Huomenna pitäs viedä lapsi mummolaan yhdeksi yöksi,ja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
miksi on näin paha ja huono äiti olo siitä?
Oon yksin lapsen kanssa 24/7, ja kieltämättä viime aikoina oon ollu tosi väsynyt, kun lapsen uhmaakin varmasti pukkaa päälle, tyttö lähemmäs 1,5vuotta. Tänään rakas äitini ehdotti jos typykkä tulis huomenna heille yöksi, saisin rauhassa ensin mennä kampaajalle ja illalla ystävien kanssa syömään ja varmasti vähän juomaankin ja aamulla nukkua pitkään.
Mulle tulee jotenki tosi huono omatunto, vaikka tiedän että tää vapaa tekis mulle hyvää. :(

Sellasta se on, vein lapset kans MLL parkkiin ja aattelin että käyn rauhassa kaupassa yms. pääsin ajamaan kaupan pihalle ja kauheella hädällä kävin kaupassa ja takasi lapsia hakemaan.

Mullakin menee lapset yhdeksi yöksi...ja ne ihan odottaa pääsevänsä 2 ja 4v.Ei kannata potea huonoa omaa tuntoa.Saat vähän hengähtää,ja lapsellekin tekee hyvää pieni etäisyys turvallisessa paikassa.
Äiti on sen jälkeen taas tosi kiva...

Jep, eiköhän se tästä. Tosi outoa vaan, kun ei olekkaan tyttö herättämässä aamulla. Osaankohan edes nukkua pitkään.

No taitaa mummikin olla vaan onnensa kukkuloilla, niin monet kerrat on yökylään jo pyytänyt. Haluaa jopa nukkua tytön vieressä :)

Yhteistyössä