oon ihastunut lapseni valmentajaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piia77"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"piia77"

Vieras
Mitä ihmettä teen....olen totaalisen ihastunut lapseni valmentajaan.
Muksu sen verran nuori, että tulee käytyä hänen jokaisessa treenissään ja nähtyä miestä useamman kerran viikossa.
Tyyppi tulee myös lähes joka yö uniini. Naimisissa olen ja neljän lapsen äiti, myös mies on naimisissa ja hänellä kolme lasta.
Parin viikon päästä lapsilla turnaus toisella paikkakunnalla ja mies on tulossa kyydissämme sinne. Pelkään että hän jotenkin huomaa ihastumiseni käytöksestäni :(
Miten pääsen tästä tunteesta eroon????

[QUOTE="piia77";30010573]mitä se tähän vaikuttaa?[/QUOTE]

Kun on kotona niin pyörii sen verran pienissä piireissä, että ne ainoat miehet joihin törmää ovat älyttömän kiinnostavia... sinua vaivaa jonkinlainen keski-iän sekoaminen ja mielikuvituksen puute.

Ehkä se valmentaja kaivaa nenää siellä autossa tai kertoo tyhmiä vitsejä tai alkaa muuten vaan tuntumaan susta täydeltä juntilta ja sitten sua vaan nolottaa, että olet olla ihastunut siihen... Toivotaanko jotain tällaista?

[QUOTE="susupala";30011532]ap, miten sulla menee oman miehesi kanssa? Ootko ajatellut kertoa hänelle ihastumisestasi?[/QUOTE]

meillä ei mene mitenkään kovin hyvin miehen kanssa, mutta eipä kyllä ole tullut mieleenikään kertoa hänelle asiasta.

Kannattaa yrittää olla mahdollisimman normaali sillä automatkalla eikä punastella ja hihitellä, muuten saattaa mies arvata ihastuksesi????. Lähteekö myös miehesi mukaan samaan turnaukseen?

Kaverillani oli pari vuotta vastaavanlainen tilanne, ihastui naimisissa olevaan naapuriinsa jolla lapsia. Myös kaverini oli perheellinen. Päätyivät sitten jossain vaiheessa sänkyyn naapurin miehen kanssa, molempien puolisot saivat tietää ja erot tulivat kumpaakin perheeseen ja myös "ihastus" loppui lyhyeen. Pidä ap ihastuksesi lapsesi valmentajalta salassa ettei käy samoin.

Yhteistyössä