Oon raskaana..

• Viestiketjun aloittaja todella harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja M:
No sitten kyse ei ole vahingosta,ole onnellinen lapsesta ja sopeudu tilanteeseen. Jos ei halua lapsia hoidetaan ehkäisy kunnolla.
Olisin itse kyllä onnellinen, mutta "mies" ei.. meillä on jo kolme lasta ja ollaan juuri muutettu erilleen.. Niin väärä ajankohta :'(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No sitten kyse ei ole vahingosta,ole onnellinen lapsesta ja sopeudu tilanteeseen. Jos ei halua lapsia hoidetaan ehkäisy kunnolla.
Olisin itse kyllä onnellinen, mutta "mies" ei.. meillä on jo kolme lasta ja ollaan juuri muutettu erilleen.. Niin väärä ajankohta :'(
No miehes täytyy myös ymmärtää 3 lapsen isänä ettei tuo ole ehkäisyä joten kantaa vastuunsa mukisematta!

just
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos tilanne tämä, niin olisi kait kannattanut laittaa ehkäisy kuntoon?!
Sori ap, mutta minulta ei kyllä myötätuntoa heryy. Jos tälläisellä risksilla harrasta seksia on minusta ika turhaa tullaa vahnkoa valittelemaan. Kyllä aikuisen pitää tietää tekojensa seuraamukset..

seropi
jos näin,mieti tarkoin mitä teet...älä hötkyile päätöksesi kanssa...meilläkin ylläriraskaus muuttui sellaiseksi onneksi etten tie missä olisin ilman tätä lasta.voimia kuitenkin päätöksen tekoon.

Kyy
Valitettava tilanne. Mutta saanen kysyä, miksi ihmeessä a) harrastit seksiä tulevan exän kanssa? b) miksi ette käyttäneet ehkäisyä?

Minusta keskeytettyä yhdyntää voi käyttää "ehkäisynä" vain silloin, jos lapsen tulo olisi kuitenkin sallittua, mutta ei haluta yrittämällä yrittääkään. Joten sinänsä olet itse soppasi keittänyt ja toivottavasti kannatte myös vastuun siitä vaikkei tilanne ole paras mahdollinen. :hug:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Valitettava tilanne. Mutta saanen kysyä, miksi ihmeessä a) harrastit seksiä tulevan exän kanssa? b) miksi ette käyttäneet ehkäisyä?

Minusta keskeytettyä yhdyntää voi käyttää "ehkäisynä" vain silloin, jos lapsen tulo olisi kuitenkin sallittua, mutta ei haluta yrittämällä yrittääkään. Joten sinänsä olet itse soppasi keittänyt ja toivottavasti kannatte myös vastuun siitä vaikkei tilanne ole paras mahdollinen. :hug:
a) Koska meillä ei ole tarkoituskaan erota virallisesti, hetki asutaan erillään b) Jotenkin tyhmästi taidettiin ajatella, että ei sellaista meille tapahdu :'(

Saa heittää paskaa niskaan, tiedän sen ansaitsevani..

Lunatic
Muistuttaisin myös että raskauden voi keskeyttää jos tilanteeseen ei sopeudu. Emme elä keskiajalla. :p

Onneksi.

Mä en oo koskaan ymmärtänyt tota keskeytettyä, et miksi pitää leikkii sillä jos ei lasta halua. :eek: Mun ystävä kans teki tota ja raskaaksihan hän tuli, mut he kyllä pitivät lapsen ja oppivat kyllä kerrasta, että ehkäsy pitää olla.

Yhteistyössä