oonko itsekäs...jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
kun huomenna on isäni 50vuotis juhlat ja ysityisyrittäjä miehelläni on töitä joten ei pääse mukaan niin olenko itsekäs jos vien pojan hoitoon ja menen yksin juhlimaan vaikka osa ihmisistä haluisi nähdä pojan. ja jos menen pojan kanssa lähden matkaan aamulla ja illaksi tulen kotiin ja jos menen yksin jään yöksi.

Äiti tarjoutui jo ottamaan pojan hoitoon jos haluan ja tarjosi jopa autonsa mulle käyttöön kun lähden ettei tarvii mennä tolla mun omalla romu bensa syöpöllä

se vaan että en nää isänpuolen sukulaisii ku just ja just kerran vuodessa...ja siellä kaikki ei oo ees nähny meijän mukulaa...

ja en nyt oikeen ota selvää tosta ukosta et haluisko se et mä tulisin jo lauantai illaks kotii

Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:
Mikset pojan kanssa voi yötä olla?
Et ole itsekäs. Mutta mä ottaisin lapset mukaan, että näkis sukulaisia ja sukulaiset näkis lapsia.

koska majotuksena on enää teltta ja en oikeen menis vielä ton uhmaikäsen kanssa sellaseen nukkuu.. ja nykyää ton pojan kans lähteminen kaksin edes kauppaan on niin hermoja raastavaa....

ja tietty nyt on ollu sellanen olo että pien preikki vois tehä hyvää

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Et ole itsekäs. Mutta mä ottaisin lapset mukaan, että näkis sukulaisia ja sukulaiset näkis lapsia.

koska majotuksena on enää teltta ja en oikeen menis vielä ton uhmaikäsen kanssa sellaseen nukkuu.. ja nykyää ton pojan kans lähteminen kaksin edes kauppaan on niin hermoja raastavaa....

No, sitten viet pjan hoitoon ja menet hyvällä omallatunnolla yksin! Pidä hauskaa!

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:

No, sitten viet pjan hoitoon ja menet hyvällä omallatunnolla yksin! Pidä hauskaa!

KIITOS!! :flower: Jotenki tuntuu vaan et kaikki syyttelee ja painostaa et mun on pakko ottaa poika sinne mukaan tuli ukko tai ei.... ja jos oltais yhessä päästy menee niinku oli tarkotus ni poika olis ollu mukana koska sillon mun ei tarvii itte olla koko ajan juoksemas pojan perässä vaan välillä voi tehä vahdin vaihdon

Yhteistyössä