
näintaas
Vieras
Oonko jotenkin tiukkapipo tai sekaisin, kun oon sitä mieltä, että ensin voisi seurustella edes vähän aikaa, ennenkuin lapsen kanssa ruvetaan ravaamaan yökylässä uuden kumppanin luona? Mun ex on tuntenut nyt viikon ajan uuden tyttöystävänsä (ja huom, uusi nainen asiana on mulle ihan ok ) ja nyt kun on isän vuoro olla lapsen kanssa, niin heti menevät yöksi sille naiselle. Lapsi on 2,5 -vuotias. Nainen on varmasti ihan ok ja hänellä on lapsia, joten munkin tytöllä on varmasti kivaa siellä. Mutta mä vaan en tykkää ajatuksesta, että ennenkuin voi olla varma suhteen kestävyydestä, niin lapsikin kiinnytetään uuteen kumppaniin. ja nyt meinaavat olla koko viikon siellä kylässä, kun lapsi poikkeuksellisesti pidempään isän kanssa.
Asiasta ei voi keskustella isän kanssa, mä oon vaan sekopää ämmä ja persreikä joka yrittää määrätä (ja nämä lapsen ja nyksän kuullen... ) Toivotonta, kun ei voi edes keskustella asiasta.
Erosimme kun lapsi oli vielä vauva, joten ero ei ole tuore asia eikä lapsi edes muista varmaan että olisimme olleet yhdessä. Mutta silti!?!
Asiasta ei voi keskustella isän kanssa, mä oon vaan sekopää ämmä ja persreikä joka yrittää määrätä (ja nämä lapsen ja nyksän kuullen... ) Toivotonta, kun ei voi edes keskustella asiasta.
Erosimme kun lapsi oli vielä vauva, joten ero ei ole tuore asia eikä lapsi edes muista varmaan että olisimme olleet yhdessä. Mutta silti!?!