U
uunituore äiti
Vieras
Täällä palstalla tuli pörrättyä odotusaikana milloin hiljaisena taustalla, milloin kovastikin kysellen mieltä askarruttavia asioita... olin yksin odottava, ja nyt siis yksinhuoltaja. Ihana että tällainen palsta on olemassa. Tietty poikkeuksiakin mahtui joukkoon mutta suurimmaksi osaksi täältä sai ja saa asiallisen vastauksen.
Rakas tyttäreni syntyi 7.9 -eikä synnytys ollut läheskään niin hirmuinen mitä kuvittelin
tässä nyt totutellaan toisiimme ja äiti on pakahtua rakkaudesta. Käsittämätöntä miten paljon lasta voi rakastaa!
Isänkin kanssa on saatu asiat kuukausien saatossa sille tolalle että lapsella tulee olemaan se isäkin, mm. tämä aiheutti useamman kerran odottavalle äidille harmaita hiuksia.
Kiitos siis kaikille teille ihanille palstailijoille
Rakas tyttäreni syntyi 7.9 -eikä synnytys ollut läheskään niin hirmuinen mitä kuvittelin
Isänkin kanssa on saatu asiat kuukausien saatossa sille tolalle että lapsella tulee olemaan se isäkin, mm. tämä aiheutti useamman kerran odottavalle äidille harmaita hiuksia.
Kiitos siis kaikille teille ihanille palstailijoille