Oon niin kyllästyny tähän sairasteluun.. jatkuvasti leikkuupöydällä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt..

Vieras
Siis puolenvuoden aikana oon ollu kolmessa päivystysleikkauksessa..aina eri vaivasta. OOn niin kyllästyny tähän jatkuvaan toipilaan rooliin ja sairaslomiin ja ja ja... Onkohan mun kroppa lahoomassa vai onkohan mulla vaan huono säkä ja mitähän seuraavaks.. en jaksa.

No voin lohduttaa et jossain vaiheessa tulee turtumus, jos sulla leikkaukset jatkuu. :) itellä 16 krt ja syviä anestesioita puolet ja osa kevyemmin taju kankaalla.. menee jo ihan rutiinilla. - ettei ne alkutropit enää tunnu missää.. ja tän kokoiselle eivät uskalla antaa mitään hoitsujen sanomaa "norsuannosta" :D joten mut kärrätään aina saliin liiankin virkeänä.
Huono tsäkä.. toivo etteivät tumppaa sua eläkkeelle kuten mua. Sieltä suost ei nousta vaikka miten ite yrität, jos on pahat lausunnot takana.

Oi ei..kuulostaa ikävälle. Mulla on ollu ihan tällässiä hoidettavia juttuja mistä ei eläkkeelle laiteta, kohdunulkoinen raskaus, nielusrisat/paise, umppari...
Ekassa leikkauksessa meinas lähtee henki ja siitä kun vasta kunnolla tokenin, niin taas oli kurkkutukossa angiinan ja mätäpaiseen takia ja taas leikkuriin... siitä kun just lopettelin särkkäreitä, niin eikö ala yrjö lentää ja mahaa koskee..umppari.. Seuraavaks varmaan sappikivet, kilpirauhaset, suolitukos.. Mua oikeesti pelottaa. OOn ollu aina niin terve ja nyt pam pam pam..koko ajan jotain :(

Tee elämäntaparemontti.

Vaikka kuulostaakin todella erikoiselta et sellainen vaikuttais johonkin umppareihin sun muihin, kannattaa miettiä. Ruokavalio kuntoon, lisäksi joogaa/mietiskelyä, venyttelyä ym.

Yllättävän moni on saanut ihmeongelmiinsa noista apua.

heh..mulle kävi samoin..eka umppari,sitten solumuutoksia kohdunsuulla=loop-hoito..sitten murtui käsi jokaleikattiin lopulta.. todettiin osteopenia. sen jälkeen hirveitä vatsakramppeja ja kipuja joille ei löytynyt syytä...niist on ny kärsity vaihtelevasti 2vuotta..välillä on kuukaus ilman kipui,välil makaan kaksinkerroin monta kertaa viikossa..

ja nyt sitte pitäs mennä levynpoistoleikkaukseen mutta mulla on jotain tarttuvaa ihottumaa..joten levyä ei voi poistaa...kiva en haluiskaan siitä eroon kun koko 2vuotta se on vaivannut(liian pitkä ruuvi) ..

uusia vaivoja ei olekkaan tässä ilmaantunut varmaan vuoteen... että ehkäpä se oli tässä mitä mulel oli varattu :D

kyllä se siittä suttaantuu

On sitä ollu muillaki..tsemppii vaan kaikille terveys ongelmista kärsiville. Kyllähän vois olla elämäntapa remppa paikallaa, jostainhan nää jutut viestii. Nytki mulle nous kuume ja arvatkaa kehtaanko soittaa duunii etten tule, olinhan ihan 2 pv töissä umpparin jälkeen... Oon vaan väsynyt.. mut koitan kohdallani ajatella että ei " kahta ilman kolmatta" sananlaskua...

Mulla kanssa todettu kaksi pitkäaikaissairautta parin kuukauden sisällä. Kummatkin eteneviä. On tässä mielessä tosiaan käynyt, että ei kahta ilman kolmatta. Syöpäkö se kolmas sitten on?

Ja näemmä jatkoa seuraa. Nyt mulla on keuhkokuume, leikkuupöydän välttää onneks tällä sairaudella. Että sillä lailla sitte.. seuraava on varmaa mullaki sitte joku syöpä diag. HUOH!

Yhteistyössä