Kertokaa onko tämä nyt sitä vai ei....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siis mitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siis mitä

Vieras
Eräs mies taitaa olla ihastunut minuun ja kieltämättä itsekin lämpenen. Olemme molemmat siis perheellisiä ja naimisissa ja järjen ääni sanoo, että pysy kaukana, mutta.... Eilen taas nähtiin ja juteltiin niitä näitä. Mies tulee aivan liki ja katsoo suoraan silmiin. Mulla tuntuu ihan mahanpohjassa asti. Mitä mä teen? En voi pettää omaani, joten millä tästä tunteesta eroon? Apua! Kuulostaako ihastumiselta myös miehen puolelta?

Noilla perusteilla appiukko on ihastunut minuun: jutellessa tulee ihan lähelle ja katsoo suoraan silmiin.

Jotkut nyt vaan on sellaisia. Mikä ainakin minua ärsyttää suunnattomasti.

täällä painiskellaan samanlaisten asioiden parissa... "vanhat naiset hunningolla" :) (ja kun tuo oma mies ei muuta tee kuin haukkuu ja arvostelee kaikkea mahdollista minussa..hauska kuulla kun joku muu on kiinnostunut...ollaan samalla alalla)

No mä oon sitä mieltä että te ootte molemmat perseestä. Lähinnä siks että mietin miltä kummankin puolisosta tuntuisi jos tietäis.

Voihan olla, ettei miehellä ole mitään sen kummempaa mielessä, kunhan juttelee. Ja ap on kehittänyt yksipuolisen ihastuksen häneen. En mä ainakaan tolla perusteella (silmiin katsominen, lähellä oleminen ) kuvittelisi, että mies on muhun ihastunut.

• Tykkää
Reactions: mamacita_ ja Micosa
Alkuperäinen kirjoittaja siis mitä;25239539:
Mitä mä teen? En voi pettää omaani, joten millä tästä tunteesta eroon? Apua!
Jos oikeasti haluat siitä tunteesta eroon ja eteenpäin tilanteesta, niin kerrot omalle miehellesi rehellisesti tilanteen ja noi ajatukset mitä tähänkin laitoit. Kyllä, se on ikävää eikä houkuttele yhtään. Kyllä, mies ei ole mielissään. Kyllä, siitä syntyy jonkinlainen soppa. Kyllä, sun tosiaan täytyy kertoa miehellesi eikä tämä ole sellainen pikkujuttu, mikä menee omalla painollaan ja päiväunelmoimalla ohi. Omalla painollaan ja päiväunelmoimalla sun ihastushaihattelusi vain vahvistuvat ja saavat tilaa kasvaa. Kaikista huonoin ratkaisu on jutella tämän ihastuksen kanssa aiheesta, etsiä tästä ihastuksen merkkejä jne. Paitsi jos tavoitteesi on rikkoa teidän molempien perheet ja kokeilla onneasi tämän kuvitelmasi kanssa, onnistuminen on epätodennäköistä, mutta kai siihenkin joku 1 % mahdollisuus on.

Eli oman miehen kanssa juttelemaan. Tämä olettaen, että sulla on jokseenkin rakastava ja keskusteleva mies.

Tämä kokemuksella. Omalla kokemuksella. Mikään ei katko siipiä turhilta ihastuksilta niin tehokkaasti kuin niiden kertominen omalle puolisolle. Ja olen todella tyytyväinen, etten lähtenyt ihastusteni perään...

Täytyy vielä myöntää, että oma avioelämä on nykyään niin tasapaksua, että toisen ihastuminen tuntuu erittäin hyvältä. Ja tällaiselta ei tunnu muiden miesten kanssa, jotka "katsovat silmiin ja tulevat lähelle". Tämä vain tuntui erilaiselta! Sitä on vaikea selittää ja tuo mies usein tulee seuraani ja keskustelee. harvoin olemme siis ihan kahden sillä muitakin ihmisiä on vierellä, mutta silti tuo tunne...

Yhteistyössä