oon ihan varma että tää raskaus on tuhkamuna tms.

  • Viestiketjun aloittaja surullllinen
  • Ensimmäinen viesti
surullllinen
Joo joo tuulimuna se on mut silti:( Kaksi vuotta meni ennenkuin saatiin tää plussa tikkuun ja ei oo tissit kipeet ollenkaan ollut, ei pahoinvointia ei yhtään mitään. Viikkoja jotain 7-8. On aikaisempia raskauksia ja niistä oli pahoinvointia ja tissikipua ja kaikenlaista muuta.
EN pääse edes lääkärille pariin viikkoon. Tää on niin tuskaa.
 
..
Mulla alko kuopuksesta lievö pahoinvointi joskus rv 8-10 paikkeilla, eikä rinnat ollut lainkaan arat, toisin kuin esikoisesta. Oireettomuus ei ole merkki ettei raskaus jatkuisi.
 
Mulla ei ollut koko raskauden aikana minkäänlaisia oireita.raskauteni oli ihan oireeton,välillä ei edes tuntunut siltä että olisi raskanaa :) Älä vielä heitä kirvestä kaivoon,toivotaan et kaikki on kunnossa! :)
 
"ama"
Mä menin samojen syiden vuoksi yksityiselle varhaisraskauden ultraan. Raskaus oli niin oireeton, että en voinut uskoa olevani raskaana. Mahasta löytyi elävät kaksoset ja nyt on viikkoja 15. Että ei ne oireet kaikkea kerro, mutta tiedän itse miten piinaavaa odottelu on.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
"jeps"
minulla takana yksi onnistunut raskaus ja yksi tuulimuna. molemmat suht oireettomia. nyt kolmatta kertaa raskaana, eikä oikeastaan mitään oireita, mutta ei se minua huoleta. alkuraskauden ultrasta olen vähän kahta mieltä, kannattaako..
 
äippä x2
Mulla takana kaksi loppuun asti hyvin sujunutta raskautta ja aivan täysin oireetonta, ihan terveitä lapsia synty. Ite pelkäsin molemmilla kerroilla et kaikki ei oo kunnossa kun ei oo mitään oireita mut turhaan pelkäsin. Niitä oireettomia raskauksia on ihan yhtälailla kun niitä missä on oireita mut harva oireeton niistä tulee puhumaan palstoille kun ei oo "mitään kerrottavaa"
 

Yhteistyössä