oonko ihan hakoteillä? ystävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
juu kuulkaapa tätä. oonko minä ihan hakoteillä vai onko ystäväni jota siis luulin että hän on ystäväni jostain nyt sitten mösähtänyt tai jotain vai onko hän laittanu meän ystävyyden jäähylle kertomatta minulle mitään että minkä vuoksi..minä oon ihan pihalla. kattokaas kun näin..että tää kaveri oli alkujaan oikein mukava ja puhelias ja jutteli kaikenlaista ja käytiin joskus yhdessä lenkilläkin, ja kummiksi pyysi minua. ja suostuin. ja nyt sitten ihan yhtäkkiä ei mitään, ei ole lenkillä käyty, kun nähdään niin ei löydy puheenaiheita ei siis ala itse puhumaan minulle, ennenkuin minä keksin jonkun puheenaiheen,koitan sitten tästä kummilapsesta kysellä että mitä osaa jo tehdä jne. en tiijä. MITÄHÄN MINÄ OLEN SITTEN TEHNY tai käsittäny väärin???? voi kele... voiko tämmöistä mennä kysymään henkilöltä itseltään, vaikka mesen kautta tai tekstiviestillä tai soittaisi? antakaas vinkkejä mikä vois olla vai onko mitään?

Kerroit, että kummiksikin pyysi, eli heille on syntynyt vauva. Onko nyt niin, että tuore äiti ei vain yksinkertaisesti jaksa lähteä lenkille tai ottaa sinuun niin aktiivisesti yhteyttä mitä aikana ennen vauvaa? tiedätkö, onko tuore äiti mahdollisesti väsynyt - miten hän itse voi? Voisitko tarjota apuasi ja auttaa vaikka vauvan hoidossa jotta äiti saisi hiukan hengähtää tai vaikka nukkua jos univelkaa on tullut? Ja siitä kysymisestä - toki kannattaa kertoa näistä muutoksista mitä olet välillänne havainnut.

Entäpä jos ongelma ei olekaan sinussa vaan hänessä. Jospa hänellä tai hänen perheellään on sellaisia ongelmia tai murheita, että niistä on kuitenkin vaikea puuhua... tai ainakaan aloittaa sitä puhetta. :/

Onnistuisikohan sellainen, että ihan suoraan kysyisit, onko tällä ystävälläsi jotain murhetta elämässään, kun hän on ollut niin vaitonainen?

no näin minäki vähän mietin nyt kun tuli vastauksia, että vika ei olekaan minussa vaan hänellä on elämässään jotain meneillään. tai sitten minulla on jotain meneillään enkä huomaa mitään, jos hän vaikka sanoo itse muille että minä käyttäydyn oudosti häntä kohtaan. hmmm...
joo jooo..eli olisiko johtopäätös tässä nyt se että ei pidä miettiä liikaa??? kun muut ystävät kyllä käyttäytyy minua kohtaan ihan samalla lailla kuin ennenkin. miten niitä ystäviä pitää sitten kohdella että he pysyvät ystävinä? samalla lailla kuin haluan itseäni kohdeltavan. no ei se aina päde sekään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 23:31 vieras kirjoitti:
juu kuulkaapa tätä. oonko minä ihan hakoteillä vai onko ystäväni jota siis luulin että hän on ystäväni jostain nyt sitten mösähtänyt tai jotain vai onko hän laittanu meän ystävyyden jäähylle kertomatta minulle mitään että minkä vuoksi..minä oon ihan pihalla. kattokaas kun näin..että tää kaveri oli alkujaan oikein mukava ja puhelias ja jutteli kaikenlaista ja käytiin joskus yhdessä lenkilläkin, ja kummiksi pyysi minua. ja suostuin. ja nyt sitten ihan yhtäkkiä ei mitään, ei ole lenkillä käyty, kun nähdään niin ei löydy puheenaiheita ei siis ala itse puhumaan minulle, ennenkuin minä keksin jonkun puheenaiheen,koitan sitten tästä kummilapsesta kysellä että mitä osaa jo tehdä jne. en tiijä. MITÄHÄN MINÄ OLEN SITTEN TEHNY tai käsittäny väärin???? voi kele... voiko tämmöistä mennä kysymään henkilöltä itseltään, vaikka mesen kautta tai tekstiviestillä tai soittaisi? antakaas vinkkejä mikä vois olla vai onko mitään?

Oletko käynyt usein kummilastasi katsomassa? Vai onko kummius jäänyt kastetilaisuuteen ja ystäväsi kertomien varaan?

Yhteistyössä