Oonko ainut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tahtoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tahtoo

Vieras
Siis mulla on ihan mieletön hinku jo synnyttämään, vaikka viikkoja vasta reilut 10+... Mun edellinen synnytys ja raskaus olivat vaikeita, mutta synnytyssalissa oli niin mukava henkilökunta ja esikoisen saaminen jäi niin positiivisena mieleen, että tahtosin vaan taas sinne synnyttämään... Siis ottihan se kipeetä yms, mutta se fiilis on vaan NIIIIN IHANA!! :) oonko mä ainut, jolla tämmösiä fiilareita?

Sama vika täällä! Ja nyt on menossa vko 14. Tahtoisin jo pian päästä taas synnyttämään, vaikka esikoisen synnytys ei mikään helppo ollutkaan! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja toukokuussa päästään lopultakin tositoimiin! :D

:wave: Täällä myös ja viikkoja huikeat 11+6..Taitaa se s6ynnytys olla semmoinen extreme-laji että se haluaa kokea uudestaan :D Tai sitten me ollaan kaikki masokisteja :laugh: :kieh: :laugh: :xmas:

Salla: Muuten ihan hyvä idea, mutta se taitaa olla just se paras juttu, kun SAA sen vauvan rinnalleen. Se fiilis oli viimeks ainakin niin sanoin kuvaamattoman ihana ja euforinen, että sen takia just kestääkin sen kivun vaikka uudelleen... =)

Ilonpilaaja: Sitten se synnytys tuskin jättää positiivisia muistoja. Meillä oli vaikea raskaus ja lapsi syntyi keskosena, josta huolimatta sain heti viereeni. Se fiilis on ollut se, joka on saanut just synnytyksen tuntumaan positiiviselle... Tiedän, että olin aika onnellinen, kaikki kun olis voinut mennä aivan toisinkin...

Yhteistyössä