Oon odottanut niin innolla tätä viikoloppua!!!!(lasten huoltajuus juttuja)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yasmine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yasmine

Jäsen
27.06.2007
323
0
16
Tänä viikonloppuna on erikoinen järjestely lasten kanssa.Mulla olis ollu vapaa viikonloppu että kaikki lapset olis ollut ex puolisolla.Kaks vanhinta poikaa tuleekin kaksin koko viikonlopuksi äipän luokse,pyysin heitä. :heart: =)

Ja kolme pientä isälleen viikonlopuksi.Oon niin oottanut että saan antaa aikaa näille isoille pojille,pienet vie aina niin huomion ja mulla on kädet täynnä töitä niiden kanssa että isot pojat jää vähemmälle tai ainaki pelkään sitä.Pelkään että ne vieraantuu musta kun asuvatkin isällään eri paikkakunnalla.

Nyt teen kaikkea mukavaa poikien kanssa viikonlopun,vien niitä syömään,laskettelemaan yms kivaa!! =) =)

Oon niin odottanu tätä viikoloppua että ehdin antaa aikaa ja keskittyä vaan näihin kahteen isompaan lapseen. Kylläpä onkin jo ikävä,millähän malttaa odotella viiteen saakka että lapset tulee. :heart: =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ok. entäs oma jaksaminen? oma aika?

Kyllä mä jaksan,ens viikolla mulla on muutto ja koko viikonloppu sitten silleen "vapaa",lapset on isällään joten saan jossain välissä varmasti huokaista.

Ja nää pojat on jo pian 8v ja 9v joten ei tarvi koko ajan olla "hyysäämässä". :D

Yhteistyössä