Oon jo ihan loppu, kertokaas nyt siskot neuvoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Väskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Väskä

Vieras
Mua on nyt supistanut maanantaista asti kivuliaastikin, mutta aina ne loppuvat kesken kaiken. Miten näihin supistuksiin saisi voimaa ja kestoa?
Kahdelle sormelle ollaan auki ja kanavaa jäljellä noin 2cm.

:(

Luulin, että sinulla on ongelmia, kuten masennus, syöpä, avioerokriisi, lapsettomuus, taloudellinen ahdinko, työttömyys, omaisen kuolema jne.

Mutta ei, kun sinua supistaa väärällä tavalla.

[QUOTE="pöppö";30159393]Luulin, että sinulla on ongelmia, kuten masennus, syöpä, avioerokriisi, lapsettomuus, taloudellinen ahdinko, työttömyys, omaisen kuolema jne.

Mutta ei, kun sinua supistaa väärällä tavalla.[/QUOTE]

Mikä sun ongelmas on?

Kyllä tässä alkaa kohta masentamaan kun koko ajan sattuu monta päivää mutta tilanne ei kuitenkaan edisty.

Alkuperäinen kirjoittaja Väskä;30159390:
Mua on nyt supistanut maanantaista asti kivuliaastikin, mutta aina ne loppuvat kesken kaiken. Miten näihin supistuksiin saisi voimaa ja kestoa?
Kahdelle sormelle ollaan auki ja kanavaa jäljellä noin 2cm.

:(

Odottamalla. Tiettävästi yksikään lapsi ei ole mahaan jäännyt. Tulevat kun aika on, niin kuin supistuksetkin. Jos nyt et sit ole jo vahvasti yliajalla...

Tsemppiä. Lopussa kiitos seisoo

Kurjaahan tuo on, koettu 3 kertaa. Kokeile käydä kuumassa suihkussa ja levätä sen jälkeen, sillä saa joskus tehottomat supparit loppumaan. Synnytyssupistuksen asia erikseen :) Tsemppiä, kyllä kurjuus ja väsy unohtuu kun vauvan saat rinnalle!

Kuudesti synnyttäneenä totean että vauva ei synny ennen kuin on siihen valmis.
Koita nyt mahdollisuuksien mukaan levätä rehkimisen sijaan ja hommaa jos jotakin vauvan varusteita vielä puuttuu valmiiksi.

Kävelty ja liikuttu on, niin on myös levätty. Nyt olen jo niin levoton näissä kivuissani että olen oikein kunnolla turhautunut.

Vauvalle on jo kaikki hankittu ja laitettu kuntoon.

Meillä kuus lasta ja sanoin viimesten kohdalla ettei sitä pääse lähtemään ennenkun on oikeasti pari vrk ollu siinä pisteessä et tulee oikeasti hulluksi. Mikään ei ole enää hyvä, ihan sama lepääkö vai touhuaako. Välillä vaan istu ja itki. Ja mullei ees ollu kipeitä supistuksia etukäteen..

Tsemppia ap:lle! Mulla oli toisen lapsen kohdalla sama juttu... Tiistaina yöllä alkoivat kipeät supparit, aamun astiin. Eivät kuitenkaan ollet sietämättömiä. Käytiin aamulla kuitenkin sairaalalla ja aikalailla sama tuomio kun sulla: vähän auki, kanava jäljellä. Tällä tavalla menti sitten 2vrk. Supisteli montaakin tuntia, säännöllisesti ja kivuuliasti -> sitten lopahti. Editystä ei mihinkään. Torstaina iltapäivästä olin niin loppu, kipeä ja väsynyt, että menimme sairalaan. Tilanne ei juurikaan ollut edistynyt. Olin pari tuntia käyrässäkin, supparit loppuivat. Itkin jo väsymystä. Lääkäri suositteli, että jää sairalaan nukkumaan, annavat kipu-ja unilääkettä. Ysiltä sain kipulääkkeen. Ajattelin vielä hetken odottaa, ennen unilääkkeen ottoa. Sit kävi poks, lapsivedet meni. Tunti myöhemmin olin 7cm auki ja pari tuntia siitä, niin poika oli sylissä :)

En osaa muuta sanoa, että koita jaksaa. Ei mitkä poppaskonstit auta.

Sille joka sanoo ettei ole vatsaankaan jäänyt niin kyllä on. Ja äiti sekä lapsi on kuolleet siihen. Eli älä pliis toitota tuota kenellekkään odottajalle ikinä. Se on ärsyttävää! Ja tsemppiä aplle :)

Kiitos tsemppauksista!
Eihän tässä tosiaan muu auta kuin koittaa jaksaa, tätä on vaan tosiaan jatkunut jo monta päivää joten oma sietoraja alkaa tulla pian vastaan...

Yhteistyössä