No tämä on saanut alkunsa keskeytetystä yhdynnästä Pää hajooAlkuperäinen kirjoittaja M:Aha,miten niitä vahinkoja sattuu?
NO EI SE SITTEN MIKÄÄN VAHINKO OLE!!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:No tämä on saanut alkunsa keskeytetystä yhdynnästä Pää hajooAlkuperäinen kirjoittaja M:Aha,miten niitä vahinkoja sattuu?
No eihän se sitten ole vahinko?! Keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäsiymuoto......Alkuperäinen kirjoittaja ap:No tämä on saanut alkunsa keskeytetystä yhdynnästä Pää hajooAlkuperäinen kirjoittaja M:Aha,miten niitä vahinkoja sattuu?
Olisin itse kyllä onnellinen, mutta "mies" ei.. meillä on jo kolme lasta ja ollaan juuri muutettu erilleen.. Niin väärä ajankohta :'(Alkuperäinen kirjoittaja M:No sitten kyse ei ole vahingosta,ole onnellinen lapsesta ja sopeudu tilanteeseen. Jos ei halua lapsia hoidetaan ehkäisy kunnolla.
No miehes täytyy myös ymmärtää 3 lapsen isänä ettei tuo ole ehkäisyä joten kantaa vastuunsa mukisematta!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olisin itse kyllä onnellinen, mutta "mies" ei.. meillä on jo kolme lasta ja ollaan juuri muutettu erilleen.. Niin väärä ajankohta :'(Alkuperäinen kirjoittaja M:No sitten kyse ei ole vahingosta,ole onnellinen lapsesta ja sopeudu tilanteeseen. Jos ei halua lapsia hoidetaan ehkäisy kunnolla.
Jos tilanne tämä, niin olisi kait kannattanut laittaa ehkäisy kuntoon?!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olisin itse kyllä onnellinen, mutta "mies" ei.. meillä on jo kolme lasta ja ollaan juuri muutettu erilleen.. Niin väärä ajankohta :'(Alkuperäinen kirjoittaja M:No sitten kyse ei ole vahingosta,ole onnellinen lapsesta ja sopeudu tilanteeseen. Jos ei halua lapsia hoidetaan ehkäisy kunnolla.
jospa se menee kesken... sun onneksi, toivottavasti...Alkuperäinen kirjoittaja todella harmaana nyt:Mutta en todellakaan halua tätä lasta :'( Täysin vahinko :'(
Minusta ainakin on mustavalkoista fakta: jos et halua lapsia, niin käytä ehkäisyä!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mää en nyt voi kertoo koko tilannetta koska silloin mut tunnistettaisiin.. asiat ei ole nyt vaan niin mustavalkoisia :'(
a) Koska meillä ei ole tarkoituskaan erota virallisesti, hetki asutaan erillään b) Jotenkin tyhmästi taidettiin ajatella, että ei sellaista meille tapahdu :'(Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Valitettava tilanne. Mutta saanen kysyä, miksi ihmeessä a) harrastit seksiä tulevan exän kanssa? b) miksi ette käyttäneet ehkäisyä?
Minusta keskeytettyä yhdyntää voi käyttää "ehkäisynä" vain silloin, jos lapsen tulo olisi kuitenkin sallittua, mutta ei haluta yrittämällä yrittääkään. Joten sinänsä olet itse soppasi keittänyt ja toivottavasti kannatte myös vastuun siitä vaikkei tilanne ole paras mahdollinen. :hug:
Muistuttaisin myös että raskauden voi keskeyttää jos tilanteeseen ei sopeudu. Emme elä keskiajalla.Alkuperäinen kirjoittaja M:No sitten kyse ei ole vahingosta,ole onnellinen lapsesta ja sopeudu tilanteeseen. Jos ei halua lapsia hoidetaan ehkäisy kunnolla.
Tietää..Alkuperäinen kirjoittaja Nadja:Olet uskomattomassa tilanteessa - voimia sen selvittämiseen! Tietääkö miehesi suhteesta?