Onpas tuo "mies" sekaisin! :D

[QUOTE="mies";28426855]Sulla näyttäisi olevan joku alemmuuskompleksintapainen pahoinvointi aloituksesta ja tällaisesta puheesta päätellen, en tiedä kumpuaako se akateemisista ansioistamme vai mistä. Luulen olevani siinä maailmassa pidemmällä kuin sinä ja se tekee sinut jotenkin epävarmaksi ja ärtyneeksi. Viitaten vanhaan keskusteluumme joskus ennen joulua. [/QUOTE]

Viittaatko nyt siihen keskusteluun, jossa et osannut kertoa, onko se sinun "ihan juuri kohta valmistumaisillaan" oleva psykoottis-filosofinen väikkärisi monografia vai nippu? :D
 
niiin...
''miehestä'' vielä, toi on söpöä miten se nokittelee noita miehiä ''akateemisilla ansioillaan'', (muttei naisia, naisille hän vaan ikäänkuin kärsivällisesti yrittää selittää suuria totuuksia, kun eivät raukat pikku aivoillaan ymmärrä ilman häntä :D ) , joiden luulen muuten tarkoittavan sitä Laasasen höpöhöpö-kirjoitelmaa, joka kaikessa älyttömyydessään nyt vaan keräsi tarpeettoman paljon huomiota.
 
Peyote
''miehestä'' vielä, toi on söpöä miten se nokittelee noita miehiä ''akateemisilla ansioillaan'', (muttei naisia, naisille hän vaan ikäänkuin kärsivällisesti yrittää selittää suuria totuuksia, kun eivät raukat pikku aivoillaan ymmärrä ilman häntä :D ) , joiden luulen muuten tarkoittavan sitä Laasasen höpöhöpö-kirjoitelmaa, joka kaikessa älyttömyydessään nyt vaan keräsi tarpeettoman paljon huomiota.
Hei mutta mä olen huomannut, ihan muidenkin miesten kohdalla, että miehet on ystävällisempiä, kun niiltä kysyy asioita ja antaa niiden sitten selittää ja kertoa. :) Sitten voi vastata niille, että Ahaa, mielenkiintoista, kerro lisää.
 
"Sanna"
''miehestä'' vielä, toi on söpöä miten se nokittelee noita miehiä ''akateemisilla ansioillaan'', (muttei naisia, naisille hän vaan ikäänkuin kärsivällisesti yrittää selittää suuria totuuksia, kun eivät raukat pikku aivoillaan ymmärrä ilman häntä :D ) , joiden luulen muuten tarkoittavan sitä Laasasen höpöhöpö-kirjoitelmaa, joka kaikessa älyttömyydessään nyt vaan keräsi tarpeettoman paljon huomiota.
Hauskinta on, kun 'mies' yrittää brassailla sivistyssanoilla.
 
dah
Nostanpa tämän keskustelun ylös taas. Minä olen tämän palstan virallinen valtakunnan pelle, Isämies lähinnä älykkö. Astrolabe tykkäsi aloituksesta ensimmäisenä mikä kertonee teille - jolleivat muut kommentit ole jo valaisseet - hänen henkisen vakautensa. Arvaan jo, kuka kommentoi ensimmäisten joukossa, tuo isistä ja älykkäistä parhain.
 
tosi teoria
Ja minun teoriani on että dah, Isämies ja mies ovat yksi ja sama henkilö + miljoona muuta harmaata nikkiä ainakin. Nimimerkki "mies" kaipaa vähintään kerran kuukaudessa huomiota, seon vähän sama kuin naisilla menkat. Onhan se säälittävää olla niin sekaisin mutta sallittakoon kun ei muutakaan elämää keksi.
 

Yhteistyössä