mäkin kävin sinne vaan!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja millinka:Mä kävin raskaana ollessakin
Ihan kiva käydä pyörähtämässä =)
No nii-i Mutta kärsiikö se kovasti jos on pari tuntia täällä kotona ilman mua? Ärhärh...Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Eikös sitä pitäisi mennä sillein "lapsentahtoisesti" vai miten se oli? Eihän lapsi sinne hoitoon taida haluta?
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:No huonompi äiti varmaan olisit jos veisit muksus mukanas sinne messuille...
No eihän se varsinaisesti menis hoitoon...Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Eikös sitä pitäisi mennä sillein "lapsentahtoisesti" vai miten se oli? Eihän lapsi sinne hoitoon taida haluta?
Kärsii, eikä käy päiväunille jos ei ole tissi suussa, joutuu reppana valvomaan kun äiskä hummailee messuilla :'(Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:No nii-i Mutta kärsiikö se kovasti jos on pari tuntia täällä kotona ilman mua? Ärhärh...Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Eikös sitä pitäisi mennä sillein "lapsentahtoisesti" vai miten se oli? Eihän lapsi sinne hoitoon taida haluta?
Kyllä mä vielä osallistun niihin imetys yms ketjuihin myösAlkuperäinen kirjoittaja hmm:onpas sun kirjotusten tyyli ja aiheet muuttunu. ihan ymmärrettävää tosin, että halusit nuorena ihmisenä aloittaa asiallisella tyylillä ja päästä porukkaan sisään.
en siis sano mitenkään pahalla, oon vaan kiinnittänyt huomiota. seksimessut on ihan jees
Pääsee päiväunille vaikka tädin tissi suussa Tai sylissä. Tai liinassa.Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Kärsii, eikä käy päiväunille jos ei ole tissi suussa, joutuu reppana valvomaan kun äiskä hummailee messuilla :'(Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:No nii-i Mutta kärsiikö se kovasti jos on pari tuntia täällä kotona ilman mua? Ärhärh...Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Eikös sitä pitäisi mennä sillein "lapsentahtoisesti" vai miten se oli? Eihän lapsi sinne hoitoon taida haluta?
Ihan saman huomannut... Nytkö sieltä kaiken fanaattisuuden alta paljastuukin ihan normaali nuori ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:onpas sun kirjotusten tyyli ja aiheet muuttunu. ihan ymmärrettävää tosin, että halusit nuorena ihmisenä aloittaa asiallisella tyylillä ja päästä porukkaan sisään.
Tästä tykkäsinAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tottakai otat lapsen mukaan, jos se haluaa vaikka imeä tissiä.