N
nuin
Vieras
Ei kai kukaan ole niin idioottii että murhaa lapsensa ystävän pyynnöstä? Sitä ei kannata tehdä kennenkään pyynnostä tai painostuksen takia, vaan jos tekee niin päättää ihan itse ja kantaa itse myös vastuun.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kadun myös jos menetän näin tärkeän ihmisen elämästäni.. Hänestä on tämän puolen vuoden aikana tullut yksi parhaista ellei jopa paras ystäväni. + etten todella halua satuttaa häntä enää... en yhtään enempää
Ei kai kukaan ole niin idioottii että murhaa lapsensa ystävän pyynnöstä? Sitä ei kannata tehdä kennenkään pyynnostä tai painostuksen takia, vaan jos tekee niin päättää ihan itse ja kantaa itse myös vastuun.
ja paskat tuo on mikään välittävä ja hyvä mies. hankkiudu hänestä eroon. ja tee lapset.Tiedän etteivät käyttäydy, mutta olen yrittänyt antaa anteeksi hälle kun on niin masentunut ja shokissa tästä kaikesta...oikeasti kyseessä on välittävä ja hyvä mies!
Voi sua höpsöAnna miehesi olla ja pidä lapset, jos käsitin, että ei vielä tehnyt aborttia. Miehesi tässä tyhmä on ja herää kyllä, jos on isän vaistoja.
Kaikki on onneksi kunnossa, ainakin toistaiseksi. Rauhassa pitäisi ottaa ja makoilla vaan.
Unilääkkeisiin sain myös reseptin, mutta aion viimeiseen asti välttää reseptin lääkkeiden noutamista.
Kiitos kysymästä.
Helvetti on valhe ap! Etko sitä näe? Missäs se jumala nyt on kun pitäis sua auttaa? Oikeasti ap mene psykologille.luulen että joudun abortista helvettiin,
Ainut mitä pystyn on pyöritellä näitä asioita mielessä ja olla vaan.. hiljaa, surullisena.
Kasvata selkäranka. Mua jotenki ärsyttää ap:n kaltaiset lapaset jotka ei osaa yhtään pitää itsensä ja lapsiensa puolta vaan joku kakslahkeinen, kun se nyt sattuu joskus olemaan elämässä, saa määrätä kaiken!!!
Kadun myös jos menetän näin tärkeän ihmisen elämästäni.. Hänestä on tämän puolen vuoden aikana tullut yksi parhaista ellei jopa paras ystäväni. + etten todella halua satuttaa häntä enää... en yhtään enempää
mutta kun en mä halua pitää... pelkään vaan sitä toimenpidettä ja niitä jälkituntemuksia. Tiedän tietyissä asioissa olevani vahva ihminen mutta tällaiset, mistä ei ole kokemusta, ne pelottaa...