oonko huono äiti jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
vien pojan mummolle hoitoon ihan sen takia että saisin levättyä ja tehtyä kotihommia rauhassa... illalla luultavammin hakisin pois tai sit huomenna...

miksi mulle tulee huono omatunto jos ajattelenki hoitoon viemistä jos mulla ei ole tavallaan hyvää syytä??? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
vien pojan mummolle hoitoon ihan sen takia että saisin levättyä ja tehtyä kotihommia rauhassa... illalla luultavammin hakisin pois tai sit huomenna...

miksi mulle tulee huono omatunto jos ajattelenki hoitoon viemistä jos mulla ei ole tavallaan hyvää syytä??? :ashamed:

Jos lohduttaa, niin mulla on saman ikäinen lapsi kun sulla ja hän on kerran kuukaudessa vuorokauden mummillaan hoidossa. Pientä huonoa omaatuntoa on joskus mutta se kuuluu asiaan :)

No et todellakaan ole. Mäkin veisin joskus jos ois joku paikka mihin viedä.

Mikä on huono äiti en oo kovin montaa tavannut?? Mutta hyviä oon vaikka kuinka. Ei äitiydelle oo olemassa mittaria. Melkeinpä kaikki ovat niitä parhaita hyviä just sille omalleen. Jos lastansa rakastaa ja toimii silleen että se näkyy niin ihan varmasti on hyvä. Mun mielestä äitiyttä ei mitata imetyksellä, päiväkodinaloituksella, sillä että tarvii joskus omaa aikaa, ei sillä että jollain on eri rytmi ku jollain muulla, ei sillä että äiti väsyy joskus vaan ihan muilla asioilla.

ois niin ihana saada olla päivä yksinään ja tehä hommat mitkä oli suunnitellut.. mut jos vien pojan niin sit mietinkoko ajan kun on niin ikävä ja että miten se pärjää vaikak onkin ihan mummon ja vaarin poika....

Eikös äidin lepokin ole varsin hyvä syy? =)
Tottakai viet lapsen mummolle. Lapsikin varmasti nauttii kun saa olla mummon ja vaarin seurassa. Äläkä turhaan kärsi huonosta omasta tunnosta... me äidit ollaan valmiit välillä oikein etsimään syytä huonoon omatuntoon lasten suhteen. Reilusti vaan poika mummolle ja nautit päivästä! :hug:

Yhteistyössä